Polo 1.3 / 86c huudride

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

Polo 1.3 / 86c huudride

ViestiKirjoittaja Top » 10.4.2008 19:16

Polo 1.3 -86

Projektin lähtökohtana, oli löytää pikaisesti jotain tehtävää.
koska ähtärikupla projektin, paperien etsintä rupesi yllättäen venymään, johtuen moninaisista syistä..
kuplaan budjetin törsänneenä, tietysti hieman huonotilanne ruveta rakentamaan toista harrasteautoa, mutta asioillahan on tapana järjestyä.

pitkän mietinnän jälkeen (2pvä) päädyin vw polo/derbyyn, lähinnä yksilön takia joka käveli vastaan n.135000 ajettu punainen "afrikan malli" oli menossa suurinpiirtein paaliin, pitihän se pelastaa..! junkyard look baby, the only way.

Kuva

Kuva

Kuva

tässä kuvat siis ostokunnossa eiliseltä..

mahtavalta myyntifoorumilta löytyi jo kovasti tarpeellista osaa, ja motonetti auttaa tietysti, kaikessa tarvikeostoissa

pysy kanavalla.
Viimeksi muokannut Top, 24.4.2008 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 14.4.2008 19:30

Kuva

Matkahuolto kuljetti alustasarjan kotiin.. tämä asennetaan heti kun auto saadaan katsastettua, huomenna mennään kiusaamaan katsastus-setää pierburgin kaasuilla.. sormet ristissä.x

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 14.4.2008 20:54

Ton voi asentaa ennenkin kun meet leimalle, koska noin vanhaan ei tarvitse muutoskatsastaa sitä. Tietenkin pitää minimi 8cm maavara löytyä eikä saa ottaa renkaat kiinni minnekään..
Alkaahan näitä 86c:täkin muitakin ilmestyä harrasteiksi, hintahan näissä on kohdallaan :).

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 14.4.2008 20:56

kyllä se siihen joutuu muutoskatsastaa,mitään lappujaha siihe ei kyllä tarvi.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 14.4.2008 21:19

Joo, leima just sen takia ensin, koska lain "rajamailla" olevia muutoksia tulossa muutamia (myös korkeus), ja ei jaksa alkaa tappelemaan niiden kanssa

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 14.4.2008 22:43

Sebastian: eipä vaan tarvinnut kun auto oli vanhempi kuin -93. Tämä ensin kysyttiin konttorilta, ja sitten vielä katsastaessa todettiin, että eipä kysynyt mitään noihin liittyvä lappua.. Eikä muuten jää epäselväksi siihen kotteroon laskeutuessa, että onko madallettu, mutta maavaraa on alimmassa kohdassa juur vaadittava minimi. Näin Tampereella. OT off.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 15.4.2008 1:31

no jos se oletti että alusta on ollut sielä ennen vuotta -93 niin ei tarvi mutta jos nyt heität alustan alle ja menet niin varmasti joutuu muutoskatsastaa.(tai näin sen pitäisi olla,oma vessa -84,sivuvilkut vielä antoivat anteeksi ku -85 vasta vaaditaan mutta piti muutoskatsastaa alustalle)
OT over and out.

Ja että pysytään aiheessa niin tonttiin,leveetä vannetta ja helvetisti ruostetta. =D

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 15.4.2008 4:46

Ei muutakuin nuo muovikaaret revit pois ja asennat pätkäpuskurit. :) Tosin pätkäpuskureissa oli muistaakseni kiinnike aivan tuola kulman tienoilla, kun taas nuissa pitkissä tuola kyljen puolella jo.. :/ Vielä tuollaisia koppia kaksi löytyisi pihasta, toiseen on paperitkin vielä täydellisesti ok. ;) Mutta aika on raiskannut polo-paran! Se olisi täydellinen rotta-lookkeri sellaisenaan leveine vanteineen ja lintasarjoineen.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 15.4.2008 17:55

perkeleen pierpurk, ei uskaltanut vielä viedä leimalle, kun ei pysy tyhjäkäyntiä! tiivistelty liitoksia ja puhalleltu puhtaammaksi.. huomenna purkki takaisin koneeseen, josko vaikka toimisi.

onko polo2 ollut palkkipuskureita? muovikaaret revitty jo kuuseen

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 15.4.2008 18:31

Paljastuikos tuossa takamuovikaarien alta sellaiset ihme "möykyt" takakaarista?

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 16.4.2008 22:09

ja hylky tuli, päästöt päin mäntyä! happiarvot koholla.. muuten ok, pierburg on hieno kaasutin, takahelmoissa oli joo sellaiset oudot kuopat

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 18.4.2008 4:04

Sama oli itselläni aikoinaan. Kova homma saada päästöistä läpi. Noh.. kolmas kaasari sitten antoi juuri ja juuri rajoilla leiman. Kovasti kävi mielessä tuon pierpurkin korvaaminen jollakin muulla. Sen verran se harmaita hiuksia aiheutti. Etenkin se saakelin automaattiryyppy!!

Tiivistä se kaasari imusarjaan kunnolla.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.4.2008 9:05

Metsästä löytynyt 80-luvun puolivälin polonen ei varmaan ole niitä kiitollisimpia laitettavia. Itse polosella vuosia ajaneena tiedän, että perustekniikka on tehty hyvin halvoista tarpeista. Ihmettelen, miksi ensimmäinen laitettava kohde on alustasarja, kun ilmiselvästi ongelmaa riittää muuallakin.
Kyllähän se alustasarja on ilmoitettava muutoskatsastettavaksi, AKE:n muistio.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 18.4.2008 12:51

Joo, kuminen tiiviste vaihdettu ennen leimaamista, jokainen liitoskohta kasarista tarkistettu, suuttimet puhallettu, ja arvot päin persettä.
leimaamisen jäljeen tiivistetty putkisto, ja nyt pitäisi käydä mittaamassa korjaamolla arvot, jos vielä viturallaan on vaihdettava kaasaria jostain...

ja siis kuten käy ilmi, ensimmäinen laittokohde ei tosiaan ole se alustasarja, vaan kilpiin saaminen, sarja ostettu valmiiksi, että pääsee leiman jälkeen asentelemaan, ja sitten mahdollisesti muutoskatsastelemaan.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 18.4.2008 23:49

Kannattaa kokeeksi purkaa kaasutin ja liottaa osia hetki sitruunahppoliuoksessa.
Usein käyttämättömien kaasuttimien kanavat kalkkeutuvat tukkoon, bensan pikkuhiljaa haihtuesssa kaasuttimesta.
Kalkkeutumat eivät aina irtoa paineilmalla, itse jouduin yhtä Derbyn kaasutinta liottamaan kolme kertaa ennen kuin soosit alkoivat kulkea niin kuin oli tarkoitettu.
Alipaineletkujen kangaspäällysteiset osat kannattaa myös uusia, ovat usein halkeilleet vaikka päälle päin näyttävätkin ehjiltä.
Myös imusarja-tehostin välisen letkun kunto kannattaa tarkistaa.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 19.4.2008 2:34

ja korjaamolla mitattu puhtaat arvot !! :) putki vuoti senverran että vääristi arvoja, onneksi korjaantui tuolla, meinas hieman ketuttaa jo.. maanantaina leimaan, ja sitten puunaamaan.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 19.4.2008 4:55

Timppa mulla on varmaankin apuja siihen hommaan, "tänään" kävin hakemassa muovikassillisen erilaisia aineita asian hoitamiseksi (ja nyt en tarkoita sitä valtion virallista kauppaa) :-D

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 19.4.2008 10:38

Jos korjaamolla mitattu puhtaat arvot niin eikö niistä saanut mittauspaperit?? -> ei mittausta konttorilla.

Edit: menipä väärin päin luvuksi...katsoin et korjaamolla ensin puhtaat ja sitten konttorilla tullut hylkyää.. Eli enemmänkin, että onnea tulevalle leimalla! ;)
Viimeksi muokannut zero, 19.4.2008 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 19.4.2008 11:52

Jos korjaamolla mitattu puhtaat arvot niin eikö niistä saanut mittauspaperit?? -> ei mittausta konttorilla.

No niinhän se on. Eikä missään mun mielestä ole muuta väitettykkään tai annettu olettaa että näin ei olisi.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 19.4.2008 13:07

hyvä homma Kimmo, joutuu ilmeisesti laittamaan hoodride stanssit konepeltiin koska se ei ollut niin hyvällä hapella,

ja joo ei siis tarvitse käyttää asemalla enää mittauksessa! mikä on ihan mukavaa..

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 19.4.2008 13:39

tässä vielä tämänhetkinen tilanne,

15x7 vanteet MilleMiglia, renkaat tilattu rengasonlinesta, 165/50/15.

Kuva

Kuva

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 19.4.2008 16:18

Ai meinasit oikeesti saada nuo 165/50:t nuille vanteille nätisti menemään? Tuo koko nimittäin on just optimi kuplan orkkis peltivanteelle joka 4" tahi 4½" leveä. Laitappa kuvaa sitten ku saat kumit vanteille. Jännityksellä odotan että minkä näköinen.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 19.4.2008 16:40


Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 20.4.2008 12:22

Streeeeetch

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 24.4.2008 18:58

kiirettä pitää..

autossa nyt leima! pääsee laittamaan hieman muutakin.
tänään kiilloitettu vielä vanne reunoja hieman, ja alle tuli siis 165/50/15 istuu kivasti! 60/80 GT cupline alustasarja asentuu huomenissa (toivottavasti)

Kuva

ja konepeltikin myllytettynä, ja stanssein pilattuna.

Kuva

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 27.4.2008 17:51

Lissee kuvia.. Näyttää siltä et voi tulla 'ihan kiva'.

Jere A.
-
Viestit: 191
Liittynyt: 4.10.2007 17:17

ViestiKirjoittaja Jere A. » 27.4.2008 18:53

Laitahan lisää kuvia... Nätisti istuu kumetkin vanteille.

RABBITI
-
Viestit: 145
Liittynyt: 30.1.2008 21:07

nom

ViestiKirjoittaja RABBITI » 29.4.2008 8:14

Tosi asiallisen näköset tuli tosta rengas/vanne paketista! ..itellä on 15" 7j vanteet kans ja oon miettiny sopivaa rengastusta niin tässäpä tuli sitten vastaus siihenkin ^__^ tsemppiä poloisen..sick oossomia tippuu ainakin täältä tolle namulle..lisää vaan kuvia tulemaan!

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 29.4.2008 23:37

Vaatii sitten vaan sopivat spacerit että nuo saa istumaan kunnolla. Poloon pitää varmaankin 10-15mm laittaa ainakin taka-akselille noiden kanssa, muistaakseni ET-lukema alkoi noissa vanteissa kakkosella.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 30.4.2008 10:13

joo, kiitos kommenteista, autostahan on tarkoitus tehdä myös käyttöauto, joten kaikista radikaalimmat ratkaisut jää toteutettavaksi muualle, alusta on tosiaan laitettu kiinni,
sanoisin että ei ihan hetkeen tee mieli vaihtaa poloon etupään alustaa..

vanteissa et28

taakse meni 15mm spaceri, tehtävää vielä kovasti, mutta alkaa tuossa jo jotain hahmoa olla.

kokeilussa oli 20mm spaceri ja istui kovin nätisti, mutta olisi tarvinnut lokareita rullata, joten ei onnistunut tällä kertaa:(

vapun kunniaksi voisi muutaman foton räpsästä illemmalla

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 30.4.2008 12:25

sanoisin että ei ihan hetkeen tee mieli vaihtaa poloon etupään alustaa..

Kun älyää irrottaa kallistuksenvakaajan kokonaan, se on paaaljon helpompaa.
Vielä kun näpertää tukivarren irti korista eikä olkavarresta/tolpasta, ei tarvitse nahistella kuin jumissa olevien raidetangon pään mutterien kanssa... ;)

Helppoa kuin heinän teko.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 30.4.2008 13:00

Mitäs hankalaa siinä keulassa on, kevään aikana oon tainut purkaa sen kuus kertaa, menee jo aika rutiinilla, eikä oo pultit jumissa ;)

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 30.4.2008 13:04

Saahan sen vaikeasti tehtyä, mutta ekan kerran jälkeen onkin nopeampaa. Rakenne on kyllä huoltoystävällinen, mutta ei ajoystävällinen :D

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 30.4.2008 15:02

hehe.. nimenomaan, ruosteiset pultit ja muuta paskaa, eihän tossa isompia ongelmia tullut vastaan, mutta aikaa ja asennuskaljaa kului vaan normaalia enempi:!

anss100
-
Viestit: 4
Liittynyt: 4.5.2008 21:09

ViestiKirjoittaja anss100 » 4.5.2008 21:15

itelle tuli kanssa cupline alusta poloo 60/40 ja keula tippu ihan älyttömän alas vakio vanteet katos kaaren sisään :)

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 13.5.2008 21:19

joo, viimein sai kaverin kamerasta purettua, kuvat

ja tässähän näitä..

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

kiitokset katuauto.fi :n henkilökunnalle isosta avusta, pääasiassa auto valmis, pieniä muutoksia tietenkin tulossa paljon, ja niistä mahdollisesti lisää myöhemmin

pysy kanavalla..:)

Janne_P
-
Viestit: 329
Liittynyt: 6.6.2006 21:56

ViestiKirjoittaja Janne_P » 14.5.2008 13:37

Kyl on viilee värkki. Me like.

Repesin kyllä tuolle takaluukun tekstille :)

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 14.5.2008 13:40

Hieno 'paketti'! Molo roks ;D

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 15.5.2008 14:09

joo, sitähän olis voinut tontittaa oikeastikkin jne, mutta jos meinaa ajaa talvellakin, ei pysty :( vanteet taitaa mennä myyntiin, ja auto odottamaan talvikelejä..

http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... hp?t=19350 toinen projekti jatkuu..

hapa11
-
Viestit: 156
Liittynyt: 7.12.2005 21:50

ViestiKirjoittaja hapa11 » 15.5.2008 15:16

MItä ois vanteilla hintaa? Jos siis meinaat myydä...

disse
-
Viestit: 16
Liittynyt: 15.5.2008 15:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja disse » 15.5.2008 15:21

Tuola ne on myynti osastolla. Sinne ku en saanu kysyttyä niin kysytään täälä eli lähetätkö niitä matkahuollon kautta kun ilmeisesti laukaalla sijaitsevat? Tuleeko noita spacereita tai pultteja mukaan?

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 15.5.2008 15:37

Täällähän on käytössä tuo hieno "private message" toiminto, joten laitappa myyjälle privaa ja kysele sieltä. Saatat saada vastauksen nopeammin ja ei tule ns. turhia postauksia :)

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 15.5.2008 16:32

juu, privalla tai puhelimella tavoittaa ihan kivasti, eräs nopea harrastaja kerkesi vanteet lunastaa omaan retro projektiinsa, yhtiömme toivottaa turvallista matkaa..:)

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 15.5.2008 16:35

joo, sitähän olis voinut tontittaa oikeastikkin jne, mutta jos meinaa ajaa talvellakin, ei pysty :( vanteet taitaa mennä myyntiin, ja auto odottamaan talvikelejä..

Ihan höpö puhetta :), koko talvi meni ihan hyvin 80/60 madalluksella duuniin ja takas.. Ainoo vaan, et kun bussien ja rekkojen ajamilla kaduilla on niitä pieniä kilpikonna-möykkyjä täynnä, niin pomppii niin et maahan koskee ehkä yksi rengas kerrallaan ja digifantin ilmamäärämittari ei pysy tärinässä mukana joten meinaa vähän hassusti poloinen totella kaasua. :D

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 15.5.2008 18:57

heh:P joo, 80/60 pitäis olla tuo satsi alla, keula jäi vaan oudon korkeelle, olisko pitänyt ottaa pohjaanlyöntikumit pois myöös...? eikös ne isot pojat madalla 120mm tsp..

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 15.5.2008 19:51

ei 80mm madalluksella tartte ainakaan vanhemmasta ottaa pois pohjaanlyöntikumeja, vähän isommallakin madalluksella tarttee lisätä niitä ettei ylileveet renkaat ota kaariin kiinni ;)

Kilometrin korkeuteen omakin auto jäi vastaavalla setillä, ilmeisesti suunniteltu jollekkin G40 ilmastoinnilla olevaan malliin. Mulla kun keula ei paina kuin vajaa 400kiloa niin yllättäen jäi ylös

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 15.5.2008 22:08

no perrhana..
pitänee laittaa joku lippamallinnus, jos se hieman kompensoisi tuota keulan ilmettä, uudet vanteet jo tiedossa, rupesi Timpan projektia seuraillessa kehkeytymään mielessä evo2 polosta.......

jkz2000
-
Viestit: 28
Liittynyt: 19.1.2008 1:55

ViestiKirjoittaja jkz2000 » 15.5.2008 22:26

Polossa helmalinja senverran korkeella että joutuu laittaa siihen lasikuitua reilusti että saa sen näyttämään low raiderilta. Hienon laitteen oot saanu metsälöydöstä väsättyä.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 15.5.2008 23:27

Eihän näihin nyt jumaliste ainakaan lasikuitua, sitä itse perkeleen keksimää taikinaa, leivota sitten yhtään!! Jos se on korkea niin se on. Jouset pois.

jkz2000
-
Viestit: 28
Liittynyt: 19.1.2008 1:55

ViestiKirjoittaja jkz2000 » 16.5.2008 15:29

En mä ny tosissani ollu;) Itellä muuten ei oo eessä enään jousia mutta eipä se paljoo tuota matalampi oo.

HeksaB
-
Viestit: 23
Liittynyt: 16.5.2008 19:17

ViestiKirjoittaja HeksaB » 16.5.2008 20:36

Hep

juuri samanmoisen laitteen hankkineena tyhmiä kyselen, mistä hankit alustasarjan? motonetistä? Hieno peli kyllä..

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 16.5.2008 20:59

onnittelut hankinnasta,

palstalta ostin, jollain kaverilla oli jäänyt hyllyyn, eihän nuo kalliita ole uutenakaan, weitechiltä löytyy edullisia ainakin
Jos se on korkea niin se on. Jouset pois.

hehe:D

HeksaB
-
Viestit: 23
Liittynyt: 16.5.2008 19:17

ViestiKirjoittaja HeksaB » 16.5.2008 21:03

Okei:) jouset pois vaan:) juu, pitääpä tutkailla noita jousia. Vantehekki pitäs hankkia ja pätkäpuskuria, yhtään tietoa mistä niitä mahtaisi saada?

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 16.5.2008 23:58

eihän nuo kalliita ole uutenakaan, weitechiltä löytyy edullisia ainakin

Samoin JOM:lta ja FK:lta.
Autovarusteella näyttää olevan yksi Polon setti tarjoustuotteissakin.

jyskä
-
Viestit: 4
Liittynyt: 20.4.2008 9:42

ViestiKirjoittaja jyskä » 18.5.2008 10:22

hieno projekti!!

kertokaapas miten saisi paremman putkiston samankaltaiseen poloon.
äänet ei sais lisääntyä eli jos laittais läpivirtaavan keskipöntöksi ja 2 tuuman putkea ja vaikka jonkun muun volkkarin takavaimentimen.

vai unohdanko koko jutun : )

nuo simmonssit ja marteliukset pitää liikaa ääntä.

HeksaB
-
Viestit: 23
Liittynyt: 16.5.2008 19:17

ViestiKirjoittaja HeksaB » 18.5.2008 19:58

Paljonkhaa tuo JOM:in setti madaltaa...

sam74
-
Viestit: 363
Liittynyt: 6.12.2006 11:55

ViestiKirjoittaja sam74 » 19.5.2008 15:40

tuli ja tollanen -84 1,3 polo ostettua eilen kun halvalla sai...leima oli mennyt umpeen,mutta tänä aamuna tuli laakista tuore leima ja päästötkin hyvät.....nyt vaan tarttis keksii mitä tolle tekis/millaista rupeis rakentaa.....

jyskä
-
Viestit: 4
Liittynyt: 20.4.2008 9:42

ViestiKirjoittaja jyskä » 19.5.2008 17:53

kurkatkaa completosin poistokori : )
muistaakseni fk ta halvalla.

JK76
-
Viestit: 26
Liittynyt: 19.2.2004 18:23

ViestiKirjoittaja JK76 » 14.9.2008 12:37

Huudraidi on nyt siis vaihtanut omistajaa ja autoa on hieman jatkojalostettu mm. kaaria levittämällä ja uudella värityksellä,alla pyörii tällä hetkellä 16x9" Brock:it. Tulossa on ainakin hieman lisää madallusta kun tuo on vielä hirveä horokki.

Lähtökohta:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2726956.jpg

Pellillä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2726977.jpg

Hapotus:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2727001.jpg

Kuiva:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2727029.jpg

samihaataja
-
Viestit: 188
Liittynyt: 5.5.2008 19:41
Viesti:

..

ViestiKirjoittaja samihaataja » 14.9.2008 18:48

millä sä ruostutit ton? on kyllä enemmän asiaa kun edellisessä sävyssä ;DD

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 14.9.2008 20:00

16" on jo ehkä hiukka isot pieneen poloiseen, mutta härskinnäköinenhän siitä on tulossa.

JK76
-
Viestit: 26
Liittynyt: 19.2.2004 18:23

ViestiKirjoittaja JK76 » 14.9.2008 21:17

Vanteet saattavat vaihtua vielä pienempiin,Brockit laitettiin alle kun sellaiset oli tallissa jo valmiiksi.
Pinta muuttui ruskeaksi sopivalla suolahappo/suola/vesi -seoksella.

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 26.10.2008 1:25

0hhoh..!!

turvallisesti perille näköjään;) tulipa siitä nätti! pitäisköhän ostaa taas polo..

edit: ostettu.:P


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa