Alkaisi olemaan turbiinin vaihto ajankohtainen, pienen vihellyksen ja jumittamisten takia. Eli auto A4 tdi 81kw -97, moottorin koodia tarkemmin tietäen.
Ilmeisesti garretin gt1749VA:n voisi saada tuohon käymään, mutta niitä on sen verta monenlaisia, että nyt tietoa sopivuudesta ja itse vaihtotyöstä.
Haulla löytyy jotain, mutta jos vielä tarkemmin. Varsinkin millainen tuon VA:n pitää olla, vaikka varaosanumeroa myöten niin tietää varmasti.
Mikä turbo tilalle
Valvoja: ffp jäsenet
Semmoinen va-malli jossa ei ole integroituna pakosarjaa. Sen lisäksi tarviit ahtoputken lähtöön sorvatun adapterin joka muuttaa lähdön sellaiseksi mihin saa klemmarilla letkun kiinni.
Kyseistä ahdinta pitäisi löytyä vakiona seuraavista automalleista (PD130 moottori):
Passat 01-05
Superb 02-
A4 95-07
A6 02-05
Kyseistä ahdinta pitäisi löytyä vakiona seuraavista automalleista (PD130 moottori):
Passat 01-05
Superb 02-
A4 95-07
A6 02-05
Kiitokset JukkaA:lle täydentävästä vastauksesta.
Tämmöinen sopinee tuohon?
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76208648
Yrittää pöljänä ja laiskana kysellä etukäteen kun ei ole liikaa aikaa tutkia itse :)
Tämmöinen sopinee tuohon?
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76208648
Yrittää pöljänä ja laiskana kysellä etukäteen kun ei ole liikaa aikaa tutkia itse :)
Tdifreak: No niinpä tietysti vasta -01 alkaen. Kattelin ton pakosarjan mukaan, mutta a4:ssa on toki ollut eka vnt15 / gt1749v mallia samalla pakosarjalla.
killu: VB mallissa on valmiiksi jo pakosarja integroituna pakopesään. Se ei myöskään sovi autoon jossa on moottori pitkittäin.
Samppaz: Kysy omistajalta onko toi pakosarja tuossa kiinteästi vai irroitettava. Jos se on irroitettava niin sopi sinun autoosi.
killu: VB mallissa on valmiiksi jo pakosarja integroituna pakopesään. Se ei myöskään sovi autoon jossa on moottori pitkittäin.
Samppaz: Kysy omistajalta onko toi pakosarja tuossa kiinteästi vai irroitettava. Jos se on irroitettava niin sopi sinun autoosi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”