passat automaattilaatikon kunnostus.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

passat automaattilaatikon kunnostus.

ViestiKirjoittaja mazdagt » 30.5.2008 20:21

kyseessä on 4-vaihteinen 3b koppasen passatin 1.9TDi maatti.

laatikko olisi pikkusta vaille irti mut aika työläs homma on ollu irrotuksen kanssa mut ei mahoton sentään.
Viimeksi muokannut mazdagt, 22.6.2008 8:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mrjj
-
Viestit: 308
Liittynyt: 15.7.2006 0:25

ViestiKirjoittaja mrjj » 30.5.2008 22:26

4motion aski oli irti v6 koneen perästä, siinä oli TYÖTÄ.
Mitäs kaipailet ?

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 31.5.2008 8:14

tulikos se siinäkin samalla tavalla siihen laatikon kylkeen valitsinvaijeri kiinni pelkurin puolelle? minkälaisella kiinityksellä oli jos lie samanlainen ees kiinitys? millä lukihit turbiinin laatikkoon ku rupesit pois vetämään ku ohjeessa lukee et ei sais irrota sieltä se turbiini? miks se ei sais irrota?? puritko mitä kaikkee edestä et sait lisätilaa? on semmonen homma et ei kehtaa jokapäivä tehä:) teitkös laatikolle remppaa vai?

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 31.5.2008 16:03

nyt on laatikko irti ja ei se valitsinvaijeri ollut ku ruuvimeisselillä vipata irti laatikosta. seuraavaksi tutustumaan laatikon sielun elämään:) pitää ottaa projekti kuvia eri vaiheista.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 31.5.2008 18:32

laatikko on nyt osissa. minkäverran niissä ns.kykinlevyissä pitää olla pintaa?? aika sileän näköiset on ne levyt.

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 1.6.2008 12:00

Ota digikuvia ja näytä muillekin mitä sieltä sitten löytyykään, noita automaatti kuvia ei ole paljoa näkynyt (ulkomaalaisilta sivuilta löytyy joitain).
http://www.aijaa.com/v.php?i=2126772.jpg
Viimeksi muokannut sa, 1.6.2008 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 1.6.2008 15:25

aika vähän tosiaan on kuvia automaatista ja muutenkin tietoa. pitää otella kuvia tässä projektin aikana ja laittaa niitä näkyville. mites tänne niitä saa näkymään:)?

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 1.6.2008 18:41

Melkein paras laittaa ne jollekin ilmaiselle kuvapalvelimelle ja linkkiä tänne sit vaan, esim. picasa, kuvaboxi, photopucket, ja mitä niitä kaikki onkaan.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 2.6.2008 18:40

mie voin jonkun sähköpostiin laittaa kuvia kuka osais laittaa ne jonnekkin näkyviin.


nyt taisi löytyä vika luistamiseen. yhdestä pakasta on levyt palanu aivan p..ksi. jostain pitäs saada korjaus-satsi missä tulis kaikki "kytkinlevyt" ja tiivisteet??

laakkosella ei ole erikseen myytävänä niitä levyjä ja kaikki sisuskalut laatikkoon 1900€:)

ei tulisi kallis laatikko remontti jos jostain saisi korjaus-sarjan. jollain ulkolaisella sivulla oli kitti sarja n.180dollaria. ei ois paha hinta laatikko remontille.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 3.6.2008 9:14

http://www.autotransonline.ro/cataloage ... /vw01n.pdf


tuolta löytyy rajäytyskuvia ja tuolla linkillä löytyy 01N laatikon(4-vaihteinen)

löytyyhän näitä ku jaksaa ehtiä.

Janne_P
-
Viestit: 329
Liittynyt: 6.6.2006 21:56

ViestiKirjoittaja Janne_P » 3.6.2008 10:37

Kysyppäs piruuttas Siekkisen Jarkolta, josko se voisi hommailla sulle laatikon hiluja

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 4.6.2008 15:53

http://www.powermatic.fi/yhteystiedot.html


tuolta paikasta saa osia laatikkoon. levysarja ja jotkut männät 2kpl n.200€

oli asiantuntevaa porukkaa kun soitin:) jos rupeis laatikko kuntoon tulemaan noilla osilla.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 18.6.2008 15:05

nyt tuli osat laatikkoon. n.350€ teki 6kpl kitkalevyjä 5kpl välilevyjä 1kpl painelevy + 1kpl paksumpi päätylevy sekä 4 muoviliuskaa + 2mäntää pakkaan. jos juhannuksen aikaan saisi läjään ja pääsis koeajolle:) saahan sitä toivoa että saa ees kasaan tota laatikkoa...heh:)

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 19.6.2008 22:20

no nyt ois laatikko läjässä. mut taitaa pahimmoilleen pyhtä iskeä päälle ku tarviis stefan turbiinin puoli päähän. ei taija uskaltaa kasata ilman uutta ku jos vuotaa niin irrotuttaa taas laatikon ja pari päivää menee huvassa:)

nyt on otettu taas lisää kuvia...

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 22.6.2008 8:56

nyt ois vihdoinkin auto läjässä mut sattupa kasatessa haaveri joka pisti kokeilun jäihin. startti putosi ja solenoidi hajosi:( pitää olla huonoa tuuria just kun ois päässy kokeilemaan et toimiiko itse tekemä laatikko remppa..no kaikkea sattuu. ei menny kasatessa ku 11 tuntia:) kaikki vain tekemään itse laatikko remppaa jos tää nyt toimii:9

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 22.6.2008 10:55

Joko auto kukkuu ja laatikko toimii?

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 22.6.2008 16:43

kohan saan uuden solenoidin starttiin niin pääsee kokeilemaan.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 24.6.2008 7:17

üusi solenoidi 59€ ja uusi vaihto startti alle 100€ niin pistän uuden startin niin eipähän sen kanssa tule ongelmia enää.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 24.6.2008 14:03

nyt on uusi startti ja auto käyntiin ja laatikon öljyt kohilleen-----> loppu tulos ihan kiitettävä vaihteet toimii niin kun pitääkin mut matka-ajossa nelosella jos polkasee paljon kaasua niin luistaa jonkun verran ennen ku ottaa mut voi olla et kohan ajaa jonkunverran niin vaihtaa öljyt niin loppuu sekin luistaminen. oli aivan mustat jo öljyt ku katoin vaikka en ajanu ku 30km. sieltä on jostain lähteny paska kiertoon ja turbiinista kans lähteny vanhat öljyt sekaan. jospa se siitä mut loppu tulos kyllä tyydyttää ku ite on rempan tehny laatikkoon:) nyt vois vaikka vähän huilia ja ottaa ehkä vähän miestä väkevämpää:) oli sen verran iso homma kummiskin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa