mk2 digijetti kyssäri

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

johankoskinen
-
Viestit: 536
Liittynyt: 31.7.2003 22:37

mk2 digijetti kyssäri

ViestiKirjoittaja johankoskinen » 7.4.2008 20:31

Ongelma on seuraavanlainen tossa 1.3:ssa nelipisteruutassa.

Kylmäkäynnistys toimii oikein hyvin, ja tyhjäkäyntikin on tasainen ja hyvä, Lämpösenä taasen tyhjäynti laskee liikaa ja meinaa sammua ja sit sammuu...

Sytytyspuolen kaikki osat on vaihdettu... siis tulpat johdot, kansi ja pyörijä. Sytytystä ei tosin ole säädetty.

Vika ei sinäänsä menoa haittaa mutta olisi kiva korjata... kun leimakin lähenee.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 7.4.2008 20:38

Joku lämpöanturi? Tai jos siinä on happitunnistin niin siinä vika?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 9.4.2008 13:45

Veikkaisin kanssa lämpöanturia, jos ongelmat alkaa kun kone lämpenee. Koita nypätä koneen käydessä lämpöanturin johto irti.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 9.4.2008 14:41

Siinä termarin kaulassa on kaks lämpöanturia, toinen on mittarille ja toinen eculle. Näin ainakin digifant/jet 1.3i polossa. Uus anturi on VAG:llä jotain 20+e. Muistaakseni se värillinen on eculle ja valkoinen mittarille.

johankoskinen
-
Viestit: 536
Liittynyt: 31.7.2003 22:37

ViestiKirjoittaja johankoskinen » 10.4.2008 21:14

eipä tarvinnut anturiin kajota... virranjakan kun vaihtoi ja sytytystä täsmäs vähän niin johan toimi. ja leimakin tuli...ekalla yrittämällä


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa