Teräspunosletkut?
Valvoja: ffp jäsenet
Teräspunosletkut?
Kävin muutamasta tarvikepuljusta kyselemässä löytyiskö teräspunos jarruletkuja, mutta niistä ei paljoa apua ollut.
Saako jostain ostettua/tilattua täyttä settiä alkuperäisten kumiletkujen tilalle, vai onko porukka vääntänyt itse noita metritavarasta ja irtoliittimistä?
Saako jostain ostettua/tilattua täyttä settiä alkuperäisten kumiletkujen tilalle, vai onko porukka vääntänyt itse noita metritavarasta ja irtoliittimistä?
APE-import. Pitäisi tuolta tilata omaankin uudet letkut.
itse tilasin mb-customsin kautta black diamondin teräspunosletkut. löytyy todella moneen autoon, että suosittelen kysymään heiltä :)
www.mbcustoms.fi
www.mbcustoms.fi
Tohon Juicen ilmoittamaan paikkaan ottaisin ennemmin yhteyttä, kun näyttää hinnat olevan aika kohdillaan, 11.8e/metri.
Itse kyselin eräästä moottoripyöräliikkeestä ja letku oli 60e/metri eli vähän liikaa mun budjetille, puhumattakaan mitä liittimet niihin maksoi :O
Olis tullut vajaa 300e tai jotain + vielä uusi sylinteri, säädin ja putket... Oli halvempaa ostaa kumiset
Täytyypä muuten katsella, jos tilais kans tuolta Apina-tuonnista ;)
Itse kyselin eräästä moottoripyöräliikkeestä ja letku oli 60e/metri eli vähän liikaa mun budjetille, puhumattakaan mitä liittimet niihin maksoi :O
Olis tullut vajaa 300e tai jotain + vielä uusi sylinteri, säädin ja putket... Oli halvempaa ostaa kumiset
Täytyypä muuten katsella, jos tilais kans tuolta Apina-tuonnista ;)
EKG-Racing edit: tää olikin hertsikassa.
Tilasin Goodridge punosletkusarjan englannista http://www.rallydesign.co.uk/catalog/index.php?cPath=85_86_87_107 letkut tuli alle viikossa.
-
- -
- Viesti:
dunlop hiflex
ja mehän noita tehdään Jyväskylän Dunlop Hiflexillä lähes joka päivä...+turbon öljyletkuja ja siliconipätkiä/kulmia!!!
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Moro!
Golffista etujarruletkut pullistelee.. ja saiskohan valmiita teräspunosletkuja mistä?
Ei taida olla kun ~9e/kpl vakiot.. jostain ulkomailta katoin ~80e valmiita letkuja?? Saaneeko jostain edullisemmine, suomesta?
Edit: Mistähä hihasta ton 9e vedin.. 32e / kpl uus.. mbcustoms:lta tilattu koko setti 6letkuu teräspunosta 79,37e. Eipä jää toista kertaa leima saamatta pullistelujen takia.. ;)
Golffista etujarruletkut pullistelee.. ja saiskohan valmiita teräspunosletkuja mistä?
Ei taida olla kun ~9e/kpl vakiot.. jostain ulkomailta katoin ~80e valmiita letkuja?? Saaneeko jostain edullisemmine, suomesta?
Edit: Mistähä hihasta ton 9e vedin.. 32e / kpl uus.. mbcustoms:lta tilattu koko setti 6letkuu teräspunosta 79,37e. Eipä jää toista kertaa leima saamatta pullistelujen takia.. ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”