ahtopaine mittari
Valvoja: ffp jäsenet
ahtopaine mittari
Mistä olette ottanet paineen ahtopaine mittarille ajm koneessa... vai joutuuko porailemaan reikiä imasarjaa/putkiin??
Tähän samaan kysymykseen itsekin vastausta etsin.. Sikälimikäli olen oikein tulkinnut jo löytämääni infoa, näin olisi, eli ahtoputkeen reikä vaan ja nippa "liimalla" kiinni.
Toinen kysymys vähän samaan aiheeseen: Olin ajatellut ottaa sähköt mittarille valomittarin takaa, eli niin, että kun kabiinista laittaa valot "yö"asentoon, niin samalla valaistuisi mittarikin.. mutta kun en ole sähkömies, niin voisiko joku kertoa minkävärisestä johdosta tuo ryöstö pitäisi tehdä?
-S-
Toinen kysymys vähän samaan aiheeseen: Olin ajatellut ottaa sähköt mittarille valomittarin takaa, eli niin, että kun kabiinista laittaa valot "yö"asentoon, niin samalla valaistuisi mittarikin.. mutta kun en ole sähkömies, niin voisiko joku kertoa minkävärisestä johdosta tuo ryöstö pitäisi tehdä?
-S-
Eilen asentelin omaan ATJ-koneiseen Audiin mittarin lopulta kiinni. Nipan letkulle tein 6mm letkulle tarkoitetusta paineilma-pikaliittimestä, josta sorvasin pikaliitinosan suoraksi ja tein kierteen. Ahtoputkeen sopiva reikä, ja vastaava kierre. Tiivisteeksi jotain tiivistemassaa.
Valaisulle varastin virran keskimmäisten ilmasuutinten venttiilipyörästä, joka on siis ainakin facelift A4 Audissa valaistu.
Valaisulle varastin virran keskimmäisten ilmasuutinten venttiilipyörästä, joka on siis ainakin facelift A4 Audissa valaistu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”