Mulla siis '91 Jetta TDIC.
Otteessa lukee teho 44 kW, ja samoin lukee huoltokirjan yksilöintitarrassa.
Kone on kuitenkin TIDC - on ahtorikasteinen syöttöpomppu, on Garrett T03,
on tehtaan cooleri kaikkine asennustarpeineen. Siis ihan tehtaan TDIC ainakin ulkoisesti.
Rekisteriotteessa ei ole merkintää vähäpäästöisyydestä eikä katalysaattorista.
No JOS tämä on alunperin ollut Eko-TD, niin miten 'vähäpäästöisyys' olisi voinut häipyä rekisteriotteesta? Ja jos on tehty tekniikan vaihto, siitähän pitäisi myös olla merkintä otteessa.
Mistä kohtaa konetta löydän moottorityypin kaiveruksen joka kertoo onko lohko RA, vai jotain muuta?
Ja mitenkähän pitäis konttorilla toimia kun menee seuraavan kerran katsastukseen ;)
Tämä outoa on, tätä ymmärrä en...
Outoja merkintöjä rekisteriotteessa ja huoltokirjassa
Valvoja: ffp jäsenet
Ja mitenkähän pitäis konttorilla toimia kun menee seuraavan kerran katsastukseen
kysyt pääseekö katsastukseen,maksat sen,annat auton avaimet inssille,juot kahvia,otat hylkylapun mukaan,lähdet kylille kiroamaan mulkkua inssiä. So simple. =D
Mitäpä sitä turhaan mainostelemaan,viet leimalle vain. Eikös se konetyyppi löydy kolmospytyn luota jos en ihan väärin muista?
Ainakin vuoden '91 Teknarin listoilta löytyy Jetta Super 1.6 TD Intercooler, 80 hv hintaan 131000 mk?
Ja lohkossa näkyy kirjaimet SB, loppuja ei sitten näekään jäähdytysletkujen takaa. Mikä koodi tuo SB? Kai SB-lohkossa on sentään öljysuihkut?
Ja näköjään varustekoodeista löytyi M9C eli 44 kW TD kat... Pitänee siis muutoskatsastaa...
Ja lohkossa näkyy kirjaimet SB, loppuja ei sitten näekään jäähdytysletkujen takaa. Mikä koodi tuo SB? Kai SB-lohkossa on sentään öljysuihkut?
Ja näköjään varustekoodeista löytyi M9C eli 44 kW TD kat... Pitänee siis muutoskatsastaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 33 vierailijaa