Mk2 gti:n nesteet hukassa.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

asddd
-
Viestit: 42
Liittynyt: 20.6.2007 0:04

Mk2 gti:n nesteet hukassa.

ViestiKirjoittaja asddd » 15.4.2008 18:44

Nyt olis semmone onkelma kakkakoppa gti:ssä, ettäkö, syö jähytysnesteitä muttei tippase mistään maahan, ja lämmöt ylläri ylläri nousee tappiin asti. Nesteitä saa olla lisäämässä melekee päivittäin
Elikkä mihinkä kuite net katoaa, sekottuvatko öljyihi!? vae?

Kysessä siis 16v gti.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 15.4.2008 18:52

Kannentiivisteen ohi palotilaan ja/tai öljyn sekaan.

asddd
-
Viestit: 42
Liittynyt: 20.6.2007 0:04

ViestiKirjoittaja asddd » 15.4.2008 21:51

Eli ilmeisesti kannentiiviste tarttis vaihtaa..
Tarviikoha siinä ohimennen mitää muita tiivisteitä tai kulutusosia alkaa vaihtaa jos sen kannentiivisteen vaihtaa.. Nii tietäs samaan syssyyn ostaa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 15.4.2008 22:05

Venttilinvarren kumit jos jaksaa kannen purkaa...

asddd
-
Viestit: 42
Liittynyt: 20.6.2007 0:04

ViestiKirjoittaja asddd » 15.4.2008 22:30

88€ näyttää motonetissä olevan yläpuolen tiivistesarja. " Sisältää kansiremontissa tarvittavat tiivisteet. "

Ja pelkkä kannentiiviste rapiat 14 ekua.

Sama kai son laittaa kerralla kaikki tiivisteet uusiks? vai?

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 15.4.2008 22:38

Tottakai, voithan sinä vielä sen nokkien välisen ketjunkin uusata ja mahdolliset hydrauliset nostimetkin jos nyt ihan kaiken haluaa kerralla lyyä kuntoon :)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 15.4.2008 22:45

Kannentiivisteestä ja venttiilikumeista kannattaa kattoa että ne on jotain hyväksi tunnetun valmistajan tuotteita.

Itse ostin joku vuosi sitten motonetistä nimettömät venttiilikumit jotka keski reilu kesän. Samasta firmasta Topranin kumit menny nyt jotain 34 tkm.

Ne sellaiset pinnapultit jotka on pakosarjaa pitämässä kannattaa hakea uudet. Samaten ne mutterit.

Nostimet ja mahdollinen nokkien ketju on helppo vaihtaa myöhemminkin. Ainakin jos vertaa kannen irroitukseen...

asddd
-
Viestit: 42
Liittynyt: 20.6.2007 0:04

ViestiKirjoittaja asddd » 15.4.2008 22:54

Onkos toi kansiremppa sitte hankalanpuoleinen vai kuinka?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 15.4.2008 22:57

onko keittäny kertaakaan? jos on niin se selittäisi jo kansipahvin rikkoutumisen ja samalla kannattaa käyttää kansi tarkistettavana että onko kiero ja jos on niin oikasta

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 15.4.2008 23:01

Onkos toi kansiremppa sitte hankalanpuoleinen vai kuinka?
No niin, no... On ja ei.

Ensikertalaisena pitää jonkin verran tietää asioista, mutta toisaalta hyvä korjausmanuaali opastaa aika hyvin läpi.

Ihmettelyyn menee paljon aikaa ja kasaamiseen kun unohtaa merkitä mikä letku ja johto oli missäkin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa