ventoon remmi
Valvoja: ffp jäsenet
ventoon remmi
elikkäs, mulla ois vento 1.8 i vm 97 ja meinasin että oisin siihen runtannu remmin, mahollisesti g60 remmin joten kysymys kuuluu, käykö se suoraan ja miten toi vakio pannu kestää , tehot aion pitää siinä noin 150- 160 heppaa.
Ja jos meinaat sen auton leimata remmillä niin VTT:n testit (n. 1000e ? ) tulee kaveriksi. 20vt padan saat pistää ilman noita testejä siihen. Autohan on tuon ikäisenä automaattisesti vähäpäästöinen...
Vakiona tuossa 1.8 koneessa on se monojetin yksipisteruutta. Se tuskin on kovin käytännöllinen ahdettuna. On niitäkin rakennettu ja tällä foorumillakin tainnut yhden joskus projektiosiossa nähdä.
Vakio pata taitaa kestää sinne 0,4-0,5bar ahdoille saakka muuttamatta sisuskaluja mutta viisaammat korjatkoot jos olen väärässä...
Vakiona tuossa 1.8 koneessa on se monojetin yksipisteruutta. Se tuskin on kovin käytännöllinen ahdettuna. On niitäkin rakennettu ja tällä foorumillakin tainnut yhden joskus projektiosiossa nähdä.
Vakio pata taitaa kestää sinne 0,4-0,5bar ahdoille saakka muuttamatta sisuskaluja mutta viisaammat korjatkoot jos olen väärässä...
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=61983
no olen kyllä miettinyt sitäkin että laittaisin siihen vr6 tekniikan ja irtaallaan ollessa sit laittanu siihen remmin, mutta mikä lie sitten se järkevin ratkasu. kun tuohon en jaksaisi paljoo satsata kun tuio on mulla käyttöautona ja projektina on mulla vm 87 e30 bemari mihkä tulee turbo yms. rahaa vievää palikkaa, tarkotus ois se sit saada ens kesäks ajoon.
no tä hetkel ois suunnitelmis siihe laittaa tommonen hyllyssä oleva vm 96 200 sx nismon vakio puhallin sit iso välijäähy, sit hesteciä , wisecoa yms olisi tarkotus laitella. ulko puolelta pidän mahollisimman orkkiksena, mitä ny 17 tuuman alut ja 60 millinen tontitus sarja:) herättää enempi huomioo kun lähtee valoista jne;) rahaa siihen palaa ihan vitusti mutta ompahan jotain tekemistä tallissa :)
no esim tota bemarii ei oo tarkotus turbolle katsastaa mut kunhan millon venton kimppuun käyn niin siitä olisi tarkotus tehä sit laillinen. ja tottahan se on että esim ny tosta bemarista on noita mielipiteitä kuultu aika paljon, mutta jokainen tavallaan, ja sen teenki itteni iloks ja muihen kiusaks:)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”