Mikähän farkussa nyt mättää kun tyhjäkäynnillä moottorin lämmettyä normaaliin lämpötilaan (90) alkaa putkesta lorottamaan vettä? Jonkin ajan päästä loppuu eli olisko kondenssivettä? Jos on niin miksi sitä tulee nyt yllättäen? Lämmöt ei heittele eikä nestettä häviä.
Konttorilla just käytiin ja päästöt ok, nosturillakin lorotti kunnon lammikon ajolenkin jälkeen.
G3 vettä pakoputkesta
Valvoja: ffp jäsenet
G3 vettä pakoputkesta
Viimeksi muokannut -jarkko-, 15.5.2008 17:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei se kaikki vesi kondenssivettä ole. Aikapaljon vettä menee koneesta läpi ihan ilmankosteudenkin muodossa.
Ja kyllä itsellänikin on jokaisen auton putkesta hieman vettä/kosteutta aina tullut pakokaasun mukana, oli ajo sitten 6 tai 600km/siivu.
Pidemmillä reissuilla, kun putki kuumenee kunnolla taalse asti ja pakokaasutkin ovat kuumempia, ei tietenkään vettä tiivisty niin paljoa putken seinämille ja se entinenkin haihtuu hieman, mutta ei sitä kaikkea vettä ajamalla sieltä putkesta pois saa.
Ja kyllä itsellänikin on jokaisen auton putkesta hieman vettä/kosteutta aina tullut pakokaasun mukana, oli ajo sitten 6 tai 600km/siivu.
Pidemmillä reissuilla, kun putki kuumenee kunnolla taalse asti ja pakokaasutkin ovat kuumempia, ei tietenkään vettä tiivisty niin paljoa putken seinämille ja se entinenkin haihtuu hieman, mutta ei sitä kaikkea vettä ajamalla sieltä putkesta pois saa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa