Golf 2 1.8i gt jakopään remontti !
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 2 1.8i gt jakopään remontti !
eli siis onko tässä erillinen kiristin remmille vai tapahtuuko vesipumpulla kiristys? ja mitä kannattaa samalla vaihtaa siis muuta ku hihna? ja mites ne ajotus merkit meni,ensin kampuralta kohilleen vai kuinka? jos joku vois lyhyesti selventää koko homman ? kiitoksia !
Kiristinpyörä ja hihna vaihtoon, Motonetista saa 40e:lla Gates/SKF -hihnasarjan. Ehdottomasti omat, kunnolliset merkit pyöriin ennen vanhan hihnan irrotusta, ne originaalimerkit ovat sen verran surkeita.
Kiristyspyörä löysälle, hihna pois, uusi tilalle ja kiristys niin että hihna kääntyy sormin 90 astetta. Suojia joutuu toki ensin purkamaan pois hihnan edestä sekä irrottamaan kampiakselilta kiilahihnapyörän (4 kuusiokolopulttia) ja vesipumpun hihnapyörän.
Kiristyspyörä löysälle, hihna pois, uusi tilalle ja kiristys niin että hihna kääntyy sormin 90 astetta. Suojia joutuu toki ensin purkamaan pois hihnan edestä sekä irrottamaan kampiakselilta kiilahihnapyörän (4 kuusiokolopulttia) ja vesipumpun hihnapyörän.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa