Jetta II old school jurpo-tuning!
Valvoja: ffp jäsenet
No katotaan nyt mitä tästä tulee, ei kuitenkaan varmaan ihan tuollaista kuten tuo viininpunainen pokaalipuimuri. :D
Kaikki vanteet on nyt sitten päässeet eroon mangels-pulverimaalista, joka oli muuten luvalla sanoen ¤/("!)¤R/()&! tiukassa. :/ Nitromors on K-raudan lepakon mukaan vedetty pois markkinoilta, joten näillä reilun kaupan hierontaöljyillä oli pärjättävä. :(
Alottelin muuten tekemään amismaskiakin. Tästä se lähtee:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2788.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2789.jpg
Epoksiliimaa ja hitsuuta--->kestää. Huomenna ammutaan maskiin taikinaa ja maalia. Mikäpä väriksi? Ainako se musta? :( Niinpä kai, ilkeää vielä ajaakin - ainakin hämärissä.
Kertokaas mitä laitellaan vanteisiin väriä? Keskiö jää kiiltämään, mutta keskikuppi ja sisäreunat olisi sotkettava jollain. No mikä takapuoli/ sisäkehä se nyt on? Punasellako vetästään? Entäs keskikuppi? Punasta ja mustaa? Keltasta niinkun verrarissa? Pitäähän niitten nyt erottua, ei tässä turhaan niitä viikkoa sormet verillä jyystetä. :(
Mitäs ne muuten maksaa valmiit merkittömät lisävalomaskit? 2,95, eli tässähän taitaa päästä tienisteille?
Kaikki vanteet on nyt sitten päässeet eroon mangels-pulverimaalista, joka oli muuten luvalla sanoen ¤/("!)¤R/()&! tiukassa. :/ Nitromors on K-raudan lepakon mukaan vedetty pois markkinoilta, joten näillä reilun kaupan hierontaöljyillä oli pärjättävä. :(
Alottelin muuten tekemään amismaskiakin. Tästä se lähtee:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2788.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2789.jpg
Epoksiliimaa ja hitsuuta--->kestää. Huomenna ammutaan maskiin taikinaa ja maalia. Mikäpä väriksi? Ainako se musta? :( Niinpä kai, ilkeää vielä ajaakin - ainakin hämärissä.
Kertokaas mitä laitellaan vanteisiin väriä? Keskiö jää kiiltämään, mutta keskikuppi ja sisäreunat olisi sotkettava jollain. No mikä takapuoli/ sisäkehä se nyt on? Punasellako vetästään? Entäs keskikuppi? Punasta ja mustaa? Keltasta niinkun verrarissa? Pitäähän niitten nyt erottua, ei tässä turhaan niitä viikkoa sormet verillä jyystetä. :(
Mitäs ne muuten maksaa valmiit merkittömät lisävalomaskit? 2,95, eli tässähän taitaa päästä tienisteille?
-
- -
- Viestit: 78
- Liittynyt: 15.10.2007 18:53
Mitäs ne muuten maksaa valmiit merkittömät lisävalomaskit? 2,95, eli tässähän taitaa päästä tienisteille?
89,60€+17€ pk
Kiitos tiedosta, ja nyt näki samalla miltä tuo näyttääkin. :)
Soittelin muuten katsastuskonttorille ja pummasin lupaa rakentaa Jettaan kolmivalomaskin. Yllätyin "suuresti" kun tämä ei käynytkään päinsä, se on Kekkonen kuulemma joskus keksinyt, että valoja on oltava parillinen määrä. Tästä p*skahoususukupolvesta ei ole vielä Kekkosen yli kävelemään, mutta jospa se jo seuraava rohkenisi? :(
Ei auta vaikka inttää EU:n kannoista, eli että valojen on oltava symmetrisesti asennetut eikä muuta. Kekkosen sana on edelleenkin Suomessa laki. :(
Kattokaa nyt, eikös tämän tyylisellä valojen asettelulla olsi saanut p*rsettä niin että livettää? Nyt taitaa mennä hanskahommiksi... :/
Soittelin muuten katsastuskonttorille ja pummasin lupaa rakentaa Jettaan kolmivalomaskin. Yllätyin "suuresti" kun tämä ei käynytkään päinsä, se on Kekkonen kuulemma joskus keksinyt, että valoja on oltava parillinen määrä. Tästä p*skahoususukupolvesta ei ole vielä Kekkosen yli kävelemään, mutta jospa se jo seuraava rohkenisi? :(
Ei auta vaikka inttää EU:n kannoista, eli että valojen on oltava symmetrisesti asennetut eikä muuta. Kekkosen sana on edelleenkin Suomessa laki. :(
Kattokaa nyt, eikös tämän tyylisellä valojen asettelulla olsi saanut p*rsettä niin että livettää? Nyt taitaa mennä hanskahommiksi... :/
Kekkonen kuulemma joskus keksinyt, että valoja on oltava parillinen määrä.
Askartelet sitten maskiin paikat neljälle Golffin lisävalolle: Toiseen pariin lisäpitkät, toiseen sumarit. :)
tai
muutama VW-merkki vierekkäin (kuten Audi-renkaat)..?
tai
apparin puolelle Golffin umpio, kuskin puolelle Jetan valaisin..?
tai
Jetta-maski Golffin lisävaloilla... Voi tätä mahdollisuuksien määrää! :D
EscMk3 kirjoitti:89,60€+17€ pk
Hieman edullisempi merkitön tuplavalomaski
Heh, kyllä on tullu mallailtua vaikka sun mitä yhdistelmiä, mm tuota ehdotettua jetan valoja Golffin apupitkillä. Hankalaksi asian tekee se, että maskista olisi tultava vielä pienet osumat kestäväkin, sekä valoja pitäisi pystyä säätämään. Leikkaa-liimaa -maskeista kun ei tahdo tulla oikein kestäviä. :/
No nyt on leikattu ja liimattu mahdollisimman vähän, tuon pitäs kyllä kestää nipussa hyvinkin.
Ja olipas siellä halpa maski, oho! :o
Kannatti ruveta tekemään... *käteenvetopantomiimia, silmien pyörittelyä ja suun vääntelyä*
No nyt on leikattu ja liimattu mahdollisimman vähän, tuon pitäs kyllä kestää nipussa hyvinkin.
Ja olipas siellä halpa maski, oho! :o
Kannatti ruveta tekemään... *käteenvetopantomiimia, silmien pyörittelyä ja suun vääntelyä*
Ja siitä se lähtee:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta011.jpg
Liiketaloudellisesti ei kovinkaan kannattavaa, mutta milloinkas se autoharrastaminen on? :)
Ja onpahan ainakin omatekemä, eli 12x parempi kuin teollinen lapsityövoimalla tehty maski. Tää on semmonen reilun kaupan maski. :)
(Rahteineen, osineen ja tarvikkeineen jää kotimaahan noin 200€) :D
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta011.jpg
Liiketaloudellisesti ei kovinkaan kannattavaa, mutta milloinkas se autoharrastaminen on? :)
Ja onpahan ainakin omatekemä, eli 12x parempi kuin teollinen lapsityövoimalla tehty maski. Tää on semmonen reilun kaupan maski. :)
(Rahteineen, osineen ja tarvikkeineen jää kotimaahan noin 200€) :D
Meleko pitkälti valamista tuli:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2820.jpg
Väri mattamusta, maali on kuvassa märkää.
Eiköhän tuolla nyt vähintäänkin s*rmip*llua saa?
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2820.jpg
Väri mattamusta, maali on kuvassa märkää.
Eiköhän tuolla nyt vähintäänkin s*rmip*llua saa?
Nyt ois kaikki kasvojennkohotukseen tarvittavat implantit kasassa. Viimeisimpänä hankintana kävin eilen kaverilta lukkopellin, kun edellinen ostos paljastui paketista purkamisen jälkeen mällätyksi ja lukkolaitekin oli pellissä amishitsillä kiinni--->ei meikäläisen autoon.
Siinäpä nuo näkyy:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2824.jpg
Alempi siis paikalleen.
Jetta saa nyt valmistautua kaikessa rauhassa tallissa viikonlopun yli leikkaukseen, välillä käydään mökillä pulkkamäessä ja makkaranpaistossa penskojen kanssa - niinhän ne tapaa tehdä American chopperissakin, joten miksei myös Karjalan ääliöpajalla.
Hyvät viikonloput kaikille. :)
Siinäpä nuo näkyy:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2824.jpg
Alempi siis paikalleen.
Jetta saa nyt valmistautua kaikessa rauhassa tallissa viikonlopun yli leikkaukseen, välillä käydään mökillä pulkkamäessä ja makkaranpaistossa penskojen kanssa - niinhän ne tapaa tehdä American chopperissakin, joten miksei myös Karjalan ääliöpajalla.
Hyvät viikonloput kaikille. :)
No et sitten vaivautunut kertomaan että kili-kali maalilla olit nuita ovia maalaillut, kun siellä käväisin. Ois nimittäin voinut niitä ovia ihmetellä enempikin, senverta siistiä jälkeä on ukko paukkupullolla saanut aikaiseksi ! Pittää laittoo tuo oma kynäruisku Jetta-projekti tänne samaiseen osioon kunhan pääsee prosessi kunnolla vauhtiin...
^No ehdottelin kyllä että olisin maalannut oven ihan paikalleen asti valmiiksi, mutta taisivat aikataulut meillä hieman k*sta? :)
Nonii, ja DAF-keula ois sitten paikallaan:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2838.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2840.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2841.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2842.jpg
Nousuviikolla tulee vielä uudet kilvet samoilla tunnuksilla.
Kohta testaamaan tapahtuiko valotehossa mitään kehitystä parempaan päin. Ulkonäöllisesti tuo on mielestäni selkeä askel taaksepäin, Jetan keula on Jetassa komeampi. :/
Mutta pääasia kun on kunnolla jurpo + amis, sekä ihan omapilaama! :D
Nonii, ja DAF-keula ois sitten paikallaan:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2838.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2840.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2841.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2842.jpg
Nousuviikolla tulee vielä uudet kilvet samoilla tunnuksilla.
Kohta testaamaan tapahtuiko valotehossa mitään kehitystä parempaan päin. Ulkonäöllisesti tuo on mielestäni selkeä askel taaksepäin, Jetan keula on Jetassa komeampi. :/
Mutta pääasia kun on kunnolla jurpo + amis, sekä ihan omapilaama! :D
^No hifit ei näytä nyt oikein miltään, mitä sen ihmemankan nyt kojelaudan reikään heitin. Pitäs keretä paneutua niihinkin, mutta kun aina tulee väliin joku ihme "inspiraatio" kuten taiteilijoilla (skitsofreenikoilla) yleensäkin, ja sitten ollaankin tekemässä jo ihan jotain muuta hommaa kuin piti. Katoluukkukin odottaa asennusta, vanteet kiillotusta, hifit asennusta jnejne :/
Meinasin laittaa Jetan maskipellista alaluomen, sekä sen mikälie oman luomen yläpuolelle. Kellään jouten luomia? Vai maksaako ne uudetkaan mitään?
Valokuviot on muuten ihan p*rseellään, pitää tutkia huomenna onko polttimot varmasti paikallaan. Kattokaas:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2847.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2848.jpg
Näyttävät liian lähelle:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2850.jpg
No huomennä suuntaillaan ihan koneellisesti, jospa se siitä. :)
Valokuviot on muuten ihan p*rseellään, pitää tutkia huomenna onko polttimot varmasti paikallaan. Kattokaas:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2847.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2848.jpg
Näyttävät liian lähelle:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... G_2850.jpg
No huomennä suuntaillaan ihan koneellisesti, jospa se siitä. :)
Vanhoista autolehdistä testejä lukeneena väittäisin, että kakkiksista oli Golfeissa paremmat valot ilman lisäpitkiäkin kuin Jetoissa. Jetan akvaariolamppu ei ole niin tehokas heijastamaan valoa, kuin pyöreä umpio.
Ihan järkeenkäypä ajatus, varsinkin kun miettii että joskus oli lähes kaikissa autoissa pyöreät umpiot (toki myös valmistusteknillinen juttu).
Ihan järkeenkäypä ajatus, varsinkin kun miettii että joskus oli lähes kaikissa autoissa pyöreät umpiot (toki myös valmistusteknillinen juttu).
Pyöreissä umpioissa on teoreettisesti parempi valoteho ja edullisempi kuvio, totta, mutta tässä tapauksessa toimii muuttujana taikasana "b-osa." :) Jetan umpiot olivat parempikuntoiset kuin nyt paikallaan olevat 7" Käkisalmi-umpiot, joten se selittänee niiden huonommuuden.
Niitä valosuojakatiskoita löytyy tuskin enää muualta kuin Vermon parkkipaikalta, ja sittenkin joutuu varmasti vähän arkartelemaan, että saa D6-Volvon valoja ukkoselta lähes suojaavat osittaiset faradayn häkit istumaan Jetan pärstään. :(
Hienot ne kyllä on, siitä ei käydä edes keskustelemaan. 8)
Niitä valosuojakatiskoita löytyy tuskin enää muualta kuin Vermon parkkipaikalta, ja sittenkin joutuu varmasti vähän arkartelemaan, että saa D6-Volvon valoja ukkoselta lähes suojaavat osittaiset faradayn häkit istumaan Jetan pärstään. :(
Hienot ne kyllä on, siitä ei käydä edes keskustelemaan. 8)
parempihan se kiinteä asennus aina on kuin lisä- härpäkkeet. Tuon rele-jiipon varmaan tiedätkin ja se kannattaa tehdä, itsellä ainakin vaikutti pirusti parempaan suuntaan. eli 2.5" johdolla suoraan akulta, releet väliin ja ohjausvirta entisltä johdoilta ja vielä kun laittaa joka lampulle oman releen niin välttää ikävän yllärin jos tuo rele sattuu pettämään. Sit vielä 100 W lamput niin valoteho on jo eri vuosituhannellla. Siellä orginellissa lampun kannassa on jännitehäviö vanhemmiten melkoinen....
niin että umpiot sulaa... no ei ole vielä sulanut eikä konttorillakaan ole 100 w lampuista ongelmaa ollut. varmaan vähän vanhat heijastimet kompensoi tuota valotehoa niin ei kuitenkaan liikaa häikäise.
niin että umpiot sulaa... no ei ole vielä sulanut eikä konttorillakaan ole 100 w lampuista ongelmaa ollut. varmaan vähän vanhat heijastimet kompensoi tuota valotehoa niin ei kuitenkaan liikaa häikäise.
^2,5 neliötä on aika yleisesti käytetty porvoonmitta näissä asennuksissa, mutta tosiasiassa taitaa häviöiden kuolettamisen etu loppua tässä valojen tapauksessa teoreettisesti kahden neliön kohdalle, ja siinäkin on jo himppu ylimääräistä.
Mutta ei tuosta paksumman kaapelin käyttämisestä kyllä haittaakaan ole - tiettyyn pisteeseen saakka. :)
Mutta ei tuosta paksumman kaapelin käyttämisestä kyllä haittaakaan ole - tiettyyn pisteeseen saakka. :)
Jetta on joutunut nyt hetkellisesti telakalle eli ajoon, koska on karmea kiima laittaa eukolle hommattu transportteri sellaiseen iskuun, että sillä ilkeää ajaakin. Välissä duunaillaan siis kevyttä ehostusta akan autoon, mutta tähän savottaan palataan kyllä ensi tilassa. :)
Akka siis ajaa Jetalla, siinä syy projektin seisokkiin. :/
Jos jollakulla on muuten myydä ehjää verhoilua harmaasta Flair-plyyshipenkistä (ihan sama kumpi penkki) tai koko penkkiä, niin vinkatkaa kiitos.
Täällä odottelee himokas kauppamies. Grrrr..... ;)
Akka siis ajaa Jetalla, siinä syy projektin seisokkiin. :/
Jos jollakulla on muuten myydä ehjää verhoilua harmaasta Flair-plyyshipenkistä (ihan sama kumpi penkki) tai koko penkkiä, niin vinkatkaa kiitos.
Täällä odottelee himokas kauppamies. Grrrr..... ;)
Jetta keksi ruveta jumittelemaan murroksiaan. Kiitos tästä kuulunee madallusjousille. *aplodeja* Vetarikulmat ovat nyt erilaiset kuin auton ensimmäisillä vajaalla kolmella sadalla tuhennella kilometrillä, joten lie kuulat tykkäävät jumia pesissään.
Oire tuntuu tempaisuna ratissa, siis todella tempaisuna, ei minään ravistuksena.
Ajattelin aloittaa elvytyksen ruikkaamalla murroksiin ruiskulla ja neulalla öljyä. Jos ei tepsi (kun ei tepsi) vien rottelon pajalle. Nyt on muuta hommaa, ei jaksa itse voimistella murrosten kanssa.
Mitään ylimääräistä metakkaa ei muuten kuulu mistään, että pyöränlaakeristakaan ei liene kyse.
Oire tuntuu tempaisuna ratissa, siis todella tempaisuna, ei minään ravistuksena.
Ajattelin aloittaa elvytyksen ruikkaamalla murroksiin ruiskulla ja neulalla öljyä. Jos ei tepsi (kun ei tepsi) vien rottelon pajalle. Nyt on muuta hommaa, ei jaksa itse voimistella murrosten kanssa.
Mitään ylimääräistä metakkaa ei muuten kuulu mistään, että pyöränlaakeristakaan ei liene kyse.
Hoitoa:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... ssi043.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... ssi044.jpg
Ja rasva oli tätä
Oireet lievenivät jo hieman, eli nyt pitää vaan ajella rottelolla ja seurata vertyykö nivel vielä ajokuntoon. Nyt kestää sentään jo ruori rasassa, eikä tule enää sellaista tunnetta, että katiska repeää käsiin. Seuraamme tilannetta, mutta ei näytä nyt tässä vaiheessa kyllä pahaltakaan.
Pikku vapinan mies kyllä sietää. Pääsisi nyt kuukauden eteen päin niin varaosa-autokin löytyisi hangen alta. Ei kai näihin kukaan sekopää uusia murroksia osta?
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... ssi043.jpg
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... ssi044.jpg
Ja rasva oli tätä
Oireet lievenivät jo hieman, eli nyt pitää vaan ajella rottelolla ja seurata vertyykö nivel vielä ajokuntoon. Nyt kestää sentään jo ruori rasassa, eikä tule enää sellaista tunnetta, että katiska repeää käsiin. Seuraamme tilannetta, mutta ei näytä nyt tässä vaiheessa kyllä pahaltakaan.
Pikku vapinan mies kyllä sietää. Pääsisi nyt kuukauden eteen päin niin varaosa-autokin löytyisi hangen alta. Ei kai näihin kukaan sekopää uusia murroksia osta?
Yks vanne alakas olla jynssätty. P*ska Nokia-kuva:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... i002-1.jpg
Kiiltää ihan komeasti. Pitää ottaa parempia kuvia jahka eukko tuo kameran anopin kuuskymppisiltä. On taas kamerapriorisointi kohdillaan, tallissahan sen kameran paikka on. :/
Toivottavasti kotka kompastuu siihen pikimustaan p*skaseen rannehihnaan.
Melko mielenkiintonen homma muuten vetää vanne valujäljestä tuohon pisteeseen, suosittelen kaikkia asiasta kiinnostuneita kokeilemaan. Kannattaa ottaa esim. vuorotteluvapaata, vuosiloma ei tahdo oikein piisata. :(
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... i002-1.jpg
Kiiltää ihan komeasti. Pitää ottaa parempia kuvia jahka eukko tuo kameran anopin kuuskymppisiltä. On taas kamerapriorisointi kohdillaan, tallissahan sen kameran paikka on. :/
Toivottavasti kotka kompastuu siihen pikimustaan p*skaseen rannehihnaan.
Melko mielenkiintonen homma muuten vetää vanne valujäljestä tuohon pisteeseen, suosittelen kaikkia asiasta kiinnostuneita kokeilemaan. Kannattaa ottaa esim. vuorotteluvapaata, vuosiloma ei tahdo oikein piisata. :(
Ei välttämättä pöllömpi idea. :)
Mites se tarra taipuu tuommoseen moneen suuntaan aaltomaiseen pintaan? Lämmittämällä, vaiko ei mitenkään? :/
Sitten pitäs vielä mittailla tuo keskilätkä, että saako tuohon esmes soppelia VW-merkkiä. Luultavasti saa.
Meniskö ihan överiks jos vetäsis tuon keskustan korin väriin? Sama hoito myös vanteen kiillottamatomelle sisäkehälle. Ainakin erottuisivat.... :D
Oiskohan tässä ajassa muuten kiillottanu jotkut oikeasti viisaatkin vanteet? No se on tyyli joka ratkaisee, siitä lähetään! Tusinavanteita on kaikilla, mutta kukaan muu ei ilkeä ajaa tämmösillä-->vuoden vanneteko.
Mites se tarra taipuu tuommoseen moneen suuntaan aaltomaiseen pintaan? Lämmittämällä, vaiko ei mitenkään? :/
Sitten pitäs vielä mittailla tuo keskilätkä, että saako tuohon esmes soppelia VW-merkkiä. Luultavasti saa.
Meniskö ihan överiks jos vetäsis tuon keskustan korin väriin? Sama hoito myös vanteen kiillottamatomelle sisäkehälle. Ainakin erottuisivat.... :D
Oiskohan tässä ajassa muuten kiillottanu jotkut oikeasti viisaatkin vanteet? No se on tyyli joka ratkaisee, siitä lähetään! Tusinavanteita on kaikilla, mutta kukaan muu ei ilkeä ajaa tämmösillä-->vuoden vanneteko.
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 24.8.2007 8:18
Terveisiä haudan takaa. Luiskahti tässä arkiviikko 40:n asteen kuumeessa, joten autorintamilla ei ole tapahtunut mitään.
Tänään päästiin kuitenkin jo taas remontin makuun, eli vein Jetan pajalle murroksenvaihtoon. legendaarista mutta totta, eli murros oli tietysti väärä. Toisen firman kirja ymmärtää kertoa että -89 elokuussa vaihdetaan isompaan murrokseen, mutta toisen ei. Arvatkaas piruuttaan kummanko firman tietoihin tilatessa luotettiin? No tietysti sen 2 euroa halvemman, jonka pyhänä missiona on myydä Jettoihin vääränkokoisia murroksia. :/
Jetta jäi nosturille ja Zorro levitoi pois paikalta Toyota Aygolla, huollon sijaisautolla. :S
Auton pitäisi olla kyllä kasassa jo tänään - onneksi. Aygossa tulee kipeäksi. :/
Pari sanaa Aygosta
Oldskoolv8: Kerroppas "dassesta" :)
Tänään päästiin kuitenkin jo taas remontin makuun, eli vein Jetan pajalle murroksenvaihtoon. legendaarista mutta totta, eli murros oli tietysti väärä. Toisen firman kirja ymmärtää kertoa että -89 elokuussa vaihdetaan isompaan murrokseen, mutta toisen ei. Arvatkaas piruuttaan kummanko firman tietoihin tilatessa luotettiin? No tietysti sen 2 euroa halvemman, jonka pyhänä missiona on myydä Jettoihin vääränkokoisia murroksia. :/
Jetta jäi nosturille ja Zorro levitoi pois paikalta Toyota Aygolla, huollon sijaisautolla. :S
Auton pitäisi olla kyllä kasassa jo tänään - onneksi. Aygossa tulee kipeäksi. :/
Pari sanaa Aygosta
Oldskoolv8: Kerroppas "dassesta" :)
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 24.8.2007 8:18
Viskasin alushousu-kuosi penkit Jetasta pellolle, ja korvasin ne ylellisillä ja naisia puoleensa vetävillä plyyshi-penkeillä. Penkit ovat kahdesta eri autosta, ja itselläni olleessa penkissä oli lämmitys, joten eipä käynyt edes mielessä, että plyyshi-penkissä ei automaattisesti lämmitystä ole. Vai ei kai näitä linttoja kukaan ole tuontiautonakaan maahan hilannut? :o
No tilanne on nyt kuitenkin se, että kuskinpenkissä on joku h*nttikippi ja ei lämmitystä, ja hyväksikäytön uhrin penkissä on lämmitin muttei sitä h'nttikippiä. :/
Saas nähdä viitsiikö vielä kerran purkaa jakkarat ja lisäillä elementin penkkiin? :/
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... a001-2.jpg
Ja tuommoset läks pihalle, lämmitettävät:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... a004-1.jpg
Ei tiijä heittäskö nuo vaikka akan portteriin ja ostas niihin ainatyylikkäät Tammer-suojat? Ei näy vaan portterissa olevan piuhoja kuin kuskinpenkin lämmitykselle, että p*lluuntuskohan tuo siitä, jos vetäsis vaan piuhat penkiltä toiselle, ja lämmittelis niitä sitten kollektiivisesti yhellä napilla stereona?
No tilanne on nyt kuitenkin se, että kuskinpenkissä on joku h*nttikippi ja ei lämmitystä, ja hyväksikäytön uhrin penkissä on lämmitin muttei sitä h'nttikippiä. :/
Saas nähdä viitsiikö vielä kerran purkaa jakkarat ja lisäillä elementin penkkiin? :/
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... a001-2.jpg
Ja tuommoset läks pihalle, lämmitettävät:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... a004-1.jpg
Ei tiijä heittäskö nuo vaikka akan portteriin ja ostas niihin ainatyylikkäät Tammer-suojat? Ei näy vaan portterissa olevan piuhoja kuin kuskinpenkin lämmitykselle, että p*lluuntuskohan tuo siitä, jos vetäsis vaan piuhat penkiltä toiselle, ja lämmittelis niitä sitten kollektiivisesti yhellä napilla stereona?
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 24.8.2007 8:18
^No sillä meiningillä tämän rottelon kanssa taistellaan, että ei nyt kuitenkaan ihan itku silmässä tarvitsisi sen vaiheista lukea. Kiitoksia vaan palautteesta. :)
Viimeisin tehty homma on konepellin lukon uudelleenniittaus. Helka Popniitti, volkkarin tehtaan lukkopeltiosaston luottoh*ra ja kahvinkeittäjä kun on joskus keksinyt, että lukko kestää lukkopellissä kiinni alumiinisilla poppareilla. No kestäähän se - aikansa. :/
Oli tässä pari yötä sitten tulla pelti satas...kahdeksan kympin (olin yleisellä tiellä, pakko vähän valehdella) vauhdissa silmille, mutta vanhan shakkimestarin refklekseillä kerkesin juntata servot lattiaan ennen katastrofia.
Eikö tällaisia asennuksia kiellä maalaisjärki ja laki? Syntyy sähköpari alumiini-rauta, ja niitti on erittäin heppoista tekoa--->tämä mainittu tapahtuu jossain vaiheessa ihan takuulla. :/
Ei ilmeisesti kiellä, koska uusin asennuksen samoilla virheillä kuin tehdaskin. :) Ei jaksanut käydä virittelemään mitään ihmeellisempää ratkaisua.
Samalla vaihdoin toisen umpion, koska entiseen ei saanut kuviota aikaan enää sahallakaan. Nyt onkin sitten oikein kunnon umpio paikallaan; slovenialainen Sirius 8)
Viimeisin tehty homma on konepellin lukon uudelleenniittaus. Helka Popniitti, volkkarin tehtaan lukkopeltiosaston luottoh*ra ja kahvinkeittäjä kun on joskus keksinyt, että lukko kestää lukkopellissä kiinni alumiinisilla poppareilla. No kestäähän se - aikansa. :/
Oli tässä pari yötä sitten tulla pelti satas...kahdeksan kympin (olin yleisellä tiellä, pakko vähän valehdella) vauhdissa silmille, mutta vanhan shakkimestarin refklekseillä kerkesin juntata servot lattiaan ennen katastrofia.
Eikö tällaisia asennuksia kiellä maalaisjärki ja laki? Syntyy sähköpari alumiini-rauta, ja niitti on erittäin heppoista tekoa--->tämä mainittu tapahtuu jossain vaiheessa ihan takuulla. :/
Ei ilmeisesti kiellä, koska uusin asennuksen samoilla virheillä kuin tehdaskin. :) Ei jaksanut käydä virittelemään mitään ihmeellisempää ratkaisua.
Samalla vaihdoin toisen umpion, koska entiseen ei saanut kuviota aikaan enää sahallakaan. Nyt onkin sitten oikein kunnon umpio paikallaan; slovenialainen Sirius 8)
Kolme vannetta maalausta vaille valmiina. 1 to go.
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta009.jpg
Ampukaa minut, jos joskus kehun vielä kiillottavani jotain. Ihan täyttä h*mojen hommaa, ja sen takia ihmettelenkin, miten tämä ei oikein minun mielenterveydelleni sovi. :/
No jotkut 15-reikäiset suorat mersun kaivonkansivanteet voisi vielä kiillottaakin, mutta ei mitään tällaista monitahoisempaa. Argh!
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta009.jpg
Ampukaa minut, jos joskus kehun vielä kiillottavani jotain. Ihan täyttä h*mojen hommaa, ja sen takia ihmettelenkin, miten tämä ei oikein minun mielenterveydelleni sovi. :/
No jotkut 15-reikäiset suorat mersun kaivonkansivanteet voisi vielä kiillottaakin, mutta ei mitään tällaista monitahoisempaa. Argh!
Kyllä tässä aletaan olla niin fiililiksissä kuin vain olla ja voi. Seuraava fiilistelyvaihe suoritetaan varmaan lepositeissä?
Kevennetäänpäs raskasta kiillotustunnelmaa takajousivammaisella Passat Countrylla:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... a005-1.jpg
Laittas mäntti nuo takajouset kuntoon, näyttää ihan tyhmältä noin tuo Passatti, ja saattaa olla sivutuulella hankala ajettavakin. :(
Kevennetäänpäs raskasta kiillotustunnelmaa takajousivammaisella Passat Countrylla:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... a005-1.jpg
Laittas mäntti nuo takajouset kuntoon, näyttää ihan tyhmältä noin tuo Passatti, ja saattaa olla sivutuulella hankala ajettavakin. :(
Mitäs ne MK3:t on? Ei oo oikein VW-jargoni hallussa... :( No sivuseikka.
Jos täällä on paikalla herkempiä nuoria miehiä joilla ei ole vielä runsaasti p*no- ja kannikkaanvetokokemusta, suosittelisin lämpimästi laittamaan nyt tietokoneen tv:n kiinni ja ajattelamaan vaikka jakolaskuja tai puunaulakon hiomista. Seuraavat kuvat voivat aiheuttaa herkimmissa katsojissa hallitsematonta ejakulointia:
Hopea, eli alkuperäinen:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta014.jpg
Musta:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta013.jpg
Vertaillaan punaista ja mustaa:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta015.jpg
Mikä näistä näkyy kirkolta kotiin ja järkyttää eniten? Vanteiden viimeinen kiillotus suoritetaan siinä vaiheessa kun tortut on leivottu niille päälle ja väri on valittu, että sen suhteen ei kannata nyt hyperventoiloida.
Voit vaikutaa lähinnä keskikupin väriin, sisäreuna on jo saanut tuomion.
No? Kertokaa väri, mikäli pystytte.
Jos täällä on paikalla herkempiä nuoria miehiä joilla ei ole vielä runsaasti p*no- ja kannikkaanvetokokemusta, suosittelisin lämpimästi laittamaan nyt tietokoneen tv:n kiinni ja ajattelamaan vaikka jakolaskuja tai puunaulakon hiomista. Seuraavat kuvat voivat aiheuttaa herkimmissa katsojissa hallitsematonta ejakulointia:
Hopea, eli alkuperäinen:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta014.jpg
Musta:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta013.jpg
Vertaillaan punaista ja mustaa:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... tta015.jpg
Mikä näistä näkyy kirkolta kotiin ja järkyttää eniten? Vanteiden viimeinen kiillotus suoritetaan siinä vaiheessa kun tortut on leivottu niille päälle ja väri on valittu, että sen suhteen ei kannata nyt hyperventoiloida.
Voit vaikutaa lähinnä keskikupin väriin, sisäreuna on jo saanut tuomion.
No? Kertokaa väri, mikäli pystytte.
^Nimimerkistä päätellen punttiin saattaa lirahtaa pikku sotku helpostikin, mutta sehän on näissä autonlaitto- ja naiseniskutalkoissa käsittääkseni pelkästään plussaa.
Musta tuntuu johtavan aavistuksenomaisesti sadalla prosentilla, mutta en ole niin akkamainen, että kertoisin julkisesti olevani tuomioon hieman pettynyt. Kansa tietää mitä kansa tahtoo, ja kansa saa mitä kansa tahtoo - ellei tilanne tästään ratkaisevasti muutu.
Äänien kalasteluun en sorru, mutta eikö kenenkään mielestä punainen sovi tähän ihanaan kansallis-vannemaisemaan ollenkaan? Sitä ois v*ttu tallissa 3 pulloa, ja musta taitaa vetää seuraavalla suhauksella ilmat... :/
Musta tuntuu johtavan aavistuksenomaisesti sadalla prosentilla, mutta en ole niin akkamainen, että kertoisin julkisesti olevani tuomioon hieman pettynyt. Kansa tietää mitä kansa tahtoo, ja kansa saa mitä kansa tahtoo - ellei tilanne tästään ratkaisevasti muutu.
Äänien kalasteluun en sorru, mutta eikö kenenkään mielestä punainen sovi tähän ihanaan kansallis-vannemaisemaan ollenkaan? Sitä ois v*ttu tallissa 3 pulloa, ja musta taitaa vetää seuraavalla suhauksella ilmat... :/
^Totta joka sana jonka hyvä naapuri kirjoitti.
Tallissa olisi jouten parikin purettua kojelautaa joita sotkea, ja jarrurumpuja en ole tyhmä edes ajatellut maalaavani. Asetaudun jälleen puolustusasemiin, koska eräs tälläkin foorumilla vaikuttava parantunut Ford-mies lahjoitti minulle vanteiden ja rumpujen väliin asennettavat "jarrulevyt" (saako mistään puhellettavia aidon näköisiä jrrusatuloita?) jotka aion kesärenkaiden vaihdon yhteydessä asentaa kiinni autoon. Kiitoksia edelleenkin tälle jalolle persoonalle, joka todennäköisesti voi asennuksen jälkeen lopettaa ainakin parin h*molehden tilauksen turhana. Aito kiitos, asennetaan kyllä ensitilassa.
Miltenkäs ne pohjat pitää tehdä jos maalaa aurinkolipat? Käsin?
Tallissa olisi jouten parikin purettua kojelautaa joita sotkea, ja jarrurumpuja en ole tyhmä edes ajatellut maalaavani. Asetaudun jälleen puolustusasemiin, koska eräs tälläkin foorumilla vaikuttava parantunut Ford-mies lahjoitti minulle vanteiden ja rumpujen väliin asennettavat "jarrulevyt" (saako mistään puhellettavia aidon näköisiä jrrusatuloita?) jotka aion kesärenkaiden vaihdon yhteydessä asentaa kiinni autoon. Kiitoksia edelleenkin tälle jalolle persoonalle, joka todennäköisesti voi asennuksen jälkeen lopettaa ainakin parin h*molehden tilauksen turhana. Aito kiitos, asennetaan kyllä ensitilassa.
Miltenkäs ne pohjat pitää tehdä jos maalaa aurinkolipat? Käsin?
Mahtaa piru mennä digitaaliseksi kiinnittää tällaiset leikkisatulat jarrurumpujen kaveriksi? :/ No jostain nuottitelineestä voisi tietysti saada soveltamalla väänneltyä niille pidikkeet, mutta en joka tapauksessa ole kovinkaan optimistinen asian suhteen. :(
Olisi muuten hauskaa tietää millaisista volyymeista puhutaan, kun valmistetaan esim. tällaisia jarrusatulan naamiointisarjoja? Että onkohan kaltaisiani tyhmiä maailmalla siis niinkin paljon, että tallaisen tavaran sarjatuotannosta saadaan aikaan kannattavaa liiketoimintaa? :D
Taitaa muuten olla nämä satulakulissit enemmänkin bulevardi-räppäily-tavaraa, lie mahtavat karista täällä periferiassa irti alta aikayksikön... :/ Vielä karmeampi visio on ns. "pinnojen väliin meno." Kai teillä jokaisella on joskus luiskahtanut jotain pinnojen väliin? Tsaijai... :(
Olisi muuten hauskaa tietää millaisista volyymeista puhutaan, kun valmistetaan esim. tällaisia jarrusatulan naamiointisarjoja? Että onkohan kaltaisiani tyhmiä maailmalla siis niinkin paljon, että tallaisen tavaran sarjatuotannosta saadaan aikaan kannattavaa liiketoimintaa? :D
Taitaa muuten olla nämä satulakulissit enemmänkin bulevardi-räppäily-tavaraa, lie mahtavat karista täällä periferiassa irti alta aikayksikön... :/ Vielä karmeampi visio on ns. "pinnojen väliin meno." Kai teillä jokaisella on joskus luiskahtanut jotain pinnojen väliin? Tsaijai... :(
Taivaanisälle kiitos etten osaa huutaa mitään ebaysta! :D
Heitin vanteet tänään rengassepälle, joka leipoo niille aidot ja alkuperäiset Goodridet. Vain paras on Jetalle kyllin hyvää. Ostakoot muut valkoisen miehen tekemiä reilun kaupan lähirenkaita, minä poika kannatan kiinalaisten lasten työtä.
Vanteista taisi tulla hienot, koska rengasj**sus sanoi ettei uskalla koskeakaan niihin. Vai liekkö pelännyt mielenterveytensä puolesta?
Heitin vanteet tänään rengassepälle, joka leipoo niille aidot ja alkuperäiset Goodridet. Vain paras on Jetalle kyllin hyvää. Ostakoot muut valkoisen miehen tekemiä reilun kaupan lähirenkaita, minä poika kannatan kiinalaisten lasten työtä.
Vanteista taisi tulla hienot, koska rengasj**sus sanoi ettei uskalla koskeakaan niihin. Vai liekkö pelännyt mielenterveytensä puolesta?
Nyt taidetaan alkaa päästä VW-autoiliún makuun, sillä Jettaa piti tänään hinata . Siitä onkin jo kotvatovi, kun meikäläinen on viimeksi köydenjatkeena roikkunut.
Akka oli Jetalla liikkeellä. Sammutti auton 60Km:n ajon jälkeen ja yritti startata sitä hetken kuluttua uudelleen. Ei mitään elämää, virta loppu.
Menin ihmettelemään tilannetta ja totesin volttimittarin näyttävän 8V. Pikku pätkä hinausta parempaan apuvirrran antopaikkaan ja kaapelit kiinni. PRÄNNN! Rottelo käynnistyi laakista ja volttimittari näyttää 14V. Hetki ajoa ja taas mennään. :/
Pyyhkijät olivat kuulemma hidastuneet pitkin matkaa, että laukassahan se on sen lataamisen lopettanut eikä pukanut akkua pihaan.
Taitaa päästä säätimen vaihtoon? Herättikö apuvirta kiukutelevan säätimen--->lataa taas? Muita veikkauksia?
Akka oli Jetalla liikkeellä. Sammutti auton 60Km:n ajon jälkeen ja yritti startata sitä hetken kuluttua uudelleen. Ei mitään elämää, virta loppu.
Menin ihmettelemään tilannetta ja totesin volttimittarin näyttävän 8V. Pikku pätkä hinausta parempaan apuvirrran antopaikkaan ja kaapelit kiinni. PRÄNNN! Rottelo käynnistyi laakista ja volttimittari näyttää 14V. Hetki ajoa ja taas mennään. :/
Pyyhkijät olivat kuulemma hidastuneet pitkin matkaa, että laukassahan se on sen lataamisen lopettanut eikä pukanut akkua pihaan.
Taitaa päästä säätimen vaihtoon? Herättikö apuvirta kiukutelevan säätimen--->lataa taas? Muita veikkauksia?
Nyt saa antaa aploodeja niin jotta kämmeniä kirveltää:
Entäs nämä sitten? Ei taida ihan joka tahvon rottelosta näin ylellisiä vapinakakkaroita löytyä?
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 002-24.jpg
Ajettavuus koheni uusien m+s merkittyjen Goodride laaturenkaiden myötä yleiskiinalaisellle huipputasolle. Siinä kun Jetta rumusi ennen jokaisen kuopan pohjan, kiertää se nyt niistä joka ainoan. 8)
Mahtaakohan jollakulla muulla olla näin uljasta vanneratkaisua Jetassaan? Vähän epäilen. Luultavasti osaan viimeistään nyt nousta oikeaan autoon marketin pihalla.
Älkää nyt haljetko kateudesta, en minä sillä täällä henkeseleitäni paukuttele.... :/
Ps. Tänään kylillä ajellessani luulin Dannyn tulleen paikkakunnalle, mutta se kirkuva h*oralauma jouksikin Jetan perässä.

Entäs nämä sitten? Ei taida ihan joka tahvon rottelosta näin ylellisiä vapinakakkaroita löytyä?
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 002-24.jpg
Ajettavuus koheni uusien m+s merkittyjen Goodride laaturenkaiden myötä yleiskiinalaisellle huipputasolle. Siinä kun Jetta rumusi ennen jokaisen kuopan pohjan, kiertää se nyt niistä joka ainoan. 8)
Mahtaakohan jollakulla muulla olla näin uljasta vanneratkaisua Jetassaan? Vähän epäilen. Luultavasti osaan viimeistään nyt nousta oikeaan autoon marketin pihalla.
Älkää nyt haljetko kateudesta, en minä sillä täällä henkeseleitäni paukuttele.... :/
Ps. Tänään kylillä ajellessani luulin Dannyn tulleen paikkakunnalle, mutta se kirkuva h*oralauma jouksikin Jetan perässä.
^Eipä ole ei, ässä on nyt raiskattu tämmösillä SDP-kiekoilla... :(
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
No niinhän ne on, mutta kateellinen työväenluokka moittii niitä kateellisena joskus rumiksi. Kiillotettuna/ kromattunahan nuo on jo sitten kuningasvanteet, eivät painakaan kuin noin 40Kg/ pala. :D
Jettakin taisi leppyä kun sai taas eilen tohvelia. Viime päivät vaivannut takapyöränlaakerin jollotus loppui kuin seinään. Elämmeköhän lopun aikoja? :|
Jettakin taisi leppyä kun sai taas eilen tohvelia. Viime päivät vaivannut takapyöränlaakerin jollotus loppui kuin seinään. Elämmeköhän lopun aikoja? :|
Tänä aamuna tuli joutessaan nypättyä projektin varaosa-autosta tekniikka poies:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 000-28.jpg
Onneton uus iomistaja kertoi, että paketti jatkaa kuulemma vielä joskus taivaltaan ykköskopan keulilla. :)
Tuossa olisi vielä etupalkkia, taka-akselia yms. tarvitsijalle, ennen kuin loppu taputellaan kaivinkoneella hieman pienempään tilaan menevään muotoon. Saa noutaa ken tarvitsee, mutta äkkiä.
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 000-28.jpg
Onneton uus iomistaja kertoi, että paketti jatkaa kuulemma vielä joskus taivaltaan ykköskopan keulilla. :)
Tuossa olisi vielä etupalkkia, taka-akselia yms. tarvitsijalle, ennen kuin loppu taputellaan kaivinkoneella hieman pienempään tilaan menevään muotoon. Saa noutaa ken tarvitsee, mutta äkkiä.
Tämäkin projekti näyttää välillä "etenevän", siitä piti huolen isin pikku paviaani 2,5v. :/
Neiti teemakuvioi viime talvena maalatun kuskin oven kaivertamalla siihen sepelimurulla muutamia "aurinkoja." Tässä niistä yksi:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 003-42.jpg
Noh, myllytellään tai tarvitaessa maalataan. Oma vika kai se on kun on jättänyt siemennestettä pöydille eukon kynsien ulottuville. Ei tässä voi vihainenkaan olla. :/
Neiti teemakuvioi viime talvena maalatun kuskin oven kaivertamalla siihen sepelimurulla muutamia "aurinkoja." Tässä niistä yksi:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 003-42.jpg
Noh, myllytellään tai tarvitaessa maalataan. Oma vika kai se on kun on jättänyt siemennestettä pöydille eukon kynsien ulottuville. Ei tässä voi vihainenkaan olla. :/
Tärvelin vanteet:
Pari kuvaa
Tempasin romiteutorantilla keskikakkarat sen värisiks mitä törpöstä tuli. Tuli aika alumiininväriset.
Liekö muuten mitenkin paha ongelma se väitetty kiillotettujen vanteiden äkkihapettuminen? Noita vanteita ei ole pesty tänä kesänä ennen tätä päivää kertaakaan ja hapettumista ei ole havaittavissa. Toki vetäsin vahat pintaan ennen auton kesäseisokkia (2kk), mutta kuitenkin. Olen yllättynyt. Loppupelissä sika hetero homma, ei tarvi nyt kiillotella joutavaa.
Pari kuvaa
Tempasin romiteutorantilla keskikakkarat sen värisiks mitä törpöstä tuli. Tuli aika alumiininväriset.
Liekö muuten mitenkin paha ongelma se väitetty kiillotettujen vanteiden äkkihapettuminen? Noita vanteita ei ole pesty tänä kesänä ennen tätä päivää kertaakaan ja hapettumista ei ole havaittavissa. Toki vetäsin vahat pintaan ennen auton kesäseisokkia (2kk), mutta kuitenkin. Olen yllättynyt. Loppupelissä sika hetero homma, ei tarvi nyt kiillotella joutavaa.
Alottelin käpistelemään tehostettua hammastankoa. Ihan perushuoltoa, eli ruosteen ja hapettumien poistoa, sekä nivelten ja suojakumien uusimista. Uutta maalia pintaan, tietysti.
Suojakumit eivät olleet täynnä öljyä, eli olettaa sopii että stefat ovat ehjät, mutta korjaussarja kiinnostaisi tästäkin huolimatta. Merkkiliike myy uskoakseni kokonaista kunnostettua tankoa, mutta osaakos joku sanoa saako näihin korjaussatsia jostain muualta? Se ois nyt aika kiva leipoa paikoilleen kun tanko on jo valmiiksi pöydällä.
Suojakumit eivät olleet täynnä öljyä, eli olettaa sopii että stefat ovat ehjät, mutta korjaussarja kiinnostaisi tästäkin huolimatta. Merkkiliike myy uskoakseni kokonaista kunnostettua tankoa, mutta osaakos joku sanoa saako näihin korjaussatsia jostain muualta? Se ois nyt aika kiva leipoa paikoilleen kun tanko on jo valmiiksi pöydällä.
Tuota kun kyselit niitä tarroja keskiöihin niin tuli tuossa mieleeni tuollainen:
http://www.hprint.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=2235
En tiä sitten onko hinnalla pilattu.. oli tuolla muunkin merkkisiä. Ja ois oikein linssi tarra. :D
http://www.hprint.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=2235
En tiä sitten onko hinnalla pilattu.. oli tuolla muunkin merkkisiä. Ja ois oikein linssi tarra. :D
Tattis vinkistä. :) Varaosaliikkeiden vastaavanlaiset tarrat ovat sinisiä, joten tuollainen musta malli on selkeä parannus asiaan. Pitää mitata muutama keskireikä ja soittaa puljuun. Kuka se nyt netistä osaa tilata? :s
Edelleenkin kelpaisivat vinkit tehostetun hammastangon korjaussarjan ostopaikasta. Tehostamattomaan osia löytyy, mutta joku nihilisti jemistelee tehostetun tangon osia. Varaosatoimittajat eivät tunne.
Edelleenkin kelpaisivat vinkit tehostetun hammastangon korjaussarjan ostopaikasta. Tehostamattomaan osia löytyy, mutta joku nihilisti jemistelee tehostetun tangon osia. Varaosatoimittajat eivät tunne.
En tiedä katselitko muuten tarjontaa, mutta tuli itselle vielä mieleen tuollainen:
http://www.hprint.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=1573
Joka juntti mobiilin perus varustus. :D Oli siellä muitakin merkkejä.
http://www.hprint.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=1573
Joka juntti mobiilin perus varustus. :D Oli siellä muitakin merkkejä.
kyllä se"oikeaoppinen" ALPINE tarra kruunaa kokonaisuuden.
Viimeksi muokannut Sebastian, 12.8.2008 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heh, no JVC-miehiä olen (kesettimankka), mutta vois kai se oikein yönmustien kalvojen kanssa mennä AKAI tai ALPINEkin läpi? :)
Tai tietysti kyllähän se joku kumminkin kurkkaa autoon mikä rammari siellä on, ja sitten ajavat ammattikoulun vessassa pään kaljuksi ja uittavat pöntössä, kun mankka ja tarra eivät olekaan yhteensopivia. :/
Tai tietysti kyllähän se joku kumminkin kurkkaa autoon mikä rammari siellä on, ja sitten ajavat ammattikoulun vessassa pään kaljuksi ja uittavat pöntössä, kun mankka ja tarra eivät olekaan yhteensopivia. :/
^Eipä ole ei, ässä on nyt raiskattu tämmösillä SDP-kiekoilla... :(
On kyllä aika pirskatin komea W126. Onko sattumoisin tämä sivusto tuttu? http://groups.msn.com/1980extremetuning/
Kiitokset, AnttiY, kehuista - onhan tuo mersunromu ihan ok-kuntoinen ikäluokassaan. :)
Jos kiinnostaa, niin kurkkaa tuolta jokunen lisäkuva.
Ja sitten takaisin tähän veevee-jurpoaiheeseen:
Mites tuottaaaa, kuka amatööri tuon JVC-tarran on suunnitellut? Siitähän puuttuu slogan All you need, siis siinä kuuluisi lukea JVC-All you need, muussa tapauksessa tarra ei mene läpi aitona edes sokealle levyseppä-optikolle. :/
Jos kiinnostaa, niin kurkkaa tuolta jokunen lisäkuva.
Ja sitten takaisin tähän veevee-jurpoaiheeseen:
Mites tuottaaaa, kuka amatööri tuon JVC-tarran on suunnitellut? Siitähän puuttuu slogan All you need, siis siinä kuuluisi lukea JVC-All you need, muussa tapauksessa tarra ei mene läpi aitona edes sokealle levyseppä-optikolle. :/
Niinpäs onkin.. enpä tuotakaan tajunnut. Onneksi tuolta saa tilaamalla mitä vain. Toisaalta voisi olla aika hieno sellainen Auto sillä ajaa kaikki tarra tai Nokia Mobira Cityman tarra (kuvassa aito oikea alkuperäinen nokia tiiliskivi). Itse joskus muksuna liimasin Nokia Mobira Cityman tarran porukoitten 626:sen taka sivu ikkunaan. :D
Kellään hajua saako tehostimen pumppuunkorjaus/ tiivistesarjoja? Laakeri ei vaikuta järin horolta, mutta ei kai tuosta ois sanottavaa haittaakaan jos se ois jopa uus?
Osat ois nyt kasassa, ei puutu enää kuin motivaatiota aloittaa seppääminen. :/
Osat ois nyt kasassa, ei puutu enää kuin motivaatiota aloittaa seppääminen. :/
No ei sitten remontinkorjaussarjata, jos niitä sarjoja ei ole kerran missään. Sen sijaan jatketaan juntti-teeman ympärillä ja maalataan raidetangon päät punaisella, koska Lemförder ei niitä tässä värissä ymmärrä toimittaa. Ylenkatsooko firma juntteja asiakkaina, vai mistä tässä oikein on kyse? Volyymia luulisi ryhmässä ainakin piisaavan, siitä ei pitäisi homman olla kiinni. :/
Lakkasin vielä kaikki maalatut rojut, ja tietty röplyytin punaisella ne päät, kuten jo edellä kehuin. Suojakumitkin on uusittu. Kuva:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 006-22.jpg
Jupit kyykkyyn? 8)
Lakkasin vielä kaikki maalatut rojut, ja tietty röplyytin punaisella ne päät, kuten jo edellä kehuin. Suojakumitkin on uusittu. Kuva:
http://i221.photobucket.com/albums/dd20 ... 006-22.jpg
Jupit kyykkyyn? 8)
^No tästä ei ole pelkoa, huoli pois =D.
Se muuten unohtu vielä mainita, että ostin Jettaan myös hainevä antennin. Katolla on joku aikakauteen sopiva autopuhelimen antennin reikä, ja tuolla sen saa nyt näppärästi piiloon.
Se muuten unohtu vielä mainita, että ostin Jettaan myös hainevä antennin. Katolla on joku aikakauteen sopiva autopuhelimen antennin reikä, ja tuolla sen saa nyt näppärästi piiloon.
Pientä päivitystä tännekin. Vaihdoin kasettimankan pois ja asensin tilalle tyylittömän MP3-soittimen.
Ohjaustehostimen asennus on seis. Ei tahdo löytyä aikaa. Alkaisi olla kiirekin, koska nykyinen hammastanko on alkanut naukumaan ja jumimaan. :|
Ohjaustehostimen asennus on seis. Ei tahdo löytyä aikaa. Alkaisi olla kiirekin, koska nykyinen hammastanko on alkanut naukumaan ja jumimaan. :|
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa