Elikkäs tuohon toiseen pasuunaan pitäisi voimaa saada lisää ja kuulemma tämmöinen on erityisen hyvä ja parempi kuin esim. karalan lastu.
Erään miehen mukaan kuulemma 130 hp transportteri (t5) pesee mennen tullen tällä laatikolla sen tehokkaimman version transporterin. Varmaankin pitää paikkaansa mutta miten on, kannattaako sijoittaa tuohon laatikkoon vai viekö karalalle?
Jotenkin tuntuu vain nuo laatikko jutut on enemmän evry mod tyyppisiä, mutta kuulemma tämä ei olisi millään lailla?
ehdotuksia ja faktoja?
JA KYSE SIIS TÄMMÖISESTÄ TUOTTEESTA: http://www.jjmachinery.fi/lastut/?k=fi& ... edot&l=406
vw passat tdi 4motion (atj) voimaongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
olisiko lisää tämmöisiä mielipiteitä kuin razurilla? Tarvitsisi olla aika varma tieto kun tämä on kuulemma rallimiehen kehuma laite ja nehän kuulemma tietää enemmän kuin monet muut.
Itse lasken nämä essonbaarin mututuntumajutut omaan arvoonsa, en jaksa uskoa oikein että yhtäkkiä maailmassa tosiaan olisi nämä boksit parempia kuin lastut, vaikka rallimies seisoisi päällään ja kehuisi ummet ja lammet.
Eli tosiaan ei ole tulossa minun autoon tämmöisiä leluja, vaan tässä eräs vakavasti harkitsee tämmöistä laatikkoa eikä tosiaan usko että lastu on parempi. Kuulemma lastulla hajoaa auto :D
Itse lasken nämä essonbaarin mututuntumajutut omaan arvoonsa, en jaksa uskoa oikein että yhtäkkiä maailmassa tosiaan olisi nämä boksit parempia kuin lastut, vaikka rallimies seisoisi päällään ja kehuisi ummet ja lammet.
Eli tosiaan ei ole tulossa minun autoon tämmöisiä leluja, vaan tässä eräs vakavasti harkitsee tämmöistä laatikkoa eikä tosiaan usko että lastu on parempi. Kuulemma lastulla hajoaa auto :D
Ainakin hintapyynti boksille on hävytön...
Kaverisi voisi sitten kertoa miten viriboksilla ei hajota voimansiirtoa kun sillä ei pystytä rajoittamaan vääntöjä alle 2 tuhannen kierroksen.
Edellisessä tdi:ssä minulla oli evry-mod ja kustannukset oli n 1€ (johtoa, on/off-kytkin ja 0-1kohm säätövastus) ja hinta/laatusuhde oli kohillaan verrattuna käytännössä pari vastusta ja säätöpotikan sisältävien hienosti paketoitujen viriboksien satojen eurojen hintapyynteihin.
Softa on sitten ihan asia erikseen puhumattakaan customsoftasta kuten karala jossa ohjelma tehdään juuri autolle ja sen osille sopivaksi. "Bulkkisoftissakin" on sitten eroja = halvalla ei yleensä saa hyvää.
Kaverisi voisi sitten kertoa miten viriboksilla ei hajota voimansiirtoa kun sillä ei pystytä rajoittamaan vääntöjä alle 2 tuhannen kierroksen.
Edellisessä tdi:ssä minulla oli evry-mod ja kustannukset oli n 1€ (johtoa, on/off-kytkin ja 0-1kohm säätövastus) ja hinta/laatusuhde oli kohillaan verrattuna käytännössä pari vastusta ja säätöpotikan sisältävien hienosti paketoitujen viriboksien satojen eurojen hintapyynteihin.
Softa on sitten ihan asia erikseen puhumattakaan customsoftasta kuten karala jossa ohjelma tehdään juuri autolle ja sen osille sopivaksi. "Bulkkisoftissakin" on sitten eroja = halvalla ei yleensä saa hyvää.
Joo, en ole minäkään ikinä kuullut tosiaan sitä että nämä laatikot olisi mitään halpoja hevosia. Kun saisi tämän tietäjä rallimiehen tänne foorumille niin olisi loisto homma, mutta en ole vielä nähnyt edes lappuja nenäni edessä missä on todiste noista hevosista. Suu vaahdossa selitetään hirveistä hevosvoimista.
laittakaas ihmiset faktaa näistä laatikoista lisää, onko esim joku käyttänyt penkissä näiden sikateholootien kanssa?
laittakaas ihmiset faktaa näistä laatikoista lisää, onko esim joku käyttänyt penkissä näiden sikateholootien kanssa?
sikateholoota = huijataan syöttöä jollain vippaskonstilla niin isolle kuin saadaan ja tuloksena kovasti savua ja parin kk päästä vnt ahtimen siivet jumissa.Sitä sitten merkkiliikkeessa auotaan ja SE on halpaa lystiä.
Softa = paremmissa paikoissa autoa ihan oikeasti ajetaan dynossa ja tarkistetaan softan sopivuus juuri ko autoon ja sitä ihan oikeasti räätälöidään jos on tarvetta,esim ahdot ei toteudu toivotulla tavalla tai savua tulee syystä tai toisesta liikaa...
Kyllä molemmille luvataan koviakin korotuksia mutta pidemmällä tähtäimellä softa taitaa olla ainoa järkevä ratkaisu , kuten tuossa aiemmin todettiinkiin niin herroilla jotka softia tekee on jonkinlainen näppituntuma mitä tehoa minkäkilaiset kokonaisuudet kestää.
Softa = paremmissa paikoissa autoa ihan oikeasti ajetaan dynossa ja tarkistetaan softan sopivuus juuri ko autoon ja sitä ihan oikeasti räätälöidään jos on tarvetta,esim ahdot ei toteudu toivotulla tavalla tai savua tulee syystä tai toisesta liikaa...
Kyllä molemmille luvataan koviakin korotuksia mutta pidemmällä tähtäimellä softa taitaa olla ainoa järkevä ratkaisu , kuten tuossa aiemmin todettiinkiin niin herroilla jotka softia tekee on jonkinlainen näppituntuma mitä tehoa minkäkilaiset kokonaisuudet kestää.
Sama putiikki myy näköjään erittäin uskottavia laitteita muutenkin.
http://www.jjmachinery.fi/lastut/?k=fi& ... tuote&id=3
http://www.jjmachinery.fi/lastut/?k=fi& ... tuote&id=3
Lainattua tuolta sivuilta:
"Extra Power -tehoyksikkö JJM DIGI VP37 30-40hv 80Nm lisää potkua. Mahdollista itse säätää tehoa.Yksi irrallinen johto ilmamäärä kelloon. Asennusohje boxin mukana" 573 €
Tsiisas kraistler mikä hinta, Karalan softan saapi jo lähes tulkoon tuohon hintaan . Ja se huomioi useamman asian mm. EGR voidaan säätää minimiin... ym. ym.
Ja vakio ahdin huutaa kuolemaa...
"Extra Power -tehoyksikkö JJM DIGI VP37 30-40hv 80Nm lisää potkua. Mahdollista itse säätää tehoa.Yksi irrallinen johto ilmamäärä kelloon. Asennusohje boxin mukana" 573 €
Tsiisas kraistler mikä hinta, Karalan softan saapi jo lähes tulkoon tuohon hintaan . Ja se huomioi useamman asian mm. EGR voidaan säätää minimiin... ym. ym.
Ja vakio ahdin huutaa kuolemaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa