säädettävä alustasarja

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

säädettävä alustasarja

ViestiKirjoittaja petnen » 6.1.2008 16:56

Pitäisi saada hyvä mutta kohtuu hintanen säädettävä alustasarja seat leon fr -07:n.
Onko jollakin kokemuksia mitä merkkiä kannattaisi harkita ostaa?
Hinta haarukka ajattelin 800-1300 euroa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 6.1.2008 18:19

Tuttu ja turvallinen kw. V2 saa jo tolla hintaa.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 6.1.2008 20:36

Juu KW var2 ehdotan kanssa. Toki var1 riittää melko monelle aivan mainiosti.
Harvempi tarttee var2 lisä ominaisuutta, eli ulosvaimennuksen säätö.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 6.1.2008 22:34

ooks kattonu eibachin alustoja?

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

ViestiKirjoittaja petnen » 7.1.2008 9:53

Jotku sanovat että kw:n iskareissa on ollut vikaa aika paljon.
En tiedä sitten kuinka paljon niitä vikoja sitten on.
Onkohan ne halvemmat säädettävät sarjat aivat surkeita?

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 7.1.2008 10:26

Yks hyvä vaihtoehto on Vogtlandin säädettävä, ei pahan hintainenkaan 818e. FK:lta löytyy Silverline X, rosteria, Konin sädettävillä iskareilla. Hinta 999e.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 7.1.2008 11:24

Jotku sanovat että kw:n iskareissa on ollut vikaa aika paljon.


Ei ole ollut.

Onkohan ne halvemmat säädettävät sarjat aivat surkeita?


Useat ovat pintakovia, viallisia iskunvaimentia tulee useammin vastaan. Ruostumattomat tolpat ovat iso plussa. Nekin jumiutuvat aikaa myöden, mutta ne saa auki, toisin kuin sinkityt tolpat, jos niistä ei pidä huolta....

_p3ksi
-
Viestit: 115
Liittynyt: 16.11.2006 16:14

ViestiKirjoittaja _p3ksi » 7.1.2008 12:36

Meikäläiseltä myös ääni KW:lle,entisessä golffissa oli kw1 ja tyytyväinen olin,joten pitihän se tuohon seattiinkin samanmoinen setti hommata.

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

ViestiKirjoittaja petnen » 7.1.2008 15:00

Onko vogtlandin sarjassa rosteri kuoriset iskarit?
Vogtland on aika paljon halvempi kuin kw2:n. Voihan niissä olla tieten jonkinlainen muukin ero kuin hinta.
Kw 2 himottaisi mutta hinta on aika paljon kalliimpi kuin monessa muissa.
Kw 2:n ei taida lähteä alle 1200 euron mistään.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 7.1.2008 17:55

Laita sitten KW 1.. tuskin tarviit sitä ulosvaimennuksen säätöä.

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 7.1.2008 18:26

KW:ta selkeästi laadukkaampi vaihtoehto olis H&R. Hinnakkaampi tosin kuin KW var1.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 7.1.2008 18:38

KW:ta selkeästi laadukkaampi vaihtoehto olis H&R. Hinnakkaampi tosin kuin KW var1.

Mä oon ainakin saanut sen käsityksen settä h&r on vaan hivistelyä eikä todellisuudessa yhtään kw:ta parempi...

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 7.1.2008 18:52

Bilsteinin korkeussäädettävät on hifistelyä varten :)

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

ViestiKirjoittaja petnen » 7.1.2008 18:58

Onko kw 1 ja kw 2:ssa saman valmistajan iskarit?
Pitääkö paikkaansa että kw1 on kovempi kw2?

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 7.1.2008 19:26

Leonin painoisessa autossa ei KW 1 ole kova. Pitäisi olla hyvän tuntunen normi ajossa.
Nyt on mutua, mutta muistelisin ett jokunen vuosi sitten KW alkoi tekemään omia sisuskaluja.
Toki voi olla että kyseessä oli V2 -> olevat tolpat, mutta taitaapi olla jo nykyään kaikissa korkeussäädettävissä.
Ennen oli siis konin sisuskalut KW rungoissa ja KW jouset ympärillä.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 7.1.2008 20:15

Pitääkö paikkaansa että kw1 on kovempi kw2?


Ei, kaikki V1, V2, V3 pitäisivät olla samantuntuisia perussäädöissä. Eli V1 vaimennuksen pitäisi olla ajotuntumaltaan sama, kuin V3 laatikosta otettuna.....

KW ei tee itse sisuskaluja Variante 1 -sarjoihin ja osaan Variante 2 -sarjoja. Joissain sarjoissa on vielä käytössä Konin tolppia, mutta nyt ilmeisesti tolpat tekee KW:lle lähinnä saksalainen AL-KO. KW on aika hiljakseen alihankkijoistaan, mutta lähinnä AL-KO:n tolppia niissä näyttää olevan.

Variante 3 (tietyt Variante 2-mallit) eroaa halvemmista sillä, että sen iskunvaimentimet tehdään ihan käsityönä KW:lla paikanpäällä Fichtenbergissä, pari vuotta sitten tuli käytyä siellä ihmettelemässä, kun siellä kokoonpanohallissa kaatavat iskunvaimenninöljyä desimitalla tolpan sisään. :D
Viimeksi muokannut Harri, 7.1.2008 21:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 7.1.2008 20:45

KW ei tee itse sisuskaluja Variante 1 ja 2 -sarjoihin

No kappas.. oli sitten väärää tietoa kerrottu mulle.
V1 sarjoista en ollut varma mutta luulin V2 sarjat olevan KW omilla sisuskaluilla.

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

ViestiKirjoittaja petnen » 7.1.2008 21:06

Nythän alkoi tulemaan asiaa.
On ollut tosiaan siinnä uskossa että kw 1:ssä olisi erit iskarit kuin kw2:ssa.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 7.1.2008 21:23

hb81: Piti itse asiassa tarkistaa: osa Variante 2 vaimentimista tehdään nykyisin käsin myös paikanpäällä KW:llä Variante 3:n ohella, eli Variante 2 -sarjoissa on sekaisin patruuna- ja paikallaan koottuja- versioita, autosta ja mallista riippuen. Mymistake.

MIKU
-
Viestit: 397
Liittynyt: 11.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja MIKU » 9.1.2008 8:25

Kw variante 1 ollu alla pari vuotta ja on kyllä mainio alusta.

Mandu
-
Viestit: 56
Liittynyt: 31.8.2006 12:12

ViestiKirjoittaja Mandu » 11.1.2008 13:02

Saanen lainata topicia alustasarja kysymyksilleni?
Kysymys liittyy 1,8T koneella varustettuun etuveto Leoniin (-01), johon pultattiin KW:n var2:n korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alustasarja. Minkälaisilla korkeuksilla muut ovat tuota alustaa pitäneet? KW:n ohjeiden mukaisesti pyöränkaaresta pyörännapaan etäisyydet ovat:
Edessä: min 320mm. max 350mm.
Takana: min 325mm. max 355mm.
Nämä arvot ovat käsittääkseni ne joille se on TÜV-hyväksytty, eli millä sen saa muutoskatsastuksesta läpi?

Itse säädin korkeuden alkujaan toistaiseksi maksimiarvoonsa ja takapää jäi näin siis 5mm korkeammalle kuin etupää. Nyt ajattelin kuitenkin pudottaa edestä 10mm ja takapäästä 15mm, jotta saisin etu- ja takapään samalle korkeudelle. Ovatko muut laittaneet etu- ja takapään samalle korkeudelle? KW:n lontoon- ja saksankielisistä ohjeista saa käsityksen että etupää tulisi olla takapäätä 5mm alempana, mikä on sinänsä ainakin oikein päin, mutta ei jotenkin vaikuta vain olevan balanssissa kun sivuprofiilia katselee.

Ihmetyttämään jäi myös säätöjä tehdessä, että näillä maksimiarvoilla takapään säätövara on melkein tapissaan, eli ylemmäksi ei enää saa. Mutta edessä maksimiarvossa säätövara on noin puolivälissä? Toisin sanoen takajouset ovat erittäin matalat…

Sitten vielä viimeinen kysymys etupäästä. Etupäähän tulee kaksi jousta iskarin varteen lyhyempi ja pidempi, joista lyhyempi on käsittääkseni sitä varten ettei jousi siirry paikoiltaan suuressa ulosjoustossa tai autoa nostettaessa ylös. Kummin päin jouset kuuluvat olla? Vai onko niillä merkitystä? Itse laitoin mukana tulleiden ohjeiden kuvien mukaisesti pidemmän alle ja näin päin ne ovat myös KW:n sivuja tutkiskellessa. Mutta sen pahvilaatikon kannen kuvassa missä alustasarja oli, olivat jouset toisin päin eli lyhyempi alla?

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 11.1.2008 15:51

KW:n ja vanhakoppaisen Leonin kanssa on tullut pelailtua kaupallisesti mijoonasti.

Ja totuus on, että tuossa Leonin Variante-sarjassa takajouset ovat oudon matalat.
Eli auto jää kuvailusi mukaan yläasennossakin melko matalalle.

KW:llä on asiaan ratkaisu, eli taakse vaihdetaan uudet jouset. Olemme 3 autoon tuon tehneet.
Eli mikäli sarja on takuualainen, reklamoi sarjan myyneeseen liikkeeseen, vika on tuttu maahantuojallakin. Uusilla jousilla perän saa säädetyksi korkeammalle.

/ Jos olet ostanut sarjan meiltä, soita tai pistä mailia !
Lisäksi minulla on tiedossa nuo oikeat KW osanumerot, jos asia ei muuten selviä.

Mandu
-
Viestit: 56
Liittynyt: 31.8.2006 12:12

ViestiKirjoittaja Mandu » 11.1.2008 16:23

Kyllähän se sarja on teiltä ostettu ja takajouset on kerran takuuseen vaihdettukin. Takuu on kevääseen asti voimassa. Säädämme ja rukaamme alustaa jälleen viikonlopun aikana, otan yhteyttä myöhemmin puhelimella jos siltä tuntuu.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 11.1.2008 19:02

Jaahast. ;)

Juuri tällä viikolla ongelma korjautui noilla KW:n tarjoamilla uusilla takajousilla, eli perä nousi ainakin 2003 Top Sport:issa oikealle tasalle....

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

ViestiKirjoittaja MEga3 » 12.1.2008 13:14

lainaan kans tätä topicia kun täälä nuista säädettävistä alustoista puhutaan,
elikkä saako caddy1:seen ostettua pelkästään etupäähän korkeus säädettäviä tolppia? kun mistä olen kyselly/katsellu niin aina tarjoavat golf1 sarjaa... taka tolpathan on turhat tuohon...

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 12.1.2008 13:49

Tälläkin foorumilla joku kauppaa jatkuvasti sarjoja ja saa pelkät etutolpatkin, jos tahtoo. http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=91269 On toki muitakin, mutta en tiedä saako erillään.

MEga3
-
Viestit: 19
Liittynyt: 17.4.2007 16:11

ViestiKirjoittaja MEga3 » 12.1.2008 13:55

^^eikait nuo käy vanha koppaseen caddyyn?

Mandu
-
Viestit: 56
Liittynyt: 31.8.2006 12:12

ViestiKirjoittaja Mandu » 12.1.2008 15:58

Käytiin tänä aamuna ruuvamassa alustaa alemmaksi, takaanta 15mm ja edestä 10mm. Nyt on aika hyvin etu-ja takapää balanssissa Takapään jousissakin riittää hyvin ne säätövarat loppujen lopuksi, joten näillä mennään ainakin toistaiseksi. Maavaran mittasin samalla. Panssarista 6cm, joten pitää hieman leipoa panssaria ja sen kiinnikkeitä. Öljypohjan ja panssarin välissä on noin 4-5cm tyjää tilaa! Kun autoa on madallettu, niin metallinen pohjapanssari on kyllä aika ehdoton Leonissa ja muissa saman pohjalevyn omaavissa. Öljypohja on niin tyrkyllä. Hyvä alustasarja (+etuvakaajasarja) KW Var2 on kaiken kaikkiaan ajaa! Vielä kun Vianorin kaverit sais ratin suoraksi! Kaksi kertaa on jo käyty säädössä, mutta ei tunnu onnistuvan.

petnen
-
Viestit: 149
Liittynyt: 7.7.2004 21:26

ViestiKirjoittaja petnen » 13.1.2008 13:12

Onko kw alustoissa sovitut hinnat koska tuntuu että kaikki pyytää samaa hintaa?
Tuntuu että kaikki pyytää KW 2:sta vähän alle 1200 euroa niistä.
Onko kukaan tilannut ulkomailta mihin hintaan on tullut sieltä?
Ostan seat leoniin semmoisen sarjan mutta mistä tuon saisi halvimmalla?

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 13.1.2008 13:37

Ei noiden alustojen hinnassa pääse juuri kilpailua syntymään, ellei joku jälleenmyyjä luovu omasta katteestaan ja tee käytännössä hyväntekeväisyyttä.

MIKU
-
Viestit: 397
Liittynyt: 11.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja MIKU » 13.1.2008 15:19

Laita vaan se variante 1 niin säästyy rahaa ja saat huippu alustan.

asdfgh
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 15.1.2008 14:18

ViestiKirjoittaja asdfgh » 15.1.2008 14:37

Onko kellään muuten kokemusta IN PRO dynaride säädettävästä alustasarjasta? Tuli eilen pistettyä tilaukseen vw passatille tdi pd...

#Juhis#
-
Viestit: 4
Liittynyt: 30.11.2007 18:03

ViestiKirjoittaja #Juhis# » 16.1.2008 22:41

Itsellä on nyt ollut alla vajaan kuukauden Eibachin Pro-Street S alustasarja. Korkeutta on tullut jo säädeltyä ja helppohan se on. Mitään pahaa sanottavaa ei oikeastaan alustasta ole. Minulla oli tuossa neloskoppaisessa 4mot. golffissa tehtaan alkuperäinen(?) sportalustasarja. Ero alustoilla on kyllä melkoinen. Ennen vaivannut pintakovuus on poissa ja hieman isommatkin heitot menevät nätisti. Kovaa mutkaan ajettaessa keula ei "sukella" enää oikeastaan ollenkaan, samoin kun muutenkin kallistelut ovat poissa.

topi
-
Viestit: 452
Liittynyt: 23.7.2003 13:11

ViestiKirjoittaja topi » 27.2.2008 11:57

Laitetaan nyt tähän topiciin jatkoksi..

Eli missä hinnoissa nuo H&R:n coilover-alustat pyörii? Ajattelin vaan, kun nykyisestä KW:n variante ykkösestä vuotaa nyt molemmat takaiskarit, niin jos sitä samantien päivittäisi koko alustan, kun tuossa H&R:ssä olisi tuota säätövaraakin kuulemma tarpeeksi kun KW.ssä sitä ainakaan mulla ole ihan niin paljon että aivan tonttiin saisi auton.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 27.2.2008 13:00

Eikös ne aika samoissa hinnoissa kw:n kanssa ole.

Parkker
-
Viestit: 312
Liittynyt: 20.9.2003 12:30

ViestiKirjoittaja Parkker » 27.2.2008 14:07

Harri:
Onko KW:llä aina ollut niin, että Variante 1,2 ja 3 ovat perusvaimennukseltaan samanlaisia, mutta variante 2 ja 3:n säädöillä voi tehdä jäykemmäksi tai pehmeämmäksi?
Koska itseäni on ainakin mietityttänyt kyseinen asia kun itselläni on -03 1.8t golffissa V3-alusta ja kun sitä vertasin kaverini -01 2,8 4motion V2-alustaan, niin oma alustani on aivan järkyttävän kova, huolimatta että säätöjen pitäisi olla melkein pehmeimmillään.
Autojen korkeudet olivat suunnilleen samoissa ja rengastuskin oli sama.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 28.2.2008 11:02

^Onhan noissa jo sen takia eri jouset kun on eripainoiset koneet ja täysin erilainen takapää...

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 28.2.2008 15:18

Eli missä hinnoissa nuo H&R:n coilover-alustat pyörii?

On ne hitusen kalliimpia yleensä kuin KW:n setit.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 28.2.2008 17:15

Onko KW:llä aina ollut niin, että Variante 1,2 ja 3 ovat perusvaimennukseltaan samanlaisia, mutta variante 2 ja 3:n säädöillä voi tehdä jäykemmäksi tai pehmeämmäksi?
Koska itseäni on ainakin mietityttänyt kyseinen asia kun itselläni on -03 1.8t golffissa V3-alusta ja kun sitä vertasin kaverini -01 2,8 4motion V2-alustaan, niin oma alustani on aivan järkyttävän kova, huolimatta että säätöjen pitäisi olla melkein pehmeimmillään.
Autojen korkeudet olivat suunnilleen samoissa ja rengastuskin oli sama.


Suurin piirtein noin, tosin eroa tuossa tuntumassa on vähän autosta riippuen. Eli tosiaan mainitsemassasi tapauksessa takapää on Golf IV etuveto- ja nelivetomallien välillä kokonaan eri ja edessäkin jouset ovat eri versiot.

Ilmeisesti KW on jonkun "himmeän" logiikan perusteella noita alustan säätöjän tehnyt, eli eroja eri mallien välillä on tuntumassa, eli aivan suoraan ei pysty yleistämään, mikä tuntuu miltäkin. Samoin alustan korkeus vaikuttaa osaltaan miltä alusta tuntuu alla. Ns. "sporttimalleissa" alusta on usein vähän kovemman tuntuinen kuin "perheautoihin" tarkoitetussa samassa alustassa, ilmeisesti ovat vähän auton luonteen mukaan noita perussäätöjä noihin tehneet....

jsr85
-
Viestit: 171
Liittynyt: 1.2.2005 11:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja jsr85 » 1.3.2008 14:42

Nyt kysymys Fk highsport alustasta tietäville, eli olen harkinnut ostaa seattiin kyseisen alusta, madalluksesta sanotaan: TUV approved lowering 35-55 mm, niin löytyykö noista fk:n tolpista vielä enemmän säätövaraa?

jariuz
-
Viestit: 70
Liittynyt: 27.9.2006 12:42

ViestiKirjoittaja jariuz » 1.3.2008 15:20

Itselläni oli ex-golfissa juuri highsport, ja madallusta oli selvästi enemmän kuin tuv maximi. Ja kautta linjan on kokemuksia tullut että fk:n alustoissa on eniten kierrettä esim. kw:n tolppiin verrattuna. Autokohtaisia eroja voi tietysti olla.

opapopa
-
Viestit: 567
Liittynyt: 1.7.2007 17:02

ViestiKirjoittaja opapopa » 1.3.2008 17:17

Ollu toi KW Street Comfort jo vuoden markkinoilla, joten olisikohan porukalla jo kokemuksia siitä? Kiinnostaisi laittaa tollanen mun golffiin. Googlekaan ei pahemmin auttanut, mutta jos löytyy linkkejä muille autofoorumeille joissa tuosta sarjasta keskustellaan niin linkkiä kiitos.

Enliz
-
Viestit: 313
Liittynyt: 12.8.2003 22:53

ViestiKirjoittaja Enliz » 6.3.2008 12:18

Konin- säädettävät alustat..

Mites nuo, kellään käyttökokemuksia..?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 6.3.2008 12:24

eiköhän tuo koni ole yks parhaimmista alustan valmistajista tällä hetkellä

seatti69
-
Viestit: 177
Liittynyt: 4.10.2004 17:25

ViestiKirjoittaja seatti69 » 6.3.2008 12:27

Hommaa Supersport säädettävä alustasarja varaosavarastosta, hinta ei paha, ja hyvä ajaa. Itellä ollu pari vuotta alla ja hyvin pelittää...

KCS
-
Viestit: 30
Liittynyt: 22.10.2007 10:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja KCS » 6.3.2008 12:30

Quote:
Eli missä hinnoissa nuo H&R:n coilover-alustat pyörii?

On ne hitusen kalliimpia yleensä kuin KW:n setit.


Tässä tapauksessa 1294€ KCS Verkkokaupasta
Tuotenumerolla 29258-2

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 25.3.2008 15:33

Lainaan topiccia:

Mulla on tossa S2 avantissa kw variant 2 alusta, ja nyt tuli toisesta etuiskarista öljyt pihalle.

Eli siis:
- Ostaakko uusi iskari? Suomesta vai saksasta?
- Lähettää korjattavaksi? Saksaan? Onko suomessa mahdollisuutta huoltoon?

tmannila
-
Viestit: 10
Liittynyt: 1.2.2008 14:07

Säädettävät

ViestiKirjoittaja tmannila » 26.3.2008 20:04

Pistetään Öhlinssiä tai Reigeria alle niin ei pitäs öljyjen tulla pihalle...:)

telsis
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 21.9.2014 20:01

ViestiKirjoittaja telsis » 21.9.2014 20:30

Kaivelin vanhoista topiceista, enkä löytänyt millään tietoa...

Pystyisikö joku ystävällisesti neuvomaan oikean topicin tai muuten ohjaamaan oikeaan suuntaan.
Haussa olisi KW:n Variante 1 alustasarjaan iskarit. Autona IV Golf 1,9 TDI.
US Partsiltahan näitä saa, mutta kun kaikkiin kulmiin pitäisi vaihtaa, niin loppusummaksi tulisi parikymppiä alle 500e.
Onko jotain muuta paikkaa tai tehokasta linkkiä johonkin maailmankolkkaan nettikauppaan, josta edes hiukan edukkaammin saisi?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa