Skoda Octavia RS II
Valvoja: ffp jäsenet
Skoda Octavia RS II
http://i170.photobucket.com/albums/u276 ... lvetn3.jpg
Juu tollasella sitä ajellaan. 2.0 TFSI. Pyyhintä ja merkkiä on poistettu takaa. Ja Laskettu lähemmäs maanpintaa H&R:n coilovereilla.
Vanteiksi on valittu Tomason1:set 19". Ohjelmisto päivitetty Digituningin pirteämpään...
Jotain pikkunättiä vois viel jossain vaiheessa tehä, kun kerkiää..
http://www.vrsclub.fi/
Juu tollasella sitä ajellaan. 2.0 TFSI. Pyyhintä ja merkkiä on poistettu takaa. Ja Laskettu lähemmäs maanpintaa H&R:n coilovereilla.
Vanteiksi on valittu Tomason1:set 19". Ohjelmisto päivitetty Digituningin pirteämpään...
Jotain pikkunättiä vois viel jossain vaiheessa tehä, kun kerkiää..
http://www.vrsclub.fi/
Donitsi: :)) buahaa haa
Sik: Tummennukset on tulossa jossain kohtaa kun kerkee. Toi pilarien teippaus pitää miettiä tarkemmin, ei paha idea. Merkit poistin huvikseen ja mun mielestä se on parempi ilman niitä. Saahan ne takas jos halua... Vanteet on hienot ja halvat, emännän kaahausten takia ne on varmaan maalattava talvella jollain kivalla värillä:)
Jabajee: Vakiotko ei tusinaa..;) Nykyään voi sanoa samaa mistä vanteesta vaan, melkein. Ehkä 24" kullitetusta Bling Bling:stä ei voi sanoa..?
Sik: Tummennukset on tulossa jossain kohtaa kun kerkee. Toi pilarien teippaus pitää miettiä tarkemmin, ei paha idea. Merkit poistin huvikseen ja mun mielestä se on parempi ilman niitä. Saahan ne takas jos halua... Vanteet on hienot ja halvat, emännän kaahausten takia ne on varmaan maalattava talvella jollain kivalla värillä:)
Jabajee: Vakiotko ei tusinaa..;) Nykyään voi sanoa samaa mistä vanteesta vaan, melkein. Ehkä 24" kullitetusta Bling Bling:stä ei voi sanoa..?
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Jabajee: Vakiotko ei tusinaa..;) Nykyään voi sanoa samaa mistä vanteesta vaan, melkein. Ehkä 24" kullitetusta Bling Bling:stä ei voi sanoa..?
Tusinalla tarkoitin nykypäivän "TSW EvoR:iä". Thomasonit autoon kuin autoon, DX Corollasta Volvoon.
RS Skodan vanteita en ole vielä nähnyt kuin RS Skodissa ;)
Digituningin softa penkitetty. 245.3hv ja 386.6Nm. Max teho tuli 5413rpm ja vääntö 3269rpm.
Kuva penkityksestä
http://vrsclub.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/Dynop%C3%A4iv%C3%A4+Kotka+16.6.2008/3.jpg/medium
Kuva penkityksestä
http://vrsclub.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/Dynop%C3%A4iv%C3%A4+Kotka+16.6.2008/3.jpg/medium
Joo käyrät leikkaa toisensa. Kiva tolla on ajella kun tohon alun "räväkkyyteen" on tottunut. Nätistikin pystyy ajamaan helposti. Ylhäälläkin riittää puhtia kun hv:t alkaa puhuu. Hiukkasen jäätiin Digituningin lupauksista 260hv ja 400nm :))
Ensi vilkaisulla lappukin oli kovin sekavan oloinen:)
Miten moottorin ohjelma on outo?
Ensi vilkaisulla lappukin oli kovin sekavan oloinen:)
Miten moottorin ohjelma on outo?
Minua ainakin ihmetyttää tuo vääntökäyrän 2500 - 4000 r/min välissä oleva piikki. Minusta vääntökäyrän pitäisi olla tasaisempi, kuten Revotechikin ja BSR:nmittauksissa. Vanhassa Golfissa mulla oli tuollainen "takapotku" 2200 - 3000 r/min tienoilla, mutta nykyisessä kulkineessa ei enää ole havaittavissa mitään isompia heittoja vääntökäyrässä.
Outo tosiaan tuon vääntökäyrän osalta...otetaan ensin raju piikkivääntö, joka sitten pidotetaan rajusti alas. Mutta jos se ei ajossa tunnu, niin ei kait siitä haittaakaan ole. Ehkä hieman tarkemmaksi hiotulla ohjelmalla auton luonne ei olisi niin kulmikas. (noin niinku teoriassa)
Voihan se olla, että esim imuilman lämpö on penkissä noussut ja tästä syystä moottorin toiminta ei ole ollut optimaalista mittauksen aikana...
Voihan se olla, että esim imuilman lämpö on penkissä noussut ja tästä syystä moottorin toiminta ei ole ollut optimaalista mittauksen aikana...
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa