Ehkäpä joku osaisi kertoa, että kummanko kokoinen kytkin löytyy tuolta '01 ALH koneen ja vaihteiston välistä, kun motonet tarjoaa kahta vaihtoehtoa:
1,9TDi-66kW AGR/ALH jos LUK-kytkin (Ø220mm). . . . . . . . 84-1729 179.90 ?
1,9TDi-66kW ALH jos Sachs-kytkin (Ø228mm). . . . . . . . . 84-1730 189.00 ?
Ei välittäisi purkaa ensin ja mitata jne.
Entäs tuo seuraava:
1,9TDi-66kW VAG-korvauskytkin vauhtipyörällä. . . . . . . . 84-1876 388.00 ?
Onkohan tuo vp kiinteä vai 2massa? Selviää tietenkin kun käy paikan päällä, mutta jos jollain on tietoa?
Omistan sattumalta yhden G60 vauhtipyörän, ja kyselinkin jo tuolta "jämäkämpi kytkin" topicista (vastausta saamatta), että jos siihen jatkoksi laittaa tuon G60 vakion asetelman ja levyn, niin mahtaneeko passata tuohon ALH:n ja laatikon väliin? Tulisi tuossa vaihdettua se 1massainen kiekko sinne kun kerran auki käyttää.
vakiokytkimen koko
Valvoja: ffp jäsenet
Osta esim. motonetistä siihen 1.9TDI (ahu) kolmosgolffin asetelma ja levy. Ne sopivat siihen kiinteeseen G60 vauhtipyörään ja on parempi sarja kun sun vakio kaksoismassa.
Toinen vaihtoehto on ostaa Sachs Power asetelma ja levy. Ne myydään pakettina varaosaliikkeen kautta (asetelma+levy+painelaakeri). Kannattaa käyttää autona taas kolmoskoppaista golffia tdi:nä (esim. -96). Toikin paketti sopii erittäin hyvin siihen sun kiinteeseen vauhtipyörään ja kestää pitkässä juoksussa jonkun 350-380Nm vääntöö. Hintaluokka tuolle power paketille on jotain 250-300€ luokkaa.
Toinen vaihtoehto on ostaa Sachs Power asetelma ja levy. Ne myydään pakettina varaosaliikkeen kautta (asetelma+levy+painelaakeri). Kannattaa käyttää autona taas kolmoskoppaista golffia tdi:nä (esim. -96). Toikin paketti sopii erittäin hyvin siihen sun kiinteeseen vauhtipyörään ja kestää pitkässä juoksussa jonkun 350-380Nm vääntöö. Hintaluokka tuolle power paketille on jotain 250-300€ luokkaa.
Alussa jäykkä ja toiminta tuntuu oudolta, jonkun ajan ajelun jälkeen tilanne normalisoituu ja eroa ei enää muistakkaan.
On ollut puhetta ammattilaisten kanssa että tuollainen olisi fiksuinta shimmata, niin saa jousipaineet suurimmilleen sillon kuin niiden kuuluukin olla, eli kun kytkintä ei paineta ollenkaan.
On ollut puhetta ammattilaisten kanssa että tuollainen olisi fiksuinta shimmata, niin saa jousipaineet suurimmilleen sillon kuin niiden kuuluukin olla, eli kun kytkintä ei paineta ollenkaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa