Onko kellään kokemuksia supersport alustasta?
Onko se halpa ja huono?
Kokemuksia supersport alustasasta
Valvoja: ffp jäsenet
Itsellä ollut vähä reilun vuoden Supersportin säädettävä sarja Passatissa, ihan olen tyytyväinen olen ollut.
Ainut mikä pelottaa on se että miten kierteet on ruostunut talven aikana.
Niin ja sen huomasin syksyllä kun nostin alustaa että edessä ei ole hirveästi ulosjoustoa --> syvään monttuun ajaessa tolpat käy suorana ja päästää aikamoisen rysäyksen, toki vaikuttaa sekin kun jäi eteen vielä edellisestä alustasta madaltavat jousilautaset :D
Täytyy vaihtaa vakiot sinne tilalle niin luulen vaivan korjaantuvan.
Eikä ole sellainen pintakova alusta, itse sitä pelkäsin. Saksasta silloin tilasin ja kaikki hoitui hienosti, katsastuksessakaan ei mitään ongelmaa ollu.
Ainut mikä pelottaa on se että miten kierteet on ruostunut talven aikana.
Niin ja sen huomasin syksyllä kun nostin alustaa että edessä ei ole hirveästi ulosjoustoa --> syvään monttuun ajaessa tolpat käy suorana ja päästää aikamoisen rysäyksen, toki vaikuttaa sekin kun jäi eteen vielä edellisestä alustasta madaltavat jousilautaset :D
Täytyy vaihtaa vakiot sinne tilalle niin luulen vaivan korjaantuvan.
Eikä ole sellainen pintakova alusta, itse sitä pelkäsin. Saksasta silloin tilasin ja kaikki hoitui hienosti, katsastuksessakaan ei mitään ongelmaa ollu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”