jeps eli näin pääsi käymään!
Olin mökkeilemässä pari viikkoa ja sitten oli tarkoitus lähteä kaasuttelemaan golffilla kylille..
No suunnitelmiin tuli nopeasti muutos kun käynnistyksen jälkeen alkoi kauhea röpellys ja sammui siihen paikkaan.
Käynnistin uusiksi pääsin metrin sama homma.
Sitten ei enää käynnistynyt ollenkaan.
Kävin bensaa tankkii lisää ~5l jonka jälkeen lähti taas hetkeksi käyntiin mutta kävi todella huonosti eikä tietoakaan tyhjäkäynnistä kunnes taas sammui.
Otin "moottorinohjausnboxin" irti ja huomasin että se oli ___täynnä___ vettä (tämä on mahdollista siten että joku entinen omistaja on ottanut konetilan taka suojamuovit pois ja minä tollo en tajunnut katsoa aikasemmin että minne se sadevesi valuu)..
Noh valutin enimmät vedet pois ja kuivasin hiustenkuivaajalla ja asensin takaisin..
Ei mitään tulosta.
Katsoin tulpat ja ne olivat aivan ruti kuivat.
Otin jakajan kannen irti ja kaikki näytti normaalilta joten raaputtelin pinnat kirkkaaksi ja laitoin takaisin kiinni.
Noooo sitten puhdistelin suuttimien liittimet ja nytkyttelin muitakin liittimiä..
Lähti käyntiin mutta samalla tavalla kuin ennen mutta sammutin itse kun huomasin käynnin olevan niin vaivalloista että vika ei ollut korjautunut..
Siinä istuskellessa ja avainta käännellessä huomasin että bensapumppu lähti harvakseltaan tai ei ollenkaan käyntiin virtoja käännetteässä joten mittasin bensapumpulle tulevan virran ja se oli noin 9.9volttia (onko normaalia??).
Otin bensapumpun kannen auki mutta en saanut koko hässäkkää ulos kun siellä on se s#¤%tanan bensamäärä anturikin joten annoin asian olla, kävin ostamassa kopan kaljaa ja istuin koneelle turisemaan :D
Mitä ehdotatte seuraavaksi?
Uusi boxi suoraan hakuun vai kannattaako perehtyä pumppuun tms vielä?
Golf G60 ei käynnisty kahden viikon seisoskelun jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”