Mitkäs on ne kriitisimmät vaiheet tommosen -87 1.3 polon kansipahvin vaihtoon?
Konehommista kun ei ole hirveesti kokemusta, niin pitää nyt hiukan varmistella.
1.3 polon kansipahvi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kansipulteissa on mahdollisesti 12-kulmaote.
Ja tietty momenttiavain kansipultteihin.
Korjausopas olis aika kova sana jos ei oo ennen hommaa tehnyt.
Ja tietty momenttiavain kansipultteihin.
Korjausopas olis aika kova sana jos ei oo ennen hommaa tehnyt.
Pakosarjaa ei ole pakko irroittaa eikä imuzarjaa/kaasaria.
Kansi kannattaa käyttää laanauksessa etei sitten jälkeenpäin kaduta.
Meitin -82 1.3 polosta on vaihdettu 2x kansipahvi auton historian aikana.Molemmilla kerroilla laanattu.
Ajettu 432tkm.
Kannenpultit kiristystiukkuus
1. 40nm.
2. 60nm.
3. 180 astetta
kaikki 1.3 polon kattilat samat arvot paitsi hh. code moottorit
vuosina -77-81
Kansi kannattaa käyttää laanauksessa etei sitten jälkeenpäin kaduta.
Meitin -82 1.3 polosta on vaihdettu 2x kansipahvi auton historian aikana.Molemmilla kerroilla laanattu.
Ajettu 432tkm.
Kannenpultit kiristystiukkuus
1. 40nm.
2. 60nm.
3. 180 astetta
kaikki 1.3 polon kattilat samat arvot paitsi hh. code moottorit
vuosina -77-81
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa