Golf 1.8T max nopeus

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

Golf 1.8T max nopeus

ViestiKirjoittaja Lamaro » 6.4.2008 17:56

Eipä ole kovin järkevä aihe, mut tulipa nyt tehtyä.

Paljon tollasen turbo golffin pitäis kerätä huippuja? Mietityttää vaan kun omassa +200hv ja ei ota kuin joku 210km/h (testattu suljetulla alueella), tosin ilman etupuskuria jos sillä mitään merkitystä?! Vaihdettu on putkisto 3" (ei varmaan ahdista, testattu), välijäähy joka riittää n.350hv ja sille kunnon putket, forgen bypass, BMC:n CDA filtteri ja harisella tehty softa.

Onko jossain vikaa vai eikö oikeasti kelaa enempää nopeutta? Eihän tolla max nopeudella oo juurikaan mitää merkitystä, mut kiinnostaa vaan.

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 6.4.2008 18:14

olikos vakiona ja uutena huiput jotain 216,ei muista varmasti,mut eikös lastulla jo lupailla semmoset 220-230,tiiä sitten mut tuntuis et häikkää on jos ei enempää kulje

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 6.4.2008 18:20

Juu ei kyllä tuo 210 on melko maksimit, kyllä huomaisi jos kiihtyisi vielä niin että menis mittariin ton 230, mut ei tod oo menossa. Voiko johtua jos turbon kello alkaa oleen tiensä päässä ja vuotaa hieman?

MBT
-
Viestit: 547
Liittynyt: 12.2.2007 14:04

ViestiKirjoittaja MBT » 6.4.2008 18:28

lastulla + putkistolla menee n. 240km/h... vähän lastusta ja putkistosta kiinni, mutta kyllä noilla vireillä pitäis enemmän mennä, ellei oo välityksiä muutettu... Mitä epäilen.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 6.4.2008 18:39

Juu en usko et välityksii muutettu mitenkää, en usko ainakaan. Mistä tollasta vikaa vois lähtee ettimään ku ei kulje ton enempää?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 6.4.2008 18:41

mitä kiertää vakiona ja paljon nykyiseltään? sillä jos kierrokset ei kasva niin eihän se silloin kulje lujempaa?

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 6.4.2008 18:51

En muista mitä kiertää vakiona, mut nyt oli muistaakseni kierrokset jossain lähellä 5000rpm, siis tossa 210 nopeudessa!

Voiko vika olla jossain N75 tai ilmamassamittarissa? En kyllä uskoisi että kyseiset osat oireilisivat niin vaikuttaisi max nopeuteen?

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 6.4.2008 19:25

Niin muuten vielä sellaista, että mikä jousi kannattaa tunkee tonne bypassiin noilla "vireillä", tällä hetkellä toisiksi kirein.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 6.4.2008 22:22

ei jaksa kuitenkaan nakata kierroksia tappiin viimisellä vaihteella?

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 6.4.2008 22:51

Juu ei lähellekkään!

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 7.4.2008 0:18

itse en niin paljoa kuitenkaan tiedä asioista että alkaisin sanomaan varmasti mutta jotenki tuntuu oudolta. eli viisaammat puuttukoon tähän asiaan nyt

LeeNa
-
Viestit: 76
Liittynyt: 28.2.2006 11:18

ViestiKirjoittaja LeeNa » 7.4.2008 11:00

Paljon ahtopaineet? Onko ne kunnossa?

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 7.4.2008 11:38

Ahtopaineet on jossain 0.8-0.9! Onko normaalia, että paineet laskee kierrosten noustessa, tai siis kun vedättää kunnolla niin alkaa laskea kierrosten myötä? Kysyin hariselta niin pitäisi ahdot olla jossain 1.1 tuntumassa!?

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 7.4.2008 12:10

Ahtojen laskeminen kierrosten myötä on normaalia, ahtimesta otetaan kaikki tuotto irti ja pakko laskea ahtoja ylemmillä kierroksilla että pysytään kartalla.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 7.4.2008 12:43

Mistä sitten kannattaisi lähteä hakemaan tota vikaa? Voiko löysä turbon kello vaikuttaa tuohon, kuitenki ei ahda sitä luvattua 1.1?

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 7.4.2008 15:52

Riippuu golffista... :D

305km/h

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 7.4.2008 15:59

kuitenki ei ahda sitä luvattua 1.1?

Ei se mikkihiiriturbo saa aikaiseksi sellaisia paineita yläkierroksilla.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 7.4.2008 16:43

Mutta ei se saa sellaista aikaa edes piikkinä!

Tapsala
-
Viestit: 510
Liittynyt: 22.8.2006 18:01

ViestiKirjoittaja Tapsala » 7.4.2008 17:28

Onko rengastus vakio? Aattelin et jos renkaan kehä on kasvanu ni virhe on aika suuri jo noilla nopeuksilla...

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 7.4.2008 17:55

Mitattu gepsii, joten ei ole renkaista kiinni. gepsiin keräs jotain 205km/h.

jakk
-
Viestit: 67
Liittynyt: 1.9.2007 20:04

ViestiKirjoittaja jakk » 7.4.2008 18:06

kannattas kattoo tehokäyristä tuliko sinne kierroksille lisää voimaa (vääntöä) missä auto liikkuu sen yli 200... monestihan se vääntö alkaa tippuun ku lehmän häntä siinä 3500rpm jälkee noissa mandariini versioissa. esim, 180hp (185hp/250nm penkistä)1.8T vakiona nopeutta kerääntyi mittarin mukaan 220-230km/h... mandariini vielä kiinni ja muita noituuksia 235hp 369nm ja nopeus max 240km/h. isompi turo ja muuta vaadittavaa kikkaretta -> +300hp/+400nm -> +260km/h mittarin mukaan. ehkä noin 10km/h verran meni ylitse mittarista. sekavaa.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 12:41

Kyllähän siellä pitäis puhtia olla. Ei kenelläkää tietoo mistä kannattais lähtee hakee vikaa?

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 8.4.2008 13:17

Onhan sillä puskurin puuttumisellakin aika paljon merkitystä noissa nopeuksissa. Aerodynamiikka nousee aika merkittävään rooliin kun auto yrittää halkoa ilmaa edessään. Toinen voisi olla ahtovuoto?

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 13:33

Ahtovuotoa itekkin miettinyt, mutta miksi se sitten alkaa vaikuttaa vasta noissa nopeuksissa? Tarvii kokeilla kyl joskus uudestaan kun laittaa ton puskurin paikoilleen.

Menee kyllä kohta hermo ton kans.

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 8.4.2008 14:58

Eli vetää siis hyvin ylös asti pienemmillä vaihteilla ja nopeuksilla? Kannattaa kuitenkin painestaa imuputkisto varmuuden vuoksi, jos jossain vaikka olisi halkeama.

Jos lastulla pitäis piikki ahdot olla 1.1 ja sulla on alle 1, niin vois kuvitella että jossain vuotaa. Tai sit N75 ei toimi niinku pitäs.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 15:04

Noi ahtoputket ja jäähdytin laitettu joku kuukausi sitten, mut voi kait sitä silti olla tullu joku vuoto. Jaksaa kyllä iloisesti vetää, ainakin omasta mielestä. Vai millasia aikoja muut saanu 0-100 jne? Itellä RaceChronolla mitattu parhaimmillaa 0-100 7.8s, 80-120 4.8s ja 1000m oli joku 28s (voi olla et muistan ton väärin). Vai pitäisikö noitten olla jotain ihan muuta?

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 8.4.2008 15:14

Eiköhän ne jotain tommosta pitäs olla. Jospa sillä puskimella on jo niin iso vaikutus että ei jaksa enempää kelata, ainakaan herkästi.

Itse sain joskus aikoinaan coupe quattro 2.3E:llä jotain 215km/h mittariin, neljä päällä:) Todellinen nopeus varmaan 200-205... ja voimaahan tuossa oli 133hv. Joten luulis että 200hv golffi menis himpun verran kovempaa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 8.4.2008 15:41

Tuosta voi ottaa referenssiä mitä MTM:n ohjelmalla suorituskyky on.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 15:47

Kyllä sitten näyttää joku kusevan melkosesti kun vertaa tuohon MTM:n pakettiin.

azibi
-
Viestit: 173
Liittynyt: 18.5.2007 9:24

ViestiKirjoittaja azibi » 8.4.2008 17:46

Noi MTM:n luvut on mainoksia, että ei niihin kannata sokeasti tuijottaa..! Mitkäs vanteet sulla on autossa? Tuli vaan mieleen, että jos sulla on jotku 20" tetsutit niin eihän se golffi jaksa antaa niille kyytiä... :)

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 18:03

Alla pyörii OZin Ultraleggerat 18" 225/40

azibi
-
Viestit: 173
Liittynyt: 18.5.2007 9:24

ViestiKirjoittaja azibi » 8.4.2008 18:08

No niin, ei ole sit siitäkään kiinni! :) Hyvä vannevalinta...!

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 20:40

Juu en usko, että kauheasti on noista vanteista kiinni! Alkaa kyllä menemään toivo kun keneltäkää oikeen tuu tietoo, että mikä vois mahdollisesti olla vikana.

opapopa
-
Viestit: 567
Liittynyt: 1.7.2007 17:02

ViestiKirjoittaja opapopa » 8.4.2008 21:18

Jotai 200 tais olla gps :n mukaan ennätys, ois nopeempaaki menny mutten viittiny ku jäi mersu muutenki. Iha vakio 1.8t

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 8.4.2008 21:38

Eli ton ^^ perusteella kyl pitäis toi mun mennä pikkasen paremmin =)

jakk
-
Viestit: 67
Liittynyt: 1.9.2007 20:04

ViestiKirjoittaja jakk » 8.4.2008 22:44

Juu taas ei jaksanu lukee kaikkia läpi mutta pistäppä se puskuri nyt ekana kiinni ja mene koittamaan sitten. Kannattaa muistaa että liian iso välijäähdytinkään ei auta vaan vaikutus voi olla myös päinvastainen kun paineet "hukkuu" sinne jäähdyttimeen.... Tosin itellä oli kans "kohtuu" iso cooleri eikä mandariinillä pudonnu paineet kuin ~0,1bar luokkaa verrattuna kulmassa olevaan alkuperäiseen postimerkkiin mutta siitä huolimatta kun ylipaineistettu ilma ei ollut +70 asteista (imusarjan päältä jos joku alkaa näsäilee) vaan ~25-35 celsiusta niin veti huomattavasti paremmin kierrokset loppuun asti. Kyllä golffinki ilmanvastuskertoin pienenee kun pistät muovin kii eteen eikä oo yhtä isoo reikää koko keula ;-)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 8.4.2008 23:24

Eikö painehäviö tule helpommin ahtaammassa vakiojäähdyttimessä kuin hyvin tehdyssä isossa?

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 9.4.2008 0:21

Niin ja tosiaan, iso ero on jos vedättää vaikka +10c lämpötilassa ja +30c lämpötilassa. Autobanhalla kesällä tuli kokeiltua tuo ero, ja iso oli.

HVM
-
Viestit: 852
Liittynyt: 16.12.2007 17:35

ViestiKirjoittaja HVM » 9.4.2008 7:59

No eikös se viritys ole onnistunut jos teho ei laske yli 30%? Että eikös tämä ole siis normaalia? :)

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 9.4.2008 8:07

Aika nuhapumppuja nämä nykyvolkkarit: oma ykköskoppainen 1.8 gti kelasi mittariin kevyesti kaksi markkaa (suljetulla alueella tottakai), vaikka gepseistä ollut silloin tietoakaan.
Kannattaa ainakin vanteet vaihtaa isompiin ja laittaa virtaavampi etupuskuri.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 9.4.2008 9:06

Eihän vanteet pitäisi vaikuttaa huippunopeuteen niin paljoa että sen mittarilla erottaisi?..

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 13.4.2008 15:20

255 siihen on kierrokset rajotettu viitos vaihteella on sillon punarajalla

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 14.4.2008 22:02

^^ Onkos millaset virit ollu kun on vedetty tuo 255?

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 15.4.2008 7:07

no ne normit k04,putki,välijäähy,ahtoputket,ohjelmointi. yms....

vakiona meni mittarin mukaan 220-225. eli varmaan sen 219 mitä tehdas lupaa oli oikeestii

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 15.4.2008 12:19

Mulla ei mee kyllä ees hyvällä tahdolla yli 220 mittariin :/

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 15.4.2008 23:32

kai se muuten pelaa niinku pitää

ite mittasin oculle 6.9 0-100 mutta se ei kovin luotettava lukema ole
varmaan se siellä 7.2-7.4
oikeesti....

pitää tuossa kunhan kesä taas saapuu niin mittoilla tarkemmin

mulla nuo ahdot pysyy siinä 1.25-1.1 riippuu vähän onko lämmintä vai ei
tosin käyttää piikkinä 1.35-1.45 mutta siitä äkkiä laskee sitten

tosin mulla se k04

olikos sulla vielä se vakio katti siellä vai ei ollenkaan

sittenhän tuo pohjan tasasuus alkaa vaikuttamaan yli 200 vauhdissa ja kyllä se puskurikin vaikuttaa aika paljon eli pohjamuovit kiinni (jos on enää ehjänä)

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 16.4.2008 21:00

Kyllähän siellä pitäis puhtia olla.

Niin, paljon pitäs olla mutta onko todella?
Mikä ohjelmisto, missä säädetty tai laitettu kun muutoksia tehty? Saitko teholapun, jos sait niin kaiva esille ja katsotaan sitä.
Oletko katsonut ne ahtopaine vuodot?

Ei ota kuin joku 210kmh... Onko luotettava mittari vai auton mittari?
Ei mahdotonta että volkkarin mittari näyttäisi liian vähän kuten omassa autossani tekee.

Hieman ihmettelen että kovasti kysellään, neuvoja on tullut mutta siltikään niitä neuvottuja paikkoja ei ole tarkistettu.

Trex
-
Viestit: 509
Liittynyt: 3.8.2003 20:49

ViestiKirjoittaja Trex » 17.4.2008 19:48

Itellä kans samalla koneella powerflashin ohjelma ja remuksen catback, huippuja en oo päässy kokeilemaan, mut mittaris on parhaimmillaan ollu ihan vähä vajaa 230km/h ja vielä ois jaksanu mennä.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 22.4.2008 18:16

Tuossa lappu tehoista, on siis ennen virtaavamman catbackin asennusta otettu.

Kuva

Tuo nopeus otettu gps mittarilla, joten luotan kyllä melko vahvasti siihen.
AHtovuotoja en ole kerinnyt katsomaan, kun ei ole laitettakaan. Ohjeita sellasen väsäämiseen?

Puskurin kanssa menen testaamaan kun saan sen tällä viikolla maalauksesta.

jjj84
-
Viestit: 585
Liittynyt: 20.12.2005 23:36

ViestiKirjoittaja jjj84 » 22.4.2008 21:46

Jos tuota dynolappua on uskominen ja mitään golfin välityksistä tietämättä niin ei se tuon kovempaa kuljekaan. 5000rpm kohdalla saavutetaan 140kW jolla nyt olisi teoreettiset mahdollisuudet tehon puolesta kovempiin nopeuksiin mutta kun päästään 6000rpm niin teho on pudonnut alle 120kW... kun nopeus ylittää 210kmh niin teho alkaa laskea, vaikka juuri tuolla tehoa tarvittaisiin lisää.

Eli jos suoraan sanotaan niin "viritys" on tietyssä määrin epäonnistunut, huippunopeutta ajatellen. Puskurin lisäämisellä ei liene merkittävää vaikutusta ilmanvastukseen, huiput eivät ihmeitä nouse.

Yllä oleva teksti ei ota kantaa mahdollisiin dynolapun jälkeisiin vireihin.

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 22.4.2008 23:08

Juu dynolapun jälkeiset virit on tuo virtaavampi catback jolla saatiin tuon tehon häviäminen 5000rpm jälkeen pois. Tarvis varmaan kyllä penkittää uudestaan ja kattoa miten on asian laita.

tuubiaas
-
Viestit: 158
Liittynyt: 4.3.2007 23:56

ViestiKirjoittaja tuubiaas » 26.4.2008 12:16

itsellä oma golffi menee mittarin tappiin saakka eli siinä 260km/h :) virejä on tietysti enemmän kuin putkisto ja lastu :)

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 29.4.2008 14:59

no joko se golffi kulukeepi onko ratkasua löytyny

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 29.4.2008 15:03

jännä miten menee noin jykkään alas tuo käyrä tossa 5000 paikkeilla
omassa rupee 5000 kohalla luistonesto takomaan tai rengas sutimaan
4000 jälkeen hiljasta hetki ja sitte taas 5000 kohalla taas vetää ja siitä rajottimelle

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 29.4.2008 18:34

Hieman jäänyt testit heikolle kun auto ollu huollossa muutaman päivän, oli etupyörän laakeri sanonut sopimuksensa irti.

Tuon tehojen tippuminen johtui liian ahtaasta catbackistä.

Paljon tuollaisen kuuluisi ahtaa kun lyö lämän tiskiin vaikka 3 vaihteella ja mitkä ovat ahdot kun kierrokset ovat melkein lopussa? Omassa ainakin ahdot ovat tuolla loppukierroksilla aivan olemattomat, mutta nyt tuntuu ahtavan piikkinä 1,1-1,2...tuntii riippuvan päivästä xD

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 30.4.2008 18:48

joo kyllä se aikapaljo on päivästä kiinni se näkyy mulla pyörivän siin 1.2-1.45 välillä ja sitte siellä ihan ylhäällä on 1.0-1.1 eli 5600-6200

ei noita viiti paljo enää mittailla ennenku saa uuden kytkimen kiinni

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 1.5.2008 17:53

Pitäiskö ton mun kkk03 ahtaa noin paljon tuolla yli 5000rpm? Siis, että pitäiskö ahdot olla tuolla 1 hujakoilla vielä sillonki?

tuubiaas
-
Viestit: 158
Liittynyt: 4.3.2007 23:56

ViestiKirjoittaja tuubiaas » 3.5.2008 12:20

itsellä tulee teho piikki siinä 3500- 4850 ja sen jälkeen 6500 saakka ahdot on vähän alle yks :) Omasta mielestä vakio ahtimella ei tollaisia lukemia saa yli 5000rmp, viisaammat korjatkoon! :)

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 4.5.2008 12:55

Ai niin ku se oli se vakioahdin no eipä siltä sitte kannata ootella ihmeitä kun ei se tuokaan k04 ole kummonen

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 4.5.2008 15:36

Joo, sieltä se syy selvisi. Ei tuo sun pilleriahtimesi ihmeisiin pysty.

musta on paras
-
Viestit: 40
Liittynyt: 5.5.2008 20:34

ViestiKirjoittaja musta on paras » 6.5.2008 19:24

204km/h jos nelosella vetää rajoittajaa vasten (penkissä).

1.8tvag
-
Viestit: 36
Liittynyt: 1.6.2007 23:14

ViestiKirjoittaja 1.8tvag » 9.5.2008 20:27

...............................
Viimeksi muokannut 1.8tvag, 11.5.2008 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa