Aina vain hammatangosta..
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
Aina vain hammatangosta..
Alottelin tuosta corrosta hammastangon tiivisteiden vaihtoa.
Eli ostin marmoritiskiltä hammastangon korjaussarjan ja kaikille muille tiivisteille löysin paikan mutta yksi tukirengas hakee vielä paikkaansa, joten apua kaivataan!
Tässä kuvatus möltistä johon stefa tulee:
Motikkä
Ja sit stefasta kuva jonka vieressä mysteeri tukirengas, tukirengas käy helkkarin hyvin tohon stefan päälle mut vanhassa stefassa tollasta ei ollu..
Stefa
Jos joku homman tehneenä voisi kertoa mihin tulee niin ois suuri apu.
Eli ostin marmoritiskiltä hammastangon korjaussarjan ja kaikille muille tiivisteille löysin paikan mutta yksi tukirengas hakee vielä paikkaansa, joten apua kaivataan!
Tässä kuvatus möltistä johon stefa tulee:
Motikkä
Ja sit stefasta kuva jonka vieressä mysteeri tukirengas, tukirengas käy helkkarin hyvin tohon stefan päälle mut vanhassa stefassa tollasta ei ollu..
Stefa
Jos joku homman tehneenä voisi kertoa mihin tulee niin ois suuri apu.
Viimeksi muokannut Benbudunen, 5.4.2008 14:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
http://www.ffp-motorsport.com/bb/viewto ... 6d3c0726bd
Marmoritiskiltä jos ostaa kannattaa pyytää valokopio kyseisestä osasta/paikasta (kuva kertoo jo paljon).
Marmoritiskiltä jos ostaa kannattaa pyytää valokopio kyseisestä osasta/paikasta (kuva kertoo jo paljon).
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
jep purkasin kokonaan osiin ja löysin kaikille osille paikat mutta Sitten...
osat paikoilleen ja ilmausta tehostimelle mut ei löydy tehostusta enää ollenkaan:/
Pumppu kyllä jurisee ja nesteen pinta vaihtelee purkissa, mut voiko sinne hammastangolle jäädä niin paljon ilmaa et pitää jotenki muuten ilmata kuin pyörittelemällä rattia?
osat paikoilleen ja ilmausta tehostimelle mut ei löydy tehostusta enää ollenkaan:/
Pumppu kyllä jurisee ja nesteen pinta vaihtelee purkissa, mut voiko sinne hammastangolle jäädä niin paljon ilmaa et pitää jotenki muuten ilmata kuin pyörittelemällä rattia?
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
Putket on oikein päin.
Tämän päivän saavutukset on seuraavia, Testasin uutta pumppua jos toi vanha ois jo niin kaput ettei jaksais nostaa paineita nyt kun hammastanko ei enää vuoda mistään.
Tulos: ei toimi
seuraavaksi otin sen parhanan hammastangon taas pöydälle ja tsekkasin ettei mikään olis menny vikaan. ja takas paikalleen ei toimi vieläkään p*rkele!
oonko ymmärtänyt väärin että hammastanko pöydällä mittaan raidetangot keskelle ja sen jälkeen tiputan sen pystyakselin paikalleen ja sit vaan asennus nivelelle? Alkaa menee järki jo pikku hiljaa ton tehostajan kanssa..
Hammastangolla johon tulevat letkut tulee niin sen yhden mutterin kun vääntää auki niin siellä on jousi, joten ei kait vaan siellä pitäs olla kuulaa?? jos pitää niin se on lentäny kuuhun.
Ja jos jollain on etka niin räjäytys kuva koko tangosta olis jees ku vagcatissa ei ainaskaan näy sen tangon räjäytys kuvaa..Onko sit etkassa sen kummempaa?
Tämän päivän saavutukset on seuraavia, Testasin uutta pumppua jos toi vanha ois jo niin kaput ettei jaksais nostaa paineita nyt kun hammastanko ei enää vuoda mistään.
Tulos: ei toimi
seuraavaksi otin sen parhanan hammastangon taas pöydälle ja tsekkasin ettei mikään olis menny vikaan. ja takas paikalleen ei toimi vieläkään p*rkele!
oonko ymmärtänyt väärin että hammastanko pöydällä mittaan raidetangot keskelle ja sen jälkeen tiputan sen pystyakselin paikalleen ja sit vaan asennus nivelelle? Alkaa menee järki jo pikku hiljaa ton tehostajan kanssa..
Hammastangolla johon tulevat letkut tulee niin sen yhden mutterin kun vääntää auki niin siellä on jousi, joten ei kait vaan siellä pitäs olla kuulaa?? jos pitää niin se on lentäny kuuhun.
Ja jos jollain on etka niin räjäytys kuva koko tangosta olis jees ku vagcatissa ei ainaskaan näy sen tangon räjäytys kuvaa..Onko sit etkassa sen kummempaa?
Ei sen pystyakselin paikalla kai niin väliä roiminnan kannalta? Ratin keskityksen kannalta ehkä enemmänkin, koska sehän tulee suoraan rattiakseliin kiinni.
Itse en edes mitään pultteja tai muttereita avannut, minkä alla mitään jousia olisi ollut?
Vaihtelin vain ne stefat ja sen kovan grafiittitiivisteen ja takaisin kasaan ja toimi ihan hyvin sen jälkeen.
Itse en edes mitään pultteja tai muttereita avannut, minkä alla mitään jousia olisi ollut?
Vaihtelin vain ne stefat ja sen kovan grafiittitiivisteen ja takaisin kasaan ja toimi ihan hyvin sen jälkeen.
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
Täytyy kyllä sanoa että löytyi autosta kerrankin sellanen osa jota en saa korjattua vaikka kaikkea oon yrittäny..
Ohjaustehostin ei toimi sitten millään, eikö kukaan tosiaan muista et kuuluuko siellä mutterin alla jousen kaverina olla jotain muutakin?? Eli onko tossa hammastangolla jonkunlaisia venttiilejä?
Ohjaustehostin ei toimi sitten millään, eikö kukaan tosiaan muista et kuuluuko siellä mutterin alla jousen kaverina olla jotain muutakin?? Eli onko tossa hammastangolla jonkunlaisia venttiilejä?
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
No niin nyt on uusi hammastako paikallaan ja tehostin tuli takaisin..mutta pieni mutta on vielä.
Ohjaus ei kunnolla palaudu ajossa keskelle ilman pientä apua, joten voiko johtua pyöränkulmista koska ne on luultavastikin menneet tossa asennuksien aikana miten sattuu, ainakin auraukset. Vai voiko olla et tossa uudessakin hammastangossa on jotain vikaa?
Ohjaus ei kunnolla palaudu ajossa keskelle ilman pientä apua, joten voiko johtua pyöränkulmista koska ne on luultavastikin menneet tossa asennuksien aikana miten sattuu, ainakin auraukset. Vai voiko olla et tossa uudessakin hammastangossa on jotain vikaa?
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
Voiko trw-tankojen osia sekoittaa keskenään. Esim mk3 tankoon laittaa corron pystyakselin joka pyörittää hammastankoa. Niissä on sellanen ero että corron akselissa on enemmän niitä öljyreikiä mitä mk3:sen. Ja corron hammastangosta mistä lähtee paluuletku pumpulle niin kun sen letkun ottaa pois ja kattoo sinne sisälle niin sieltä menee kaksi öljyreikää pystyakselille kun taas mk3:ssa menee yksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa