Transportter 1,9-2,4
Valvoja: ffp jäsenet
Transportter 1,9-2,4
Hei. polttoaineen kulutusta kysyisin ja onko kulutuksessa minkälaisia eroja?
Kaikki muukin kokemus tervetullutta 90-luvun alkupuolen malleja koskien.
Kaikki muukin kokemus tervetullutta 90-luvun alkupuolen malleja koskien.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=65035&view=next
n.6l/100km, n.7l/100km,
Jätä jakelu/kaupunki autot hankkimata, kestää tekniikka n.100tkm. Maantie ajolla pääsee 300-500tkm ilman suurempia korjauksia.
Eri hakusanoja käyttäen löydät illaksi lukemista!
n.6l/100km, n.7l/100km,
Jätä jakelu/kaupunki autot hankkimata, kestää tekniikka n.100tkm. Maantie ajolla pääsee 300-500tkm ilman suurempia korjauksia.
Eri hakusanoja käyttäen löydät illaksi lukemista!
vapaasti hengittävällä vaparilla
Onks niitä ahdettujakin vapareita? :-D
Ittelle ainakin oli yllätys syncron ja etuvedon kulutuksen pieni ero. Mutta seiskaan en kyllä kummallakaan koskaan päässyt. Pienen ero selittää vissiin se että eihän se visko koko ajan sitä peräpäätä mukana pidäkään toisin kuin nuo keskitasauspyörästöllä tehdyt ratkaisut. Tietty kardaanin pyörittäminen ottaa oman siivunsa.
Viimeksi muokannut Petteri, 13.3.2008 8:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
n. 95km/h mittarin mukaan. yli sadan ku menee, nii sit rupee löpö maistuun... mut ainaki tuo bussimalli on harvemmalla laatikolla kuin umppari. 7,5 olenpäässyt lapinreissuilla. mulla oli aikaisemmin umppari, joka vei kymmenen ja vähä ylikin. etuveto. mulle 7-8 litraa on ihan sama asia... :) p.s. mulla syöttöjä lisätty aika reilusti. mut eikai se vaikuta, kuin silloin ku sen lätkän painaa lattiaan...?
4 vuotta sitten 7L oli ihan normi, mutta nyt 8-9L kuulostaa todellisemmalta. Hihna vaihdettu ja nakutus hävisi vaihdon myötä, eli oiskohan myös ajoitus muuttunu tms... Missä muuten halpa ajoituksen mittaus ja säätö eteläsuomesa?
2.4D Caravelle -91 360tkm etuveturi siis kyseessä. Ja oisko laatikoissa eroja, koska omani kyllä vie vähemmän kuin toinen kokemani transporter, -00 1.9D 100.000-150.000km umpipaku....
2.4D Caravelle -91 360tkm etuveturi siis kyseessä. Ja oisko laatikoissa eroja, koska omani kyllä vie vähemmän kuin toinen kokemani transporter, -00 1.9D 100.000-150.000km umpipaku....
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”