eli olen pistämässä ahtomittaria a-pilariin, mutta kysyisin sitä että jos biltemasta hommaan kotelon siihen niin sopiiko se siihen koska ne ei ole mitään merkkikohtaisia ja kaikki pilarit eivät varmasti ole saman kokoisia eri autoissa!
eli kertokaas ketkä olette mittarin siihen pistäneet että mistä olette kotelon hankkinu ja miten sopi paikalleen?
mittari a-pilariin
Valvoja: ffp jäsenet
Ei ne yleismallin kotelot varmaan mene mihinkään autoon suoraan paikalleen, muokkaamalla saa menemään jollakinlailla =)
Minulla on tuossa Corollassa a-pilarissa yleismallin mittariteline 2:lla paikalla, mutta tuohon on kyllä verhoomossa laitettu nahka päälle niin siitä sai siistin näköisen. Jos pelkän mittaripaikan ruuvaa auton vakiopilariin kiinni niin ei välttämättä ole mikään kovin tyylikäs asennus. Onhan noita tosiaan saatavissa merkkikohtaisenakin, niiden luulisi sopivan paremmin ;)

Minulla on tuossa Corollassa a-pilarissa yleismallin mittariteline 2:lla paikalla, mutta tuohon on kyllä verhoomossa laitettu nahka päälle niin siitä sai siistin näköisen. Jos pelkän mittaripaikan ruuvaa auton vakiopilariin kiinni niin ei välttämättä ole mikään kovin tyylikäs asennus. Onhan noita tosiaan saatavissa merkkikohtaisenakin, niiden luulisi sopivan paremmin ;)

http://obi.1g.fi/kuvat/Corrado/sisusta/a-pilari3.JPG
Biltsu mittarikotelo corrossa. Tämä ei tietenkää kerro mitää vielä istuvuudesta golffii. Sopi paremmin ku motonetin yleismalli mitä pitäs veistellä.
Biltsu mittarikotelo corrossa. Tämä ei tietenkää kerro mitää vielä istuvuudesta golffii. Sopi paremmin ku motonetin yleismalli mitä pitäs veistellä.
Ite kävin ostaa motonetistä yleismalli kotelon (13€) ja muokkailin kuumailmapuhaltimen kans sopivaks a-pilariin. Eikä tarvinnu tehä reikiä verhoiluun ku muokkasin sen siten, että se tarvii vaan "napsauttaa" paikalleen a-pilarin ympärille. Vaatii kyllä edelleen vähän viimeistelyä, mutta toimiva ja halppo ratkasu oli.
Jos jaksaa nähdä vaivaa niin yleis mallisesta saa kyllä veisteltyä siistin. Painaa puristimilla kiinni a pilarin muoviin sen kotelon ja pikku hiljaa sulattelee sitä oikeaan muotoonsa. Ruisku kitillä saa viimeisteltyä paketin niin että se näyttää alkuperäiseltä.:) Toki sen joutuu sitten maalaamaan mutta tuleepa ainakin siisti :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”