Revo:n softat
Valvoja: ffp jäsenet
Revo:n softat
Onko kokemuksia softista ja , tai myyjistä
Eiköhän ne parhaimpia softia ole mitä löytyy. :) Doc poweriltahan niitä saa.
Karalalle ehdottomasti, pääset helpommalla ja saat rahallesi todellista vastinetta.
Kolme erilaista "valmissoftaa" 1.9 TDI 136 hp:lla ja kahdella eri 2.0 TDI 140 hp:lla kokeilleena. Saattaapi savuttaa kovastikin, oikutella, oireilla, jopa rikkoa paikkoja normaalikäytössä jne. Paskin saksan softa löi 1.9 TDI:n vikatilaan satunnaisesti, kun oli "hiukka" liikaa laitettu ahtopaineita ja syöttöjä sotkettu päin vääryyttä, ajettavuus muistutti lähinnä vanhaa turbo-saabia. Oli aika kallis softa, kun meni kerran keskellä risteystä käännyttäessä suoraan vikatilaan -> tehot tippui olemattomiin ja moottorijarrutus päälle, mikä johti aliohjautumiseen ja kanttikivetykseen ajamiseen eli meni alut + renkaat toiselta puolen uusiksi. Tätähän on aika vaikea selitellä vakuutusyhtiölle eli meni omaan piikkiin.
Revon softaa en tosin ole kokeillut. Erään nimeltä mainitsemattoman, Suomessa toimivan firman toiminnasta ei uskalla edes puhua, kun uhkailivat raastuvalla, kun kertoi näillä foorumeilla negatiivisista kokemuksistaan, piti deletoida ko. kommentit.
Nykyään Karalan softalla ajavana voi todeta, että kaikki minun tulevat autot tulee käymään Karalan pajan kautta ja suosittelen sitä kaikille viritystä harkitseville. Aitoa tehoa tuli 18 % lisää ja aitoa vääntöä 13 %. Mitään hengitykseen liittyviä modifikaatioita ei ole tehty, kytkin + DMF vaihdettu kestävämpään. Kippura löytyy dyno-osastolta.
Kalliimmat "sama-softa-kaikkiin-malleihin" lupaavat vain pientä lisäpirteyttä vakion todelliseen suorituskykyyn verrattuna. Mm. 2.0 TDI-16 v kannella ilman hiukkassuodatinta saa penkissä vakiona tuurista riippuen n. 160 hp ja 380 Nm. Jotkut virifirmat lupaa siihen 10 heppaa päälle ja vain vähän paremmat väännöt. Revo lupaa 183 hp, Karala pisti senkin paremmaksi. Tosin Revolta ei edes löytynyt softaa ko. koneen ohjausboksille.
Karalan softa oli ensimmäinen, jolla aikuisten oikeasti huomasi, että jotain on todella isostikin muuttunut parempaan suuntaan, sekä persdynolla että VAG-COM:illa mitattuna. Eräällä valmissoftalla huomasi vääntöpiikin yhteydessä (1800-2200 rpm) kaksoismassavauhtipyörän jyristämisen niin perkeleesti ja ajettavuus lähinnä huonontui, vinkkinä ko. firmalta tuli, että käytä eri kierrosaluetta eli lähellä 3000:a :).
Hinta on kohdillaan, laatu on priimaa ja itse Karala on huipputyyppi, joustava kiireestä huolimatta. Lisäksi kyseessä on kotimainen luomutuote :)
Kolme erilaista "valmissoftaa" 1.9 TDI 136 hp:lla ja kahdella eri 2.0 TDI 140 hp:lla kokeilleena. Saattaapi savuttaa kovastikin, oikutella, oireilla, jopa rikkoa paikkoja normaalikäytössä jne. Paskin saksan softa löi 1.9 TDI:n vikatilaan satunnaisesti, kun oli "hiukka" liikaa laitettu ahtopaineita ja syöttöjä sotkettu päin vääryyttä, ajettavuus muistutti lähinnä vanhaa turbo-saabia. Oli aika kallis softa, kun meni kerran keskellä risteystä käännyttäessä suoraan vikatilaan -> tehot tippui olemattomiin ja moottorijarrutus päälle, mikä johti aliohjautumiseen ja kanttikivetykseen ajamiseen eli meni alut + renkaat toiselta puolen uusiksi. Tätähän on aika vaikea selitellä vakuutusyhtiölle eli meni omaan piikkiin.
Revon softaa en tosin ole kokeillut. Erään nimeltä mainitsemattoman, Suomessa toimivan firman toiminnasta ei uskalla edes puhua, kun uhkailivat raastuvalla, kun kertoi näillä foorumeilla negatiivisista kokemuksistaan, piti deletoida ko. kommentit.
Nykyään Karalan softalla ajavana voi todeta, että kaikki minun tulevat autot tulee käymään Karalan pajan kautta ja suosittelen sitä kaikille viritystä harkitseville. Aitoa tehoa tuli 18 % lisää ja aitoa vääntöä 13 %. Mitään hengitykseen liittyviä modifikaatioita ei ole tehty, kytkin + DMF vaihdettu kestävämpään. Kippura löytyy dyno-osastolta.
Kalliimmat "sama-softa-kaikkiin-malleihin" lupaavat vain pientä lisäpirteyttä vakion todelliseen suorituskykyyn verrattuna. Mm. 2.0 TDI-16 v kannella ilman hiukkassuodatinta saa penkissä vakiona tuurista riippuen n. 160 hp ja 380 Nm. Jotkut virifirmat lupaa siihen 10 heppaa päälle ja vain vähän paremmat väännöt. Revo lupaa 183 hp, Karala pisti senkin paremmaksi. Tosin Revolta ei edes löytynyt softaa ko. koneen ohjausboksille.
Karalan softa oli ensimmäinen, jolla aikuisten oikeasti huomasi, että jotain on todella isostikin muuttunut parempaan suuntaan, sekä persdynolla että VAG-COM:illa mitattuna. Eräällä valmissoftalla huomasi vääntöpiikin yhteydessä (1800-2200 rpm) kaksoismassavauhtipyörän jyristämisen niin perkeleesti ja ajettavuus lähinnä huonontui, vinkkinä ko. firmalta tuli, että käytä eri kierrosaluetta eli lähellä 3000:a :).
Hinta on kohdillaan, laatu on priimaa ja itse Karala on huipputyyppi, joustava kiireestä huolimatta. Lisäksi kyseessä on kotimainen luomutuote :)
Viimeksi muokannut Naugit, 3.4.2008 16:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
www.tmchiptuning.com
www.tmchiptuning.com softa ainakin kaikilla tutuilla pelittänyt todella hyvin.. ]Huom H: 350 eur[/b]
Viimeksi muokannut mikes75, 8.4.2008 8:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
OT: ei ole kilpailevaa firmaa, enkä vihjannut nimeltä ketään henkilöitä. Ko. firman nimen kyllä mainitsin, mutta sen ei pitäisi olla mitenkään raskauttavaa.
Kai yksityinen voi sanoa, että sen ja sen firman tuotteisiin en ollut tyytyväinen, ilman oikeusjutun pelkoa. Jos ei voisi ilmaista, niin missä lie neuvostosuomessa elettäisiin.
Löyhänä analogiana; jos kuvitteellisesti kertoisit Prisman keskustelupalstalla, että sait mielestäsi pilaantunutta jauhelihaa tiskiltä ja sinulle tuli siitä ruokamyrkytys, olisiko kohtuullista, että Prisma uhkaisi oikeusjutulla.
Kai yksityinen voi sanoa, että sen ja sen firman tuotteisiin en ollut tyytyväinen, ilman oikeusjutun pelkoa. Jos ei voisi ilmaista, niin missä lie neuvostosuomessa elettäisiin.
Löyhänä analogiana; jos kuvitteellisesti kertoisit Prisman keskustelupalstalla, että sait mielestäsi pilaantunutta jauhelihaa tiskiltä ja sinulle tuli siitä ruokamyrkytys, olisiko kohtuullista, että Prisma uhkaisi oikeusjutulla.
Viimeksi muokannut Naugit, 3.4.2008 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eli ei pelkoa mistään oikeusjutusta kun tuskin istuimeen asti pääsisi missään koska mitään juttua ei ole olemassa sillä firma ei voi olla kantajana herjausjutussa. Prätkäfoorumeilla oli joskus vastaava juttu jossa tuomittiin mutta silloin kyse oli siitä että oli puhuttu ilmeisesti myös ko yrittäjästä henkilönä sekä yksi kirjoittajista vaan sattuu myös omistamaan samalla alalla toimivan firman joten katsottiin kilpailijaksi. Mut sori mä vedän tätä nyt OT:ksi liikaa..
Diipa daappa!
Jos joku firma tekee paskaa jälkeä ohjelmoinnissa oikeasti niin kyl sen saa palstalla kertoa...se on ihan oikein, eipä mee muut ostaan samaa paska jauhelihaa.. EMJ? . Sitte meinaa näitten suomalaisten kans mennä hermot kun joku softaa autoa niin eka kysymys on et ootko käyny varmasti muutoskatsastamassa? mitähän vakuutusyhtiöt tykkää ?,,, Kyllä piisaa stupidoja täällä suomessa .. siks varmaan Kanervakin sai potkut kun suomessa kaikki niin helvetin virallisia vaikka ollaan jo muutenkin maailman rehellisin kansa..
no joo
en tiedä softasta mikä oli mutta kun halusin takasin vakioksi niin ei ollutkaan niin helppoa + viellä rahat takaisin tai ainakin jonkun osan.
Eli Ostin Pasuunan Espoosta ja myyjän edustajan kanssa käytiin ostamassa softa.Softaa ei saanut laskulla.Ymmärrän sen vaikka kyseessä on Suomen suurin Toyota myyjä.No ylimielinen myyjä myi sitten softan tai ei myynyt vaan haluttiin ostaa se koska paremmasta en tiennyt.OK.No auto temppuili vikakoodien kera yms.Turbo hajosi.No ei se mitään.Uusi turbo Fin-turbosta uskomattomalla aikataululla(positiivisesti).Pihalla vaihto.Eiku Kuopioon säätöihin.Ja oikeasti (anteeksi)vitun viisas Markus keksi hyvin nopeasti että ahtop.säätövena on rikki.Loistavat ohjeet Kuopion Laakkoselle.OK vena reikään kaikki hyvin.Säädöt Fin-Turbossa sen jälkeen.Kaikki OK.
No pasuuna suuttimien vaihtoon Turkuun Autosähkö Häkkinen .Kaikki taas loistavasti.
Eli Bosion Rase 783 kiinni .Aikataulu petti hieman mutta koko ajan he ilmoitti missä mennään.
No mitäs sitten ? Auto Hariselle Valkeakoskelle.Toimitusaika oli suht nopeasti.Mutta kun Revon softa pohjalla niin tökki.OK soitto Doc Poweriin.Aloitin tivaamisen rahojen palauttamisesta tai maksun jollain erää kohtuulastamisesta (eli maksan jotain heidän ajasta ja saan jotain takas )ja softan alkuperäistämiseen niin ei se ollutkaan niin helppoa.Tulokseen tultiin että haen auton Tampereelta ja vien sen Espooseen.Sen verran ko. myyjän kanssa kun puhelin niin lupasin hakata hänet.Ei ollut tietysti viisas veto minulta.
Yllätys, firman (päällikkö) oli sairauslomalla soitti.Hänen kanssa sovittiin että aivoboxi
liikkuu Hariselta Doc Poweriin ja softa pannaan vakioksi.Tänään on näin tapahtunut ja sitten katsotaan jos saa rahoja takaisin.Ei rahoilla niin väliä ole mutta se puupää siellä Espoossa oli niin ylimielinen että ei mitään rajaa.Herra Peter Laxtröm oli päivän pelastaja ja uskon että hän on oikeasti asiakastyöntekijä.
Rehellisesti sanottuna en ole käyttäytynyt puhelimessa hyvin Doc Poweria kohtaan.
KO. henkilöltä en pyydä anteeksi vaan muilta ko. työntekijöiltä.
Ilmeisesti nyt mennään kohti parempaa.Kiitos Doc Power ja hyvää kevättä
PS: paljon varmasti puuttuu asiasta mutta korjaan sen terveisin
Kivisoja Rane
Eli Ostin Pasuunan Espoosta ja myyjän edustajan kanssa käytiin ostamassa softa.Softaa ei saanut laskulla.Ymmärrän sen vaikka kyseessä on Suomen suurin Toyota myyjä.No ylimielinen myyjä myi sitten softan tai ei myynyt vaan haluttiin ostaa se koska paremmasta en tiennyt.OK.No auto temppuili vikakoodien kera yms.Turbo hajosi.No ei se mitään.Uusi turbo Fin-turbosta uskomattomalla aikataululla(positiivisesti).Pihalla vaihto.Eiku Kuopioon säätöihin.Ja oikeasti (anteeksi)vitun viisas Markus keksi hyvin nopeasti että ahtop.säätövena on rikki.Loistavat ohjeet Kuopion Laakkoselle.OK vena reikään kaikki hyvin.Säädöt Fin-Turbossa sen jälkeen.Kaikki OK.
No pasuuna suuttimien vaihtoon Turkuun Autosähkö Häkkinen .Kaikki taas loistavasti.
Eli Bosion Rase 783 kiinni .Aikataulu petti hieman mutta koko ajan he ilmoitti missä mennään.
No mitäs sitten ? Auto Hariselle Valkeakoskelle.Toimitusaika oli suht nopeasti.Mutta kun Revon softa pohjalla niin tökki.OK soitto Doc Poweriin.Aloitin tivaamisen rahojen palauttamisesta tai maksun jollain erää kohtuulastamisesta (eli maksan jotain heidän ajasta ja saan jotain takas )ja softan alkuperäistämiseen niin ei se ollutkaan niin helppoa.Tulokseen tultiin että haen auton Tampereelta ja vien sen Espooseen.Sen verran ko. myyjän kanssa kun puhelin niin lupasin hakata hänet.Ei ollut tietysti viisas veto minulta.
Yllätys, firman (päällikkö) oli sairauslomalla soitti.Hänen kanssa sovittiin että aivoboxi
liikkuu Hariselta Doc Poweriin ja softa pannaan vakioksi.Tänään on näin tapahtunut ja sitten katsotaan jos saa rahoja takaisin.Ei rahoilla niin väliä ole mutta se puupää siellä Espoossa oli niin ylimielinen että ei mitään rajaa.Herra Peter Laxtröm oli päivän pelastaja ja uskon että hän on oikeasti asiakastyöntekijä.
Rehellisesti sanottuna en ole käyttäytynyt puhelimessa hyvin Doc Poweria kohtaan.
KO. henkilöltä en pyydä anteeksi vaan muilta ko. työntekijöiltä.
Ilmeisesti nyt mennään kohti parempaa.Kiitos Doc Power ja hyvää kevättä
PS: paljon varmasti puuttuu asiasta mutta korjaan sen terveisin
Kivisoja Rane
EN VÄITÄ OLEVANI OIKEASSA
EN VÄITÄ OLEVANI OIKEASSA
Tämä vuodatus koskee vain lastuja.
Kaikenlaisessa lastutus hommassa on aina vaarana että ahtimet huutaa hoosiannaa,sillä lastu vaan huijaa lisää syöttöjä.
Mitä lastu tekee??
Eipä kai se juuri muuta tee kuin nostaa syöttöjä, joka puolestaan nostaa ahtoja.
Jos olen väärässä niin korjatkaa toki,mutta ilman tappelua, eli pelkästään asiaa.
Mutta,
jos ahdinta ei ole säädetty sopivaksi syötöille niin voi olla että pakopaineet nousevat korkeiksi ennen kuin ahdin alkaa ahtamaan.
Omassa kulkineessa oli pakopaineet ennen säätöä jopa 3-bar:ia, ennen kuin alkoi ahtamaan, jolloin ahtopiikki kävi 1.8bar:ssa.
Voitte vaan kuvitella millä rasituksella on ahdin kun pakopuolella on painetta melkein 3-bar:ia ja kompura puolella ei mitään.
Tuolloin autossa oli racet, garrett 1749vb ja VAKIO-ohjelma. Ja tupsautteli mustaa alle 2000 kierroksilla kun painoit kaasua isolla vaihteella ja pienillä nopeuksilla, eli isommalla kuormalla. Ei tullut mieleenkään että olisin pelkästään syöttöä lisännyt.
Noh autoon oli tulossa softa niin katottiin Jukan kanssa pakopaineet ensimmäisenä niin kylläpä pikkaisen pelästyin noita pakopaineita.
Sain asiantuntevaa neuvoa niin saatiin sitten turbon tanko säädettyä jolloin pakopaineet asettuivat.
Nyt autossa on samat palikat,mutta virisofta ja kaikki arvot on niin kuin pitääkin.
Itse en anna isoa arvoa lastulle, kun taas ohjelma on paljon pitemmälle mietitty kaikinpuolin.
Kaikenlaisessa lastutus hommassa on aina vaarana että ahtimet huutaa hoosiannaa,sillä lastu vaan huijaa lisää syöttöjä.
Mitä lastu tekee??
Eipä kai se juuri muuta tee kuin nostaa syöttöjä, joka puolestaan nostaa ahtoja.
Jos olen väärässä niin korjatkaa toki,mutta ilman tappelua, eli pelkästään asiaa.
Mutta,
jos ahdinta ei ole säädetty sopivaksi syötöille niin voi olla että pakopaineet nousevat korkeiksi ennen kuin ahdin alkaa ahtamaan.
Omassa kulkineessa oli pakopaineet ennen säätöä jopa 3-bar:ia, ennen kuin alkoi ahtamaan, jolloin ahtopiikki kävi 1.8bar:ssa.
Voitte vaan kuvitella millä rasituksella on ahdin kun pakopuolella on painetta melkein 3-bar:ia ja kompura puolella ei mitään.
Tuolloin autossa oli racet, garrett 1749vb ja VAKIO-ohjelma. Ja tupsautteli mustaa alle 2000 kierroksilla kun painoit kaasua isolla vaihteella ja pienillä nopeuksilla, eli isommalla kuormalla. Ei tullut mieleenkään että olisin pelkästään syöttöä lisännyt.
Noh autoon oli tulossa softa niin katottiin Jukan kanssa pakopaineet ensimmäisenä niin kylläpä pikkaisen pelästyin noita pakopaineita.
Sain asiantuntevaa neuvoa niin saatiin sitten turbon tanko säädettyä jolloin pakopaineet asettuivat.
Nyt autossa on samat palikat,mutta virisofta ja kaikki arvot on niin kuin pitääkin.
Itse en anna isoa arvoa lastulle, kun taas ohjelma on paljon pitemmälle mietitty kaikinpuolin.
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 3.4.2008 21:25
Arvoisa rane_69 / Kivisoja Rane,
kiitos palautteesta!
Olen henkilökohtaisesti erittäin otettu että edes joku meidän yrityksestämme ylitti teidän jo ennalta asettamanne asiakaspalvelu vaateet.
Tästä edes kukaan muu ei palvele/käsittele tätä asiaa teidän kanssa kun samainen Peter, jonka kyllä haukuit minullekin muutamaan otteeseen puhelimitse.
Näin saamme kenties edes loppumetreillä teille edes jotakin mihin olette tyytyväinen meidän firmassamme tai edustamistamme tuotteissa.
Nimimerkillä muistan kuinka kerrroit minulle henkilökohtaisesti ennen REVOn osto päätöstäsi kuinka huonoja BSR, Forge tai REVO olivat valmistajina verrattuna esim. custom softapajojen tekemiin softiin. Ilmoititte samalla kuinka aijotte päivittää autoonne mm. isommat suuttimet, ahtimen jne jne. Johon kerroin että REVO ei tarjoa custom-softia Dieseleihin, juurikin näitä mainitsemiasi seikkoja silmällä pitäen.
Lienetkö tämä vastaus sitten sitä mainitsemaasi "ylimielisyyttä" tai liekö sitten se että emme laskuta muita asiakkaita kun jälleenmyyjiämme ja sopimusasiakkaitamme.
Samainen sääntö joka koskee kaikkia muitakin firmoja kun teidän autokauppiastanne?
Kaiken kaikkiaan Ihmettelimme jo tuolloin koko henkilökunnan voimin miksi REVOn sitten autoonne haluatte kerran se oli mielestänne jo tuolloin huono. Eihän REVOn softa näin ollen tulisi palvelemaan tarpeitanne?
Harmi ettet kuitenkaan kertonut koko tarinaa tässä alottamassanne topicissa.
Kerroitte vain osia siitä.
Itse REVOn softista, joilla kaikilla on edelleenkin elinikuinen takuu ja päivitysoikeus valmistajan toimesta.
Jokainen asiasta kiinnostunut voi kysyä sitä meiltä suoraan niin voimme kertoa oman kantamme asiaan. Jos asia jotain kiinnostaa siinä määrin?
Sanottakoon kuitenkin että tarinastasi puuttui esimerkiksi se tieto että autosi Ecu antoi Cheksumm erroria kun auton ensi kertaa toit meille.
Vikaa jonka asentajamme teille ilmoitti ennenkuin autoasi viritettiin.
Itse ilmoitit meille sen johtuvan siitä että "juuri ostamastanne autosta oli loppunut akku autoliikeessä". Johon toki kerroimme oman/REVOn kantamme.
Samalla ilmoitit että haluatte silti auton softan asennettavan. HUOM. Tiedostaen että auton Ecussa kaikki ei ollut samalla tavalla kun VW oli sen joskus tehtaaltaan päästänyt asiakaalle.
Tai sitten mainitsematta jäi se että ette kertakaan antaneet mahdollisuutta Doc power Oy:n tehdä REVOn vaatimaa testausta autollenne. Autonne testausta mikä olisi mahdollistanut kertomaanne "softavian" aiheuttajan. Jonka perusteella olisi mahdollisesti löydetty syy mikä vikaa aiheuttaa jolloin sen mukaan korjata asiaa tai palauttaa rahoja.
Doc power Oy ei ainakaan toistaiseksi ole valmistanut ensimäistäkään softaa, mihinkään autoon, joten meidän tulee toimia softan valmistajien ohjeiden mukaan.
Joka kerta kun minullekkin henkiklökohtaisesti soititte oli vaateenne erittäin epäinhimilliseen tyyliin "rahat heti takaisin .....tana!!"
Ilman että saamme REVO:lle edes tiedon miksi tai mistä johtuen.
Testauksen mahdollisuus oli aina mahdoton. Syiksi kerroitte mm. että ettette kiireiltänne kerkeä ja kyseessä on vaimonne auto jne jne.
En tiedä miten teilläpäin asioita hoidetan mutta meilläpäin tai yleensäkkään sivistyneessä maailmassa ne eivät toimi samalla tavalla kun te olette käyttäytyneet yritystämme kohtaan.
"Vetämällä turpaan", uhkailemaan ja haukkumaan sekä firman että sen henkilökuntaa. Perus periaateenna huutamalla ja räyhäämällä ihan henkilökohtaisella tasolla kuten itsekkin topicissa kerrot.
Anteeksi pyyntöhän olisi jo suorastaan epäinhimillistä varmaan teilläpäin? Ei sillä että en sitä todellakaan odota enkä kaipaakaan ihmiseltä, joka ei muutoinkaan halua / osaa käyttäytyä aikuismaisesti edes puhelimessa. HUOM. Ainakaan minua tai yritystämme kohtaan.
Sanoinkin jo ensimmäisen "räyhäys"puhelunne aikana että kuluttajasuojaviranomainen olisi vallanmainio taho molemille käsittelemään tätä asiaa.
Se että autoon vaihdetaan suutimia ja turboja joita REVOn ns. vakioautolle tekemä softa ei tue. Kertoo aika yksiselitteisesti jostain muusta, kun siitä että vikaa ei olisi alunperinkään haluttu korjata tai selvittää.
No jokainen joka tätä lukeva osaa varmasti itsekkin ajatella että asialla on aina kaksi puolta.
PS. Harisen puolelta suhtautuminen asiaan ja edustamillemme tuotteillle on ollut erittäin ammattitaitoista ja ystävällistä, kuten ammattilaiselta voi odottaakin.
Ystävällisin Terveisin,
Lasse Kuutti
Doc Power Oy
kiitos palautteesta!
Olen henkilökohtaisesti erittäin otettu että edes joku meidän yrityksestämme ylitti teidän jo ennalta asettamanne asiakaspalvelu vaateet.
Tästä edes kukaan muu ei palvele/käsittele tätä asiaa teidän kanssa kun samainen Peter, jonka kyllä haukuit minullekin muutamaan otteeseen puhelimitse.
Näin saamme kenties edes loppumetreillä teille edes jotakin mihin olette tyytyväinen meidän firmassamme tai edustamistamme tuotteissa.
Nimimerkillä muistan kuinka kerrroit minulle henkilökohtaisesti ennen REVOn osto päätöstäsi kuinka huonoja BSR, Forge tai REVO olivat valmistajina verrattuna esim. custom softapajojen tekemiin softiin. Ilmoititte samalla kuinka aijotte päivittää autoonne mm. isommat suuttimet, ahtimen jne jne. Johon kerroin että REVO ei tarjoa custom-softia Dieseleihin, juurikin näitä mainitsemiasi seikkoja silmällä pitäen.
Lienetkö tämä vastaus sitten sitä mainitsemaasi "ylimielisyyttä" tai liekö sitten se että emme laskuta muita asiakkaita kun jälleenmyyjiämme ja sopimusasiakkaitamme.
Samainen sääntö joka koskee kaikkia muitakin firmoja kun teidän autokauppiastanne?
Kaiken kaikkiaan Ihmettelimme jo tuolloin koko henkilökunnan voimin miksi REVOn sitten autoonne haluatte kerran se oli mielestänne jo tuolloin huono. Eihän REVOn softa näin ollen tulisi palvelemaan tarpeitanne?
Harmi ettet kuitenkaan kertonut koko tarinaa tässä alottamassanne topicissa.
Kerroitte vain osia siitä.
Itse REVOn softista, joilla kaikilla on edelleenkin elinikuinen takuu ja päivitysoikeus valmistajan toimesta.
Jokainen asiasta kiinnostunut voi kysyä sitä meiltä suoraan niin voimme kertoa oman kantamme asiaan. Jos asia jotain kiinnostaa siinä määrin?
Sanottakoon kuitenkin että tarinastasi puuttui esimerkiksi se tieto että autosi Ecu antoi Cheksumm erroria kun auton ensi kertaa toit meille.
Vikaa jonka asentajamme teille ilmoitti ennenkuin autoasi viritettiin.
Itse ilmoitit meille sen johtuvan siitä että "juuri ostamastanne autosta oli loppunut akku autoliikeessä". Johon toki kerroimme oman/REVOn kantamme.
Samalla ilmoitit että haluatte silti auton softan asennettavan. HUOM. Tiedostaen että auton Ecussa kaikki ei ollut samalla tavalla kun VW oli sen joskus tehtaaltaan päästänyt asiakaalle.
Tai sitten mainitsematta jäi se että ette kertakaan antaneet mahdollisuutta Doc power Oy:n tehdä REVOn vaatimaa testausta autollenne. Autonne testausta mikä olisi mahdollistanut kertomaanne "softavian" aiheuttajan. Jonka perusteella olisi mahdollisesti löydetty syy mikä vikaa aiheuttaa jolloin sen mukaan korjata asiaa tai palauttaa rahoja.
Doc power Oy ei ainakaan toistaiseksi ole valmistanut ensimäistäkään softaa, mihinkään autoon, joten meidän tulee toimia softan valmistajien ohjeiden mukaan.
Joka kerta kun minullekkin henkiklökohtaisesti soititte oli vaateenne erittäin epäinhimilliseen tyyliin "rahat heti takaisin .....tana!!"
Ilman että saamme REVO:lle edes tiedon miksi tai mistä johtuen.
Testauksen mahdollisuus oli aina mahdoton. Syiksi kerroitte mm. että ettette kiireiltänne kerkeä ja kyseessä on vaimonne auto jne jne.
En tiedä miten teilläpäin asioita hoidetan mutta meilläpäin tai yleensäkkään sivistyneessä maailmassa ne eivät toimi samalla tavalla kun te olette käyttäytyneet yritystämme kohtaan.
"Vetämällä turpaan", uhkailemaan ja haukkumaan sekä firman että sen henkilökuntaa. Perus periaateenna huutamalla ja räyhäämällä ihan henkilökohtaisella tasolla kuten itsekkin topicissa kerrot.
Anteeksi pyyntöhän olisi jo suorastaan epäinhimillistä varmaan teilläpäin? Ei sillä että en sitä todellakaan odota enkä kaipaakaan ihmiseltä, joka ei muutoinkaan halua / osaa käyttäytyä aikuismaisesti edes puhelimessa. HUOM. Ainakaan minua tai yritystämme kohtaan.
Sanoinkin jo ensimmäisen "räyhäys"puhelunne aikana että kuluttajasuojaviranomainen olisi vallanmainio taho molemille käsittelemään tätä asiaa.
Se että autoon vaihdetaan suutimia ja turboja joita REVOn ns. vakioautolle tekemä softa ei tue. Kertoo aika yksiselitteisesti jostain muusta, kun siitä että vikaa ei olisi alunperinkään haluttu korjata tai selvittää.
No jokainen joka tätä lukeva osaa varmasti itsekkin ajatella että asialla on aina kaksi puolta.
PS. Harisen puolelta suhtautuminen asiaan ja edustamillemme tuotteillle on ollut erittäin ammattitaitoista ja ystävällistä, kuten ammattilaiselta voi odottaakin.
Ystävällisin Terveisin,
Lasse Kuutti
Doc Power Oy
Jatkuu
Huomenta töitä vielä jatketaan yölläkin!
Luin vastineesi nopeasti läpi.Ja niin kuin sanottu eihän minun tekstissä kaikkea ole.
Toki myönnän että että käyttäytymiseni ei ole ollut kovin hienotunteista!
Joten pyydän tässä siitä anteeksi.Alun hankaluus oli se että kun auto on tosiaan
muualla kuin pk seudulla+ että minulla ei ole mahdollisuutta sitä kauheasti liikutella edestakaisin joka toki ei ole teidän ongelma.No jokatapauksessa asiat ovat nyt hyvässä
hoidossa.Kiitos siitä myös Doc Powerin henkilökunnan.
Vielä erikseen tässä pyydän anteeksi ja toivotan hyvää kevättä sinne Espooseen.
Kenties tai ilmeisemmin koko alkuasiointimme valitettavasti lähti käyntiin huonosti.
Ystävällisin terveisin Rane Kivisoja
Huomenta töitä vielä jatketaan yölläkin!
Luin vastineesi nopeasti läpi.Ja niin kuin sanottu eihän minun tekstissä kaikkea ole.
Toki myönnän että että käyttäytymiseni ei ole ollut kovin hienotunteista!
Joten pyydän tässä siitä anteeksi.Alun hankaluus oli se että kun auto on tosiaan
muualla kuin pk seudulla+ että minulla ei ole mahdollisuutta sitä kauheasti liikutella edestakaisin joka toki ei ole teidän ongelma.No jokatapauksessa asiat ovat nyt hyvässä
hoidossa.Kiitos siitä myös Doc Powerin henkilökunnan.
Vielä erikseen tässä pyydän anteeksi ja toivotan hyvää kevättä sinne Espooseen.
Kenties tai ilmeisemmin koko alkuasiointimme valitettavasti lähti käyntiin huonosti.
Ystävällisin terveisin Rane Kivisoja
Kaikenlaisessa lastutus hommassa on aina vaarana että ahtimet huutaa hoosiannaa,sillä lastu vaan huijaa lisää syöttöjä.
Mitä lastu tekee??
Eipä kai se juuri muuta tee kuin nostaa syöttöjä, joka puolestaan nostaa ahtoja.
Jos olen väärässä niin korjatkaa toki,mutta ilman tappelua, eli pelkästään asiaa.
Tämä on hieman virheellistä tietoa. Eli lastutus ja ohjelmointi on tavallaan sama asia. Eli lastutuksessakin vaihdetaan muistipiirillä oleva ohjelma, menetelmä vain poikkeaa.
Vanhemmissa autoissa ei muistipiirin tietoa edes voi uudelleen ohjelmoida, jolloin on pakko ottaa uusi tyhjä muistipiiri. Johon syötetään uusi ohjelma ja asennetaan ECUun.
Mutta mainitsemasi tuote joka vain lisää syöttöä, on paremmin tunnettu nimellä viritysboxi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 19 vierailijaa