Bug Run 08
Valvoja: ffp jäsenet
Hoho.. muistupas mieleen jännä ja ikimuistoinen herääminen BR´06:ssa
Kaveri pakitti mein rottabussin suoraan teltan eteiseen, veivas vehkeen tulille ja pisti jetpipen lotkottamaan viimeistäpäivää! Kehtas kuski vielä Jetpipen lotkotuksen lisäksi huudella täysillä herätykseksi Baaaaagraaaaan..
Meinas itelläki palaa kun heräsin siihen, tosin leppysin sekunnissa kun tajus missä herää ja Ah. sitä Jetpipen sulosta lotkotukseen teltan eteisessä krapulan takoessa nuppia :)
Kaveri pakitti mein rottabussin suoraan teltan eteiseen, veivas vehkeen tulille ja pisti jetpipen lotkottamaan viimeistäpäivää! Kehtas kuski vielä Jetpipen lotkotuksen lisäksi huudella täysillä herätykseksi Baaaaagraaaaan..
Meinas itelläki palaa kun heräsin siihen, tosin leppysin sekunnissa kun tajus missä herää ja Ah. sitä Jetpipen sulosta lotkotukseen teltan eteisessä krapulan takoessa nuppia :)
Jos pelkää menettävänsä yö-unensa jonkun melun takia niin suosittelen suoraan vaihtamaan telttapaikkaa "lenkin" varrelta sinne ns.perheparkkiin.
Melu on suhteellista. Perheparkissa melu alkaa klo 8 kun autot alkaa kiertämään rataa, sitä ennen tietenkin tunnin kaksi kaasuttelua muuten vain. Melu vain siirtyy paikasta toiseen ja sitä on siis 24/7.
Bilettäjälle huono paikka, ratahirmulle hyvä paikka tuo perheparkki. Itse ainakin päätyi telttaan siinä 06 aikaan (kait) ja parin tunnin tirsojen jälkeen torkkumista radan vieressä aurinkotuolissa ja katsella kun autot hurahtelee ohi.
Kesälommaa sain pari viikkoa kesäkuulle että eiköhän tuo keltuainen nähdä Mantorpissa. (tai jossain Kuusamo-Mantorp matkalla tienposkessa =) Matkaa maita pitkin 1555km,turgusen kautta ehkä vähän vähemmän.
jos maavara on 18mm keskeltä autoa auto tyhjänä, ei sillä oikeen ramppien taitoksia selvitetä ilman kakkosnelosia. Sinne vielä penkit, verhoilut, kamat ja ihmiset lisäpainoks :D Mulla on auto reilut 90mm alempana puskurikorosta ku tuo kromipuskurinen doppeli vaasasta...
ei vaan, mie meen tänne, täällä ei niin paljoo ole vesiin sekaantuneita
http://cal-look.no/promokort.wmv
2h c-hytti+auto+perävaunu hki-sto-hki alkaen hintoja ilman alennuksia:
Viking 340€
Silja 245€ ennakkovaraajan etu. 278€ normaali. Per suunta.
Turusta suunilleen satasen halvempi ja kansipaikoilla vieläkin halvempi. Muita ei sitten enää liikennöikkään kait? EI ainakaan Seawind. Pitää ottaa huomioon se, että viikingin perävaunun pituusraja on 3m jonka jälkeen hinta pomppaa ja rajusti. Siljalla yhdistelmän max koko 12m/1,8m. Itse olen kyllä Viikkarilla autoja hinannut tavallisen perävaunun hinnalla aina.
Viking 340€
Silja 245€ ennakkovaraajan etu. 278€ normaali. Per suunta.
Turusta suunilleen satasen halvempi ja kansipaikoilla vieläkin halvempi. Muita ei sitten enää liikennöikkään kait? EI ainakaan Seawind. Pitää ottaa huomioon se, että viikingin perävaunun pituusraja on 3m jonka jälkeen hinta pomppaa ja rajusti. Siljalla yhdistelmän max koko 12m/1,8m. Itse olen kyllä Viikkarilla autoja hinannut tavallisen perävaunun hinnalla aina.
Viimeksi muokannut Sergey, 24.1.2008 16:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nettihinnaston mukaan toi hinta olisi jo Family luokan hytti (Siis vähintään 3 henkilöä). Ja Laivahan on mennen tullen Symphony.
Kannattaa ootella että alkavat mainostamaan ko. ajalle matkoja. Halpenee pirusti. Suomessahan ennakkovaraajan etu on maksaa matkasta 3x hinta.
Kannattaa ootella että alkavat mainostamaan ko. ajalle matkoja. Halpenee pirusti. Suomessahan ennakkovaraajan etu on maksaa matkasta 3x hinta.
Jappe kirjoitti:jos maavara on 18mm keskeltä autoa auto tyhjänä, ei sillä oikeen ramppien taitoksia selvitetä ilman kakkosnelosia. Sinne vielä penkit, verhoilut, kamat ja ihmiset lisäpainoks :D Mulla on auto reilut 90mm alempana puskurikorosta ku tuo kromipuskurinen doppeli vaasasta...
Ihan mielenkiinnosta niin kuis iso tapahtuma toi on bugruniin verrattuna. Kun kerran itseltäni jää tänä vuonna bugrun väliin kun kerran on toisen muksun laskettu aika juurikin samana viikonloppuna. Ei sitten tullut katottua kalenteria niissä hommissa vaikka olisi pitänyt ;)
Eukko on mun mielestä menossa tuonne.. eli siis maailman voittaja 2008 on ruotsissa.
http://www.worlddogshow2008.se/wds/
http://www.worlddogshow2008.se/wds/
tästä rauman kupeesta olen lähdössä ja näillä näkymin yksin jotenka jollekkin kun ei halua omaa autoaan mukaan mutta haluaa päästä mukaan fiilikseen olis erittäin todennäköisesti paikka auki vanhanliiton kakkiksessa.ja lipun/liput ajattelin ostaa tässä jo suht aikasin laivaan.eli privaa jos kiinostusta.
Emäntä tuossa männäviikolla soitteli mulle töihin ja kyseli, milloin se Bugrunin reissu olikaan.. Vastasin, että olisko ollut kesäkuun 14 tai jotain.. Toivotti onnea, että ystävän häät on samana viikonloppuna ja osallistuminen olisi suotavaa.
Vitutti pari tuntia niin että sattui.. Piti sitten kuitenkin netistä vielä tarkistaa se päivämäärä ja eikös Runi ollutkin viikkoa aikaisemmin.. Pelasti päivän kummasti se tieto :D
Vitutti pari tuntia niin että sattui.. Piti sitten kuitenkin netistä vielä tarkistaa se päivämäärä ja eikös Runi ollutkin viikkoa aikaisemmin.. Pelasti päivän kummasti se tieto :D
matkalle lähtee Paavi-Jetta, Neuvos, Kansleri aka HETEKA sekä joku kupla minkä lähdöstä ei ole varmuutta ilmeisesti tomivuuden takia.
Viimeksi muokannut arc, 27.3.2008 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Lipun hinta... ~30€ aika kova veikkaus. Hintaan kuuluu oikeus telttailuun ja volkkarin tuomiseen portista sisään. Käytännössä possulla ja muilla vagineillakin taitaa päästä ilman lisämaksua.
Kruunuilla kannattaa maksaa portilla. Euroillakin pääsee, mutta huonolla kurssilla. Olutta kannattaa varata mukaan, kännäämiseksi se kuitenkin menee ;)
Kruunuilla kannattaa maksaa portilla. Euroillakin pääsee, mutta huonolla kurssilla. Olutta kannattaa varata mukaan, kännäämiseksi se kuitenkin menee ;)
Lahesta ollaan lähdössä 5 hengen porukalla ja kahdella vessalla eli porsaalla sekä paskatilla. Turusta lähdetään ja laivamatkoille tuli hintaa noin 63e per peräreikä. Halvalla mennää ku köyhiä ollaan. Viking line oli purkin merkki.
Pitääkös noita runin tikettejä varailla etukäteen vai ostetaanko ne portilta?
Pitääkös noita runin tikettejä varailla etukäteen vai ostetaanko ne portilta?
Tänävuonna onkin sitte suomalaisten vuoro soittaa musiikkia läpi yön. Ruvetaas keräämään sieltä ullakoitten kätköistä kaikki vanhat isoisän LP-levyt ja sitten vaan usb-kaapelilla toimiva grammari föliin ja Eino Gröniä lautaselle.
Muistakaa sitten, että ei Jari Sillanpäätä. Mä en haluu tehdä "lähempää" tuttavuutta svedujen kanssa..:)
Muistakaa sitten, että ei Jari Sillanpäätä. Mä en haluu tehdä "lähempää" tuttavuutta svedujen kanssa..:)
2008-04-06
Depåmopeder/pocketbikes förbjudna på Bug Run
Lämna moppen hemma, du får ändå inte köra!
http://www.bugrun.com
alta 39 päivää...
Joo..Lahdesta tullaan parilla autolla jos pysyvät vaan nipussa siihen asti = )
Pääseevät svedutkin ihmettelemään hieman tavallisuudesta poikeavaa volkkarin dieseliä..
Aika paljon tulee vaan ajoa,kun ensin lahdesta turkuun ja tukholmasta mantorppiin, sunnuntaina sama homma toisin päin...olisko jotain 800-1000 km yhteensä = /
Pääseevät svedutkin ihmettelemään hieman tavallisuudesta poikeavaa volkkarin dieseliä..
Aika paljon tulee vaan ajoa,kun ensin lahdesta turkuun ja tukholmasta mantorppiin, sunnuntaina sama homma toisin päin...olisko jotain 800-1000 km yhteensä = /
Voi herranduudelis kun ihan lahdesta asti joutuu reissuun lähtemään... Oulusta tulee rapiat 620km Turkuun + 230km Sto-Mantorp eli 1700km meno-paluu. Pari vuotta sitten Oululaiset kävi ajamalla ruotsin läpi bugrunissa = 1350km yhteen suuntaan.
Tosin viimevuonnahan jotkut Turkulaiset sankarit olivat kauhuissaan kun kakkiksella olisi pitänyt selviytyä ensin ihan satamaan asti ja sitten mantorppiin.
Tosin viimevuonnahan jotkut Turkulaiset sankarit olivat kauhuissaan kun kakkiksella olisi pitänyt selviytyä ensin ihan satamaan asti ja sitten mantorppiin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”