Eli Audiin olis tarkoitus vaihtaa ahdinta tässä kevään aikana.
Saatavilla olis ahdinta joka kulkee GT28 mallinimellä. Kyseessä on siis kuulalaakeriahdin. Tässä olis hieman ahtimen tietoja joten joku joka näistä enemmän tietää, voisi kertoa olisiko kyseinen ahdin sopiva 1.8T koneeseen ja jos on niin voiko arvoista päätellä jotain, että miten toimisi.
Turbo Specs- T25/T28 Flange - Includes Free Oil Line + Adapter Flange - Power rating 250-360 HP - good for 12-16 PSI - Ball bearing - Internal wastegate - Oil & water cooled - Turbo flange = T25
Compressor - Inducer = 47.2 mm - Exducer = 60 mm - Trim = 63 - A/R = 0.60
Turbine - Wheel = 53.8 mm - Trim = 76 - A/R = 0.64
Tietoa turbosta?
Valvoja: ffp jäsenet
ahtopaineet
moi. olisiko tieto miten pystyisin nostamaan 1.8 turbo passatista ahtoja kun siellä on vakio, nyt ja pitäisi saada dump valve pihauttamaan vähän paremmin, kun lähtee niin onnettomat saundit nyt? että olisiko teillä jotain tietoa...:) kun mulla on kyllä lastu kiinni mutta se ei vaikkutanu ahtoihin mitään! t:jussi
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
eiks tommosessa lastutetussa ole kuitenki vähän varaa nostaa ahtoja?? koska kyllähän se lastussa oleva kartta antaa vähän joustaa suuntaa tai toiseen koska lastu on yleis mallinen ja eikä kaikkiin 1.8t koneisiin samoja tehoja tule.. osien kulumisista ym ym. riippuen. ja eihän sitä rikki saa ahtoja nostamalla edes. sitten ku tulee liikaa ahtoja ni eiks N75 puutu peliin ja kone on Limpmodessa. ja ahdot sillon 0,3. korjatkaa jos oon väärässä.
EDIT
Ja jos seos muuttuu liian häijyks ni sillonhan meno tyssää siihen eikä mikää hajoo sieltä..
On ne järkeviä noi tietokoneet :D
EDIT
Ja jos seos muuttuu liian häijyks ni sillonhan meno tyssää siihen eikä mikää hajoo sieltä..
On ne järkeviä noi tietokoneet :D
Ja jos seos muuttuu liian häijyks ni sillonhan meno tyssää siihen eikä mikää hajoo sieltä..
On ne järkeviä noi tietokoneet :D
Ai kun olisikin...
Jos seos menee laihalle, seos palaa paljon kuumempana, kuin optimiseos. Tätä moottori ei välttämättä tajua, ellei seos mene oikeasti _todella_ laihalleen tai kone ala nakuttamaan. Tämänkin se tajuaa vasta, kun nakutusta ilmenee.
Tässä vaiheessa, etenkin, jos liian laihalla seoksella ja suhteessa liian rajuilla ahtopaineilla on ajettu pidempään, on vaurioita voinut jo syntyä. Esimerkiksi sulaneita tai haljenneita mäntiä, katkenneita männänrenkaita, vaurioituneita laakereita, sulanut katalysaattori, sulanut pakosiipi jnejne...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 33 vierailijaa