Tämmöstä varmaan kysytään paljon ja monesti varmasti vastataan, että haku toimii...
Mutta kuitenkin--> Millainen auto on 1.9D 97 5d pikku polo (viistoperä vai mikä se nyt tarkalleen on)? Tämmönen "velka" auto olisi kehon liikutus välineeksi tulossa jetan tilalle hyvinkin suurella todennäköisyydellä. Onko näissä poloissa mitään ns. tyyppi vikoja jotka pitäisi ottaa huomioon (korjattuna tai korjattavana), millainen koneen kestävyys näissä 1.9d poloissa on? Onko nämä niitä niinsanottuja miljoona koneita vai? Perus jututhan tosiaan kaikissa autoissa on samat oli merkki mikä vaan, mutta entä ne ns. ominaisuudet/viat...
Ihan rakentavia vastauksia tässä ootellaan ja odotan ihan reilua morkkaamista tai kehumista jne jne. Enkä pistä pahaksi linkille vastaavaan ketjuun polosta...
Meni sitten tuo 97 polo porukoille käyttöön ja tuli itselle hankittua 96 1.9d sdi polo 2ovisena.
96 ja 97 1.9D polot ostettu (kysymyksiä kaikesta)
Valvoja: ffp jäsenet
96 ja 97 1.9D polot ostettu (kysymyksiä kaikesta)
Viimeksi muokannut wicce, 15.2.2008 23:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Kysäsin tässä eräältä hyvältä tutulta (oma isä) joka on tehnyt autohommia rehellisesti aina, että miten on tuo laatikko homma niin meinasi, että ei mitään pelättävää, mutta sitten kun kerroin, että kyseessä ei ole tämä sdi kone niin ei osannut sanoa mitään (en ole ihan 100% varma tästä koneesta vielä) hirveää... Mutta sen olen lukenut jostain, että laatikkoa "kannattaa" sääliä...
Mitenkä on kun tässä tulevassa autossa on tuulilasissa halkeama "vänkärin" näkökentässä eikä kuskin näkökentässä, niin käynkö konttorissa varmistamassa heti kun auto alla?
Sitten tämä "perus" kysymys eli miten saadaan puhtia lisää tämmöseen 1.9d vehkeestä... aaz pumppu entisen tilalle niin siinäkö kaikki???
Minkä kokoisia vanteita on poloon työnnetty toimivasti?
Mitenkä on kun tässä tulevassa autossa on tuulilasissa halkeama "vänkärin" näkökentässä eikä kuskin näkökentässä, niin käynkö konttorissa varmistamassa heti kun auto alla?
Sitten tämä "perus" kysymys eli miten saadaan puhtia lisää tämmöseen 1.9d vehkeestä... aaz pumppu entisen tilalle niin siinäkö kaikki???
Minkä kokoisia vanteita on poloon työnnetty toimivasti?
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Ei kai sitä heti kannata alkaa virittää,jos kerta pelkää,että laatikko hajoaa.
Mulla on tossa palasina tuollanen -99 viistoperä.Oli ajettu n.70tkm kun ostin.
Sain sen pysymään kasassa 100 tonnia.Nyt se on kolme vuotta tuossa odottanut uutta vauhtipyörää(kaksoismassa)ja hammastankoa.
Koneet kait noissa kestää hyvinkin,näkyy olevan aika paljon ajettuja myynnissä.
Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta saada tuota kulkemaan enempää,ihan pirteähän se on.
Niin ja ei ole SDI kone,ihan perinteinen esikammio.
Renkaitten halkaisijaa ei kannata mun mielestä paljon suurennella,muuttuu raskaanoloseksi.
Profiilien kanssa saa sitten leikkiä,jos haluttaa.
Mulla 155/70-13
Mulla on tossa palasina tuollanen -99 viistoperä.Oli ajettu n.70tkm kun ostin.
Sain sen pysymään kasassa 100 tonnia.Nyt se on kolme vuotta tuossa odottanut uutta vauhtipyörää(kaksoismassa)ja hammastankoa.
Koneet kait noissa kestää hyvinkin,näkyy olevan aika paljon ajettuja myynnissä.
Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta saada tuota kulkemaan enempää,ihan pirteähän se on.
Niin ja ei ole SDI kone,ihan perinteinen esikammio.
Renkaitten halkaisijaa ei kannata mun mielestä paljon suurennella,muuttuu raskaanoloseksi.
Profiilien kanssa saa sitten leikkiä,jos haluttaa.
Mulla 155/70-13
No joo ei noita renkaitten halkaisijaa ollut tarkoitus oikeastaa juurikaan mahdottomia suurennella... Ihan ajattelin jättää tuosta entisestä wvstä nuo 14 itelleni ja mallailla niitä poloon sillä oletettavasti noin pieneen autoon nekin näyttää aivan jumalattomilta =)
Tuota virittämistäkin ihan vain tulevaisuuden kutinana ajattelin, mutta ei nyt kun ei ihan kuitenkaan ajankohtaista, koska auto hankitaan maksujen vähentämisen kannalta eikä autojen ohittelun kannalta jne jne...
Sen mitä olen netissä hyörinyt nyt niin näyttäisi noita korisarjojakin olevan ihan jopa halvalla saatavilla vai olenko nähnyt harhoja/omiani???
Tuota virittämistäkin ihan vain tulevaisuuden kutinana ajattelin, mutta ei nyt kun ei ihan kuitenkaan ajankohtaista, koska auto hankitaan maksujen vähentämisen kannalta eikä autojen ohittelun kannalta jne jne...
Sen mitä olen netissä hyörinyt nyt niin näyttäisi noita korisarjojakin olevan ihan jopa halvalla saatavilla vai olenko nähnyt harhoja/omiani???
Huoltovälinäytön tekstejä, nollaus hoitunee seuraavan linkin ohjeilla.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=94 ... on+nollaus
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=94 ... on+nollaus
Matkamittari pyörähtää ympäri, kun sillä on 300tkm ajeltu.
Kyllä se lootakin siinä jotain kestää, kun ei vaan vedätä poskettoman matalilla kierroksilla, jolloin täristää. Laakerit on siellä akselilla niin pienet, että niiden takia noi särkyy. Vaihtaa ajoissa, niin pitäisi muuten olla ihan ok kestoinen.
Kyllä se lootakin siinä jotain kestää, kun ei vaan vedätä poskettoman matalilla kierroksilla, jolloin täristää. Laakerit on siellä akselilla niin pienet, että niiden takia noi särkyy. Vaihtaa ajoissa, niin pitäisi muuten olla ihan ok kestoinen.
Huoltovälinäytön tekstejä, nollaus hoitunee seuraavan linkin ohjeilla.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=94 ... on+nollaus
Kerrankin kunnon ohjeet kerralla.
Seuraava miettimistä aiheuttava asia... Pari kertaa on käynyt niin, että toinen ovi ei aukea ollenkaan eli jättää joskus ulos tai ei päästä ulos vaikka kahvaa "vääntää". Kahvat niinkuin vetelee ns. tyhjää jolloin ovi ei aukea. Onko tämä näissä poloissa ns. ominaisuus vai onko se jokin tyyppivika tai jotain???
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa