mistä suuttimet?
Valvoja: ffp jäsenet
mistä suuttimet?
Mistä sais noita suuttimia keski-suomen seudulta? Tarkoitus olis laittaa 90hv AGR boran koneeseen paremmat suuttimet. ja niiin mitä olette ite niihin laittaaneet?
Kysytään nyt tässä samassa topikissa kun uutta ei viitsi luoda.
Eli tuolla holysmoke diesel shopissa on nuo Race 0.260 suuttimet. Eli ovat ilmeisesti nuo monessa mukana olevat 520 race:t?
Kysyn siis että miten nuo suuttimet vaihdetaan? Onko bolt-on vai tarvitseeko jotain erityis työkaluja ja mittalaitteita? Ja tarvitseeko kone/suuttimet säätää ennen kuin toimii? (luullakseni kyllä)
Ja jotain muuta mikä olisi tähdellistä tietää noista suuttimien vaihdosta.
Kone tyyppi on tuo ATD mihin ois tarkoitus viritellä nuo suuttimet (jos voi)
Olen aika nobo vielä näissä tekniikka asioissa että pakko se on jostain lähteä opettelemaan.
=)
Eli tuolla holysmoke diesel shopissa on nuo Race 0.260 suuttimet. Eli ovat ilmeisesti nuo monessa mukana olevat 520 race:t?
Kysyn siis että miten nuo suuttimet vaihdetaan? Onko bolt-on vai tarvitseeko jotain erityis työkaluja ja mittalaitteita? Ja tarvitseeko kone/suuttimet säätää ennen kuin toimii? (luullakseni kyllä)
Ja jotain muuta mikä olisi tähdellistä tietää noista suuttimien vaihdosta.
Kone tyyppi on tuo ATD mihin ois tarkoitus viritellä nuo suuttimet (jos voi)
Olen aika nobo vielä näissä tekniikka asioissa että pakko se on jostain lähteä opettelemaan.
=)
Italialaiset Fratelli Bosion Race520 suuttimet on alkuperäiset 'Racet'.
Vastaavia suuttimia on ainakin DSS Ultime ja holysmoken 0.260.
Bosiolla laatu tuntuisi olevan tasaisen hyvä ja niillä on sellaista pinnoitusteknologiaa mitä muilla ei ole.
DSS:n suuttimet on yleensä ok mutta joskus neljästä suuttimesta yksi tai useampi on käyttökelvoton. Eli aika riskaabeliä on ostaa neljä suutinkärkeä ja asennuttaa ne runkoihin jossain paikassa.
Holysmoken suuttimista ei mulla ole kokemusta.
Vastaavia suuttimia on ainakin DSS Ultime ja holysmoken 0.260.
Bosiolla laatu tuntuisi olevan tasaisen hyvä ja niillä on sellaista pinnoitusteknologiaa mitä muilla ei ole.
DSS:n suuttimet on yleensä ok mutta joskus neljästä suuttimesta yksi tai useampi on käyttökelvoton. Eli aika riskaabeliä on ostaa neljä suutinkärkeä ja asennuttaa ne runkoihin jossain paikassa.
Holysmoken suuttimista ei mulla ole kokemusta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”