Millä liimalla kiinnittää takalasinspoileri
Valvoja: ffp jäsenet
Millä liimalla kiinnittää takalasinspoileri
Eliikkä Passan 3b sedaniin pitäisi kiinnittää tuollainen takalasinspoikka. Millä liimalla se kannattaisi kiinnittää?

Mitenkäs estetään ettei tuonne helmojen ja spoilereiden alle pääse ruoste pesiytymään? Jos ne laitetaan massalla joka puolelta kiinnni niin kosteus tiivistyy väliin eikä pääse pois.
Jos taas täysin auki niin kosteus pääsee kuitenkin väliin. Joskus vaan näkee kauhukuvia kun on revitty helmat pois ja kynnykset ja helmapellit lahoja....
Jos taas täysin auki niin kosteus pääsee kuitenkin väliin. Joskus vaan näkee kauhukuvia kun on revitty helmat pois ja kynnykset ja helmapellit lahoja....
Sikaflex on aivan ehdotonta kamaa. Useampi takaspoileri on sillä tullut kiinni laitettua ja ovat pysyneet kiinni kuin tauti. Asennus on yleensä sen kanssa helpompaa kuin esim. spoilerissa mukana tulevien kiinnitys"teippien" avulla. Aikoinani omistin Nissan Almeran HB:n, johon asensin orkkis takaspoikan. Spoikassa oli mukana valmiina kiinnitysteipit, mutta niillä ei spoikka pysynyt kiinni. Osasyynä tähän oli se, että asennuksessa spoikka ei mennyt heti ihan oikealle kohdalle ja tästä syystä ei tarrannut heti oikein kiinni. Sikaflexin kanssa tätä vaaraa ei ole. Spoikkaa tms. on helppo liikutella oikealle paikoilleen, koska ei tarttaa välittömästi kiinni, riittävän nopeasti kuitenkin.
Tähän nykyiseen pirssiini laitoin lintulaudan kiinni Sikaflexin 521-UV:lla. On ihan tautisen kovaa kamaa... Syy miksi käytin kaikkein järeintä kamaa (siis Motonetin valikoiman järeintä) oli se, että en käyttänyt lainkaan mukana tulleita ruuveja, koska ei oikein hyvittanut alkaa poraamaan uuden auton takakontista läpi. Varmaan Sikaflex-221 olisi myös riittänyt, mutta kun en meinaa tuota itse ikinä irroittaa niin pysyypähän ainakin kiinni. Sikan tuoteselosteista löytyy vetoluujuudet noille mömmöille. Löysinpä tällaisenkin kun vähän Googletin: http://www.sika.fi/sika_automotiveline_ ... e_2005.pdf
Voi kattoa vähän, että mitä voi käyttää mihinkäkin.
Olipa melkoinen mainos :) Pahoittelut siitä, mutta itse olen ollut pirun tyytyväinen.
Tähän nykyiseen pirssiini laitoin lintulaudan kiinni Sikaflexin 521-UV:lla. On ihan tautisen kovaa kamaa... Syy miksi käytin kaikkein järeintä kamaa (siis Motonetin valikoiman järeintä) oli se, että en käyttänyt lainkaan mukana tulleita ruuveja, koska ei oikein hyvittanut alkaa poraamaan uuden auton takakontista läpi. Varmaan Sikaflex-221 olisi myös riittänyt, mutta kun en meinaa tuota itse ikinä irroittaa niin pysyypähän ainakin kiinni. Sikan tuoteselosteista löytyy vetoluujuudet noille mömmöille. Löysinpä tällaisenkin kun vähän Googletin: http://www.sika.fi/sika_automotiveline_ ... e_2005.pdf
Voi kattoa vähän, että mitä voi käyttää mihinkäkin.
Olipa melkoinen mainos :) Pahoittelut siitä, mutta itse olen ollut pirun tyytyväinen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”