Vähän aikaa käy ihan hyvin, sitten rupee ravistamaan eikä vastaa kaasuun, tyhjäkäynti on jossain alle 500rpm, tarpeeks kauan kun kaasua antaa rupee kierrokset nousemaan hitaasti.
kokeiltu on vaihtaa tulpanjohdot ja tulpat (nyt bosch superplus 4-kärkiset), 1,2 ja 3 pytyn tulpat oli oikein hyvässä kunnossa, 4,5 ja 6 pyttyjen tulpat aivan nokiset.
kun käy tyhjäkäynnillä "vajailla" niin putkenpäästä kun koittaa niin 4,5,6 pyttyjen puolelta tulee tosi vähän pakokaasua kun vertaa toiselle puolelle.
veikkaisin jotain ajoitusanturia, mutta kun vielä ei ole vagcomia eikä johtoa, niin ei nää mitä se näyttää.
pystyykö puolan mittaamaan jollain tavalla?
moottorin koodi APS, kokeilin avata lähes kaikki moottorin liittimet ja suihkutin kaikkiin suoja-ainetta, kaikissa näytti tiivisteet pitäneen. vähän kaikkia johtojakin on tullut heiluteltua koneen käydessä ilman mitään vaikutusta.
vikavaloja ei pala.
en tiedä liittyykö tähän, mutta kun jarruttaa oikein voimakkaasti, niin vastaa kaasuun huonosti jonkinaikaa ja kone ravistaa kun kävis vajailla kaasua painaessa, niinkuin olis liian iso vaihde päällä, tekee samaa oli sitten D tai 3,4 tai 5 vaihde, pienemmillä en muista kokeilleeni. ja vaihteet kyllä vaihtuu, tämä siis vaan voimakkaan jarrutuksen jälkeen.
V6 2.4 ei käy kaikilla, missä vika?
Valvoja: ffp jäsenet
oliskos mahdollista että lambda anturi olis rikki, kun kerran antaa heikosti kaasua.
mitä ajotusvalolla katto noita sylintereitä, niin kaikkiin tulee normaalisti kipinä, ainakin siltä vaikutti.
seuraava veikkaus menis tonne hall-anturille.
tuntuu vaan ajossa siltä että ei antais ainetta koneelle, just toi kun ei meinaa millään vastata kaasuun.
mitä ajotusvalolla katto noita sylintereitä, niin kaikkiin tulee normaalisti kipinä, ainakin siltä vaikutti.
seuraava veikkaus menis tonne hall-anturille.
tuntuu vaan ajossa siltä että ei antais ainetta koneelle, just toi kun ei meinaa millään vastata kaasuun.
on vähän vaikea löytää tota vikaa, tänään kun kokeilin niin toimis ihan normaalisti, tyhjäkäynti vaan oli aikas matala ja kävi hieman epätasaisesti.
mistäs se tyhjäkäynnin tasaaja oikeen löytyy? jos sitä hieman kattelis ja tutkiskelis.
juu, tuota kakkospuolta (4,5,6) tarkotin.
noh jos suomen posti toimii, niin vois huomenna saada sen johdon, jos tulis sitten yhtään viisammaks, kun saa ajossa kattoa niitä arvoja ja vikakoodeja.
mistäs se tyhjäkäynnin tasaaja oikeen löytyy? jos sitä hieman kattelis ja tutkiskelis.
juu, tuota kakkospuolta (4,5,6) tarkotin.
noh jos suomen posti toimii, niin vois huomenna saada sen johdon, jos tulis sitten yhtään viisammaks, kun saa ajossa kattoa niitä arvoja ja vikakoodeja.
nyt tais löytyä vika, kun sai johdon päähän, vag-comista ei ollu mitään hyötyä kun se ei osannu yhdistää autoon, mutta tolla modiag:lla mikä tuli johdon mukana, niin osas näyttää anturi tietoja, mutta väitti ettei vikakoodeja ole.
kun irrotteli johtoja koneen käydessä, niin löytys vika lambda-anturista, kakkospuolelta, taidan molemmat puolet samalla vaihtaa.
kun irrotteli johtoja koneen käydessä, niin löytys vika lambda-anturista, kakkospuolelta, taidan molemmat puolet samalla vaihtaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa