Hammer mod avustajaa pirkanmaalla?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Juise
-
Viestit: 59
Liittynyt: 14.1.2008 12:59

Hammer mod avustajaa pirkanmaalla?

ViestiKirjoittaja Juise » 16.4.2008 14:59

Elikkäs tuollainen säätö olisi tarpeen tehdä ja samalla tarvittaisiin myös tietenkin VAG-COM jotta saadaan selville mitä tehtiin. Toimenpiteen periaatteet ovat selvät mutta mielellään jonkun ennenkin tehneen kanssa sais hoidettua niin ei tule yllätyksiä. Löytyykö vapaaehtoisia?

Syötön arvo tällähetkellä 6 ja siitä alaspäin ei vag-comilla saanu.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 16.4.2008 15:13

Tänään abc:lle?

Jollakulla on varmaan kone mukana ja katselijoitakin riittää

Juise
-
Viestit: 59
Liittynyt: 14.1.2008 12:59

ViestiKirjoittaja Juise » 17.4.2008 16:02

Kerkesimpä taas reagoimaan tällasella varoitusajalla... :) eli joko kahdenviikonpäästä siellä tai sitten jos jollain on mesta ja taito lapasessa niin voisin ajella käymään?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 17.4.2008 16:13

Vappuaattona on vähän kyseenalainen osallistumisinto miittiin... Ja sitäkin on ehdotettu että se olis jo pynsällä.

Juise
-
Viestit: 59
Liittynyt: 14.1.2008 12:59

ViestiKirjoittaja Juise » 20.4.2008 20:09

Noniin. Sain omankin VAG COM:in jo toimimaan, mutta apuri naputteluun kelpais silti.. IQ arvo on näin kesän kunniaksi nykyään jo 7.2... Onkohan tuo normaalia tuo lämpötilan mukaan muuttuminen vai onko jotain muuta mitä pitäisi tarkistaa?

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 20.4.2008 22:54

Eilen just kattelin omaani ja seiskan päälle oli sekin.
Ilman vasaraa sain 5.6:een ja vasaralla jätin 3.4.

Korpraali
-
Viestit: 4
Liittynyt: 25.2.2005 7:16

ViestiKirjoittaja Korpraali » 21.4.2008 14:56

Tartteeko siihen säätämiseen välttämättä VAGCOMin. Itellä kun on leimaus edessä ja ajattelin vain tyrkätä sitä kantta semmoset 0,5mm jakopäähän päin, että varmaan on syötöt alhaalla savutustestissä. Ennen siirtoa laitan tietenkin merkin missä se on alunperin ollut. Niin ja pitääkö koneen välttämättä olla käynnissä säädön aikana. Jos koneen ei tarvitse olla käynnissä ei se silloin voi ryntäilläkään.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 21.4.2008 15:37

ite säädän aina kone sammutettuna, mut väitän et tolla 0.5mm säätö on jo aika paljon, sen takia kone olis hyvä olla mistä kattoa kuinka paljon meni... ei silmällä kunnolla saa välttämäti takasin samoihin lukemiin

Kinnunen
-
Viestit: 484
Liittynyt: 27.2.2007 22:46

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 21.4.2008 17:07

Merkkaaminen ei auta mitään, vaadittava liike arvon muutokseen on niin pieni ettei sitä silmällä huomaa.
Kolme pulttia kannesta auki ja vasaralla naputellen, näin onnistuu ihan jokaiselta.

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 21.4.2008 22:17

Eipä sitä ilman vag-comia kannata ruveta sohimaan.
Itellä oli kone käynnissä (ei muuten tartte paljoo avata, että alkaa naftaa roiskumaan), tietokone apparin penkillä ja siitä kävin mulkaisemassa välillä.

Siinähän ei sikäli ole mitään vaarallista, koska se yksi ihmeen näköinen pultti jää kiinni ja kansi ei itsekseen pääse liikkumaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa