Boran viritys onnistuuko näillä osilla?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

Boran viritys onnistuuko näillä osilla?

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 28.4.2008 20:09

Niin jos viel joku jaksaisi kertoa mulle että saako näillä osilla 90hv AGR koneella olevasta borasta(Vmalli 98) niin joku 180hv: 1749VB ahdin + adaperi, 520 RACE suuttimet (Käykö holysmoken?), 3 bar mappi ja lastu vai tarvitaanko viel jotain muuta?
Kittos vastanneille jos kerkeette vastata.!

tuxo
-
Viestit: 131
Liittynyt: 8.2.2006 15:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja tuxo » 28.4.2008 22:28

Ite ainakin vaihtasin välijäähyn kunnolliseen.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 28.4.2008 22:39

Itte muokkaisin noilla virityksillä hiukan pakoputkeakin.

Oltzu
-
Viestit: 174
Liittynyt: 21.9.2003 20:08

ViestiKirjoittaja Oltzu » 28.4.2008 23:15

eipä olisi pahitteeksi vaihtaa nestepäätä. Entinen Toledo tuotti 185hv ja 455Nm seuraavilla osilla:

-SDI imusarja
-Bosio PP502 suuttimet
-12mm nestepää
-VAKIO PAKOPUTKI
-VNT 15/20 hybridiahdin
-VAKIO välijäähdytin
-Karalan tekemä ohjainlaitepäivitys

Kuva

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 29.4.2008 8:52

Kannattaako noista osista ainakin jotkut tilata holysmokelta vai onko parempia ehdotuksia?

tmosth
-
Viestit: 181
Liittynyt: 16.9.2003 17:27

ViestiKirjoittaja tmosth » 29.4.2008 10:51

Muista että jos laitat tuon VNT ahtimen niin joudut asentelemaan sille ohjauksen kun tällähetkellä sulla on hukkisahdin.

Kinnunen
-
Viestit: 484
Liittynyt: 27.2.2007 22:46

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 29.4.2008 11:47

Välijäähdytin vaihtoon vain jos harrastat pitempään kaasu pohjassa ajamista, muuten aika plusmiinus nolla.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 29.4.2008 12:08

Niin mut jos laiitasinkin tän ahtimen 1749VB eiks se mee ihan niinku bolt on vaan?

Ville.P
-
Viestit: 76
Liittynyt: 27.6.2007 18:25

ViestiKirjoittaja Ville.P » 29.4.2008 13:32

^1749VB on VNT ahdin eli ei taida mennä ihan "bolt-on"-tyyliin...

Kinnunen
-
Viestit: 484
Liittynyt: 27.2.2007 22:46

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 29.4.2008 13:44

Helpointa on teettää tosta sun nykyisestä ahtimesta jonkin sortin hybridi, se menee suoraan paikoilleen.

wili.
-
Viestit: 201
Liittynyt: 17.3.2004 11:09

ViestiKirjoittaja wili. » 29.4.2008 15:10

http://www.fin-turbo.fi/index.php?id=26

Ja noilla suunnitelmillahan se kytkinkin menee sitten uusiksi...

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 29.4.2008 19:38

Joo kyll sen kytkimen vaihdon tiesin. Mut nyt aloin älyää! kiitti teiile ku kerroitte mulle ohjeita!
Mut voisitteko kertoa että mistä saisin sen paremman kytkimen?

wili.
-
Viestit: 201
Liittynyt: 17.3.2004 11:09

ViestiKirjoittaja wili. » 30.4.2008 10:30



Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa