Elikkäs tuollainen säätö olisi tarpeen tehdä ja samalla tarvittaisiin myös tietenkin VAG-COM jotta saadaan selville mitä tehtiin. Toimenpiteen periaatteet ovat selvät mutta mielellään jonkun ennenkin tehneen kanssa sais hoidettua niin ei tule yllätyksiä. Löytyykö vapaaehtoisia?
Syötön arvo tällähetkellä 6 ja siitä alaspäin ei vag-comilla saanu.
Hammer mod avustajaa pirkanmaalla?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tartteeko siihen säätämiseen välttämättä VAGCOMin. Itellä kun on leimaus edessä ja ajattelin vain tyrkätä sitä kantta semmoset 0,5mm jakopäähän päin, että varmaan on syötöt alhaalla savutustestissä. Ennen siirtoa laitan tietenkin merkin missä se on alunperin ollut. Niin ja pitääkö koneen välttämättä olla käynnissä säädön aikana. Jos koneen ei tarvitse olla käynnissä ei se silloin voi ryntäilläkään.
Eipä sitä ilman vag-comia kannata ruveta sohimaan.
Itellä oli kone käynnissä (ei muuten tartte paljoo avata, että alkaa naftaa roiskumaan), tietokone apparin penkillä ja siitä kävin mulkaisemassa välillä.
Siinähän ei sikäli ole mitään vaarallista, koska se yksi ihmeen näköinen pultti jää kiinni ja kansi ei itsekseen pääse liikkumaan.
Itellä oli kone käynnissä (ei muuten tartte paljoo avata, että alkaa naftaa roiskumaan), tietokone apparin penkillä ja siitä kävin mulkaisemassa välillä.
Siinähän ei sikäli ole mitään vaarallista, koska se yksi ihmeen näköinen pultti jää kiinni ja kansi ei itsekseen pääse liikkumaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa