Vaihdetta vaihtaessa (melkein heti kytkimen pohjaan laittamisen jälkeen) kuuluu putkesta poks. Sellainen et palamatonta bensaa esim pääsisi putkeen.. Kylmällä koneella ei tule mutta kun lämpenee about 60c niin sit kuuluu. "Vika" tullut sen jälkeen kun asensin vapaammin virtaavan putken. Onko muilla samaan juttua? Käy rikkaalla? Meneekö katti kenties pidemmän päälle?
*edit. konehan oli 1.8t agu
golf gti iv pauke putkesta
Valvoja: ffp jäsenet
Tuo dumppi tuli itelläkin ekana mieleen. Kaverin 1.8T A3:ssa kun oli dumpvalve asennettuna, niin se kyllä roiski ja paukkui minkä ehti...
Jos siis on dumpvalve, niin äkkiä h*lvettiin semmoset keksinnöt sieltä. Ei toimi 1.8T yhtään semmosten suhisijoitten kanssa.
Jos siis on dumpvalve, niin äkkiä h*lvettiin semmoset keksinnöt sieltä. Ei toimi 1.8T yhtään semmosten suhisijoitten kanssa.
Viimeksi muokannut Markku M., 13.5.2008 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
itellä myösd agu poksauttelee välillä kun vaihtaa isommalle noin 3500 rpm kohdalla. tai jos väli kaasulla vaihtaa niin sit poksuu joka kerta. pässistä ei ainakaan itselläluulis olevan kiinni kun on forge ja se mäntä ainakin liikkuu ihan hyvin. Tosin saattaa olla väär jousi sisäälä.
Tai sitten vanhuutaan poksauttelee viimeisiä henkäyksiään.
Edit. Ei se forgekaan huoltamatta toimi. :) Vaseliinilla siitä selviää.
Tai sitten vanhuutaan poksauttelee viimeisiä henkäyksiään.
Edit. Ei se forgekaan huoltamatta toimi. :) Vaseliinilla siitä selviää.
Viimeksi muokannut Cokkeli, 7.1.2009 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pässi vaihdettu, ei vaikutusta.. pässi ei suhissu enään vaihdon jälkeen, mutta nyt alkoi taas suhisemaan about 1vk vaihdosta. onko kalvo taas rikki vai suhiseeko aina? välillä ahtaa 0.7 ja välillä 1.0 siis piikkinä jos autogaugen mittariin on luottamista =/ ennen ahto tasasesti 1.1 ja laski sinne 0.9. vikakoodit on luettu, ei ollut mitään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 37 vierailijaa