
Lisää kuvia löytyy TÄÄLTÄ
Joku saattaa tunnistaa että tämä raato majaili joskus Loimaan laatuauton pihassa, josta se ajautui Tampereelle auto ja sieltä minulle.. Tämä siksi, että jos joku tietää historiasta lisää niin kertokoon ihmeessä!
Auto oli aika huonossa hapessa ostettaessa, kenkää saanut reilusti kun väljää oli jokapaikassa. Palaakkin se yritti autokaupan pihaan. Tällä vehkeellä ei semmosta "saaressa sokeella mummolla" -historiaa ole ollut.
Vajaan kahden vuoden aikana raato on tullut käytyä läpi lattiasta kattoon. Nyt sillä ei enää tielle pitäisi jäädä, eikä valoihinkaan, sen verran roteiinia tuntuu pellin alla olevan, eipä silti voimasta kannata vielä puhua ;)
Alustana on Konin keltaiset sportit ja apexin jouset. Eteen otin vr6 raadon tolpat ettei tarvi säätöjä ruuvata tappiin. Tuntumaa tiehen lisää vielä energyn polyuretaanipuslat. Maavaraa on rohkeet 7cm, että paljonkos sitä nyt sitten olis madallettu.. Törkeen hyvä ajaa tolla 11" momolla, on parhaillaan mutkaisella tiellä. Ei taida parempaa alustaa tähän saada ;) vai?
Vanteina nyt alla toivottavasti talvivanteiksi jäävät ASA:n 16" (BBS -kopiot), koska alle tarkoitus vaihtaa ainakin 9" leveät huulivanteet, kun kerran kaarissa tilaa on.
Pannuhuoneeseen on tehty "ne" mitä sinne pitääkin tehdä, eli pesun lisäksi vähän lastua ja 68 pyörää, RS lähtö jne.. Ahtaa 1,1bar ja kulkee sen mukaisesti.
Kuvista melkein näkee loput muutokset, aika lähellä orkkista yritetään mennä. Etulipan kun vielä laittais, sen on joku jättänyt lumihankeen..
Valmishan tämäkään ei ole, suunnitelmissa on kaikennäköstä merkkien sheivailusta alkaen.. Piti g60 myyttiäkin murtaa, että koneelle tekisi jotain muuta kuin 1,8t swapin tai pientä kutittelua.. mm. ahdin särötarkastukseen + porttaus + pinnoitus, mutta tähän se taitaa jäädä, kun pitää leikkikalut myydä muuton takia pois.
Jotainhan tästäkin löpinästä taisi unohtua, mutta täydennetään myöhemmin ;)