mk2 golffin moottorijarrutuksen esto?
Valvoja: ffp jäsenet
mk2 golffin moottorijarrutuksen esto?
eli ostin tossa kakkoskoppasen syncro golffin ja moottorijarruttaessa kone sammuu eikä lähde käyntiin pariin päivään.kun kääntää virrat päälle ja pois ja takaisin niin kuuluu sellaisen vihreän mötikän kieppeiltä kaasarin vierestä solenoidin ääni.kuulemma jokin moottorijarrutuksen esto....?tekee samallalailla vaikka ottaa ne piuhat pois jotka menee kassariin.tämän järjestelmän voi kuulemma ohittaa mutta miten?tottunut moottorijarrutukseen niin tahtoo välillä sammua eikä enää lähde käyntiin joten olis mukava saaha se pois pelistä....
SS:kyllä kuule on perskutarallaa ku ei oo kuvaa siitä.ja jos kaasari on rikki niin miten se muuten toimii täydellisesti mutta moottorijarruttaessa katkaisee syötön?ei tule bensaa imusaejaan ja nyt alkaa lähtemään paremmin käyntiin moottorijarrutuksen jälkeen!
kim.kouvo:paljos tuollainen maksaa ja saako uutena vai pitääkö käytetty ostaa?
kim.kouvo:paljos tuollainen maksaa ja saako uutena vai pitääkö käytetty ostaa?
Ehkä puhumme samasta asiasta eri nimillä tai päinvastoin :) Siis onhan noissa syötön katkaisua ollut, katkaiseehan lähes kaikki ruiskutkin syötön moottorijarrutuksen ajaksi. Mutta kun sen syötön pitäisi palata kun kierrokset tippuvat lähelle tyhjäkäyntiä ettei moottori sammu.SS:kyllä kuule on perskutarallaa ku ei oo kuvaa siitä.ja jos kaasari on rikki niin miten se muuten toimii täydellisesti mutta moottorijarruttaessa katkaisee syötön?ei tule bensaa imusaejaan ja nyt alkaa lähtemään paremmin käyntiin moottorijarrutuksen jälkeen!
MikaJ:weber on paljo parempi kaasari ja toisessa autossa kokemuksiakin kysesisestä merkistä ja vain hyviä!pierupurkki on kunnossa edelleenkin onko se niin vitun vaikee uskoa?
SS:katkaisee ja siellä on jokin solenoidi joka tod.näk. ohjaa jotein venttiiliä ja se solenoidi tai venttiili tms. jää jumiin ja auto sammuu nyt se on alkanut toimia paremmin mutta silti kun konetta tullaan ehkä myös virittämään niin ajattelin että weber olis siihen nähden kanssa ihan hyvä.
SS:katkaisee ja siellä on jokin solenoidi joka tod.näk. ohjaa jotein venttiiliä ja se solenoidi tai venttiili tms. jää jumiin ja auto sammuu nyt se on alkanut toimia paremmin mutta silti kun konetta tullaan ehkä myös virittämään niin ajattelin että weber olis siihen nähden kanssa ihan hyvä.
jonain päivänä tullaan turbottamaankin se rahapuoli vain pelottaa....
Jos nyt jo pelottaa niin kannattaa unohtaa. Kokemuksesta että EI KANNATA alkaa ruveta rakentamaan tyhjästä, ainoastaan jos lähtökohtana on esimerkiksi G60 niin sitten.
Rahaa nimittäin palaa ja vitusti.
Kaasari turbottelut kannattaa IMO kanssa unohtaa, turhanpäiväistä leikkimistä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa