1.8 CL Jetan ahtaminen
Valvoja: ffp jäsenet
1.8 CL Jetan ahtaminen
Eli ois tarkotuksena turbottaa tuommonen 1.8 8v kaasari jetta. Passako pakosarja 1.6 td:stä tuohon? Ainaki olen näin ymmärtäny. Kestääkö tuo kone ensinnäkään mitään? Turboksi tulee näillä näkymin kkk k24. Paineistetulla kaasarilla tuon kai saa toimimaan jotenki? Porukka vois kertoa kokemuksiaan jos on tuommosen homman joskus tehny niin tietää kannattaako edes alottaa.
Eipä oo mitään järkeä tuohon paljo rahaa lyödä kiinni ku autokaan ei oo ku 200€ arvonen. Ainaki ite tykkään rakennella autoja ihan huvikseen, kestää sen aikaa ku kestää ja jos ei kestä niin eipä voi mitään. Mun puolesta jokainen saa lyödä vaikka 20k€ kiinni johonki 89 jettaan jos haluaa, mutta ite en nää siinä mitään järkeä.
Asiallista ! Pirkka turboja ei ole koskaan liikaa. Projektiosiossa oli jossain vaiheessa junkyard jetta rojekti jossa oli saman tapaisella lähestymistavalla toteutetu värkki. -puolena tuollaisessa on se ettei sitä ikinä saa järkevästi leimaan. Sytkää et saa pelaamaan ahtojen mukaan järkevästi , mutta juurikin paineistetulla kaasarilla se voi vaikka toimiakkin. Toinen vaihtoehto on että ahdat jo valmiiksi ilma/bensa seosta ja toivot ettei se pala. =)
Itte tekemällä, rikkomalla, ja korjaamallahan sitä oppii parhaiten. Itelleenhän näitä rakennellaan. Diisselin pakosarja passaa kanteen kiinni, mutta silloin ei enää mene bensamallin imusarja paikalleen, tulee turbo tielle. transportterin 1.6 td sarjalla turbo tulisi alemmas mutta en tiedä mahtuuko olemaan siellä. Laita suosiolla diisseli niin ei tarvi murehtia sytkästä eikä kaasarista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa