Kestävempi kytkin Passat 3C 1,9 tdi 77kw/105hv BKC

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

Kestävempi kytkin Passat 3C 1,9 tdi 77kw/105hv BKC

ViestiKirjoittaja mikes75 » 25.4.2008 10:22

Eli kertokaas nyt joku joka tietää että saako tuohon uuskoriseen poikittais moottori pasuunaan kestävempää kytkin pakettia jostain kun vakion suositus väännöt vain 300nm, eli sillä ei pitkälle mennä.

Ja mites toi kaksoismassa vauhtipyörä (vankeampia olemassa?) jos vaihtaa kaksoismassan kiinteeään vauhtipyörään jos sellaista saa niin tuleeko värinöitä?

kiitoksia tulevista vaustauksista!
Viimeksi muokannut mikes75, 25.4.2008 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 25.4.2008 10:46

Saahan noihin kytkimiä kyllä.
Mm. http://www.sachsperformance.com/EU

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 25.4.2008 10:52

Haulla löytyy aiheesta aika kattavat ohjeet ja vaihtoehtoja.

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 25.4.2008 11:14

Eipäs hätäillä vastauksien kans jos ei kerran tiedä asiasta....esim http://www.sachsperformance.com/EU ei ole 1,9tdi BKC 77kw koneeseen suoraan löytyvää kytkintä...

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 25.4.2008 12:32

No joo, voisi olla tarkempana. Vanhempiin ainakin löytyy jo konstit, mutta tässähän oli kyse uudemmasta.

Noissa vakiotkin käsittääkseni kestää ihan kivasti, kunhan vääntö ei tule heti 2000 rpm-lukemissa. Minkä verran sitä kestoa tarttis olla?

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 25.4.2008 12:35

Karalan mukaan noin vain noin 300nm suositeltavaa (kestää hieman enemmän kin riippuu ajosta) ja mielestäni sais kestää 400NM jos hieman piristäs lisää kun nyt jo n 340NM.....

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 25.4.2008 13:58

Mikäs loota tossa on?

Eroaako sen verran esim Golf IV laatikoista että samoja hiluja ei voi käyttää?

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 25.4.2008 14:15

5 - vaihteinen loota noissa, mistä saa vankempaa kytkintä IV Golffiin jossa 1,9 TDI BKC kone?

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 25.4.2008 14:24

Näinköhän löytyy golf iv:stä bkc moottoria kun taitaa olla sen ajan golffit a alkuisilla moottoreilla.

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 25.4.2008 14:56

Siis tuolta tietysti otetaan pakasta suoraan isompi kytkin vaikka 2.0tdi:lle sopiva.
Jää varaa vähä ylikin. ;) Ja se et moottorityyppi on eri, ei tarkoita että kytkin olis
eri.

Eikös tämä http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... x1051.html

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 25.4.2008 15:04

Pitkittäiskoneisen kygä poikittaiskoneiseen?

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 25.4.2008 15:12

Helposti se käy. ;] Noei pointti oli lähinnä, et ei joka moottorikoodille ole omaa kytkintyyppiä
ihan kuitenkaan.

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 25.4.2008 16:12

tarkoitin sitä että tuo bkc on jo niin paljon uudempi kone että tuskin käy tuohon minkään iv golffin kytkin. kannattaa kysellä jos jollakin olisi purettuna tuommonen bkc niin sitten siitä alat kattelemaan minkä vauhtis siihen käy ja mikä levy

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 25.4.2008 16:21

Juu ei taida missään olla suoraan,, olen sen itsekkin sen todennut, mut kumma kun tuohon uuteen 2.0 litraseen taitaa silti löytyä niin miksei tuohon BKC koneeseen sitten?? No ajellaan sit vakiolla kunnes gilahtaa..onhan tuossa vain 25 tkm ajettu kytkin alla..

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 25.4.2008 17:32

BKC:sä on 228mm kytkin ja 2.0 tdi:ssä 240mm Vauhtipyörät on samalla numerolla, kirjain lopussa erilainen. Mahdollisesti ovat vaihtokelpoiset.

Ongelmaksi voi muodostua se että 2.0 on 6 pykäläisellä, eli sopiiko loota enää jos vaihtaa.

artos
-
Viestit: 331
Liittynyt: 7.2.2006 15:01

ViestiKirjoittaja artos » 25.4.2008 17:42

Mites noi ripeämmät bensavehkeet (turbokoneet)? Kävisköhän niistä?

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

http://www.specclutch.com/

ViestiKirjoittaja mikes75 » 26.4.2008 11:06

Stage 2 woudl be perfect. You will not have any vibrations with the billet wheel, as it is precision balanced for your engine, but you will hear some gear noise (rattle sound) at idle with the pedal out and low speed lugging.
SV492-2 and SV49A.

David Norton
S.P.E.C., Inc
800-828-4379
fax: 205-491-8593

eli noi V Jetan pitäs käydä...

Eli kytkinpaketti:
Product Number: SV492-2 Stage 2/ Torque Capacity:385NM = $489

ja vauhtipyöä kiinteä : SV49A $479


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa