Vw Golf 3,nesteet ei pysy sisällä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 71
- Liittynyt: 19.10.2007 16:44
Vw Golf 3,nesteet ei pysy sisällä
Koneen etupuolelle koneeseen tuleva isoin vesilletku vuotaa koneen ja liittimen juuresta.Vaihdoin juuri O-renkaan joka on koneen ja haarottimen välissä mutta vika jatkuu.Onko mahdollista, että muovihaarotin on viallinen?halki?yms.
Toinen juttu.Öljykorkissa on jatkuvasti valkostatahnaa.Onko kone menossa?Vuotaako nesteet koneeseen?
Toinen juttu.Öljykorkissa on jatkuvasti valkostatahnaa.Onko kone menossa?Vuotaako nesteet koneeseen?
Aika varmasti halki se muovinen. niitä ny hajoilee silloin tällöin. vaihdossa menee ehkä jo 15min ja nestettä tulee muutama desi ulos(laita lämmityslaite kylmälle/kiinni).
Hyvä idea kanssa jos jaksaa etsiä, on hommata vanhemmista kansista metallinen lähtö.
Joissakin tapauksissa on saattanut myös kansi syöpyä, joten katso että kohta mihin o-rengas vastaan on kunnossa.
Kosteilla ja tälläisillä välillä pakkasta ja sitten lauhaa tuota "vaahtoa" näkyy öljykorkissa aina jonkin verran.
Vaihda se lähtö ensin ja seuraile sitten nesteen kulutusta. Jos vielä häviää niin voi olla että on isompi vika koneessa, esim kansipahvi paskana.
Hyvä idea kanssa jos jaksaa etsiä, on hommata vanhemmista kansista metallinen lähtö.
Joissakin tapauksissa on saattanut myös kansi syöpyä, joten katso että kohta mihin o-rengas vastaan on kunnossa.
Kosteilla ja tälläisillä välillä pakkasta ja sitten lauhaa tuota "vaahtoa" näkyy öljykorkissa aina jonkin verran.
Vaihda se lähtö ensin ja seuraile sitten nesteen kulutusta. Jos vielä häviää niin voi olla että on isompi vika koneessa, esim kansipahvi paskana.
-
- -
- Viestit: 71
- Liittynyt: 19.10.2007 16:44
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
^Jos sitä on vain öljykorkissa ja huohotinletkussa niin tuo on näissä koneissa ihan normaalia, kosteutta vaan pääsee jostain tiivistymään venttiilikoppaan. Mullakin öljykorkki on aina talvella alta valkoinen vaikka ajan päivittäin yli 50km siivua edestakaisin. Lähes 300tkm tuolla rullanneena vaahdosta ei ole ollut mitään haittaa.
E: Yksi lähtö täälläkin on hajonnut, halkeamaa ei silmin havainnut ennen kuin otti kappaleen kouraan. Eikös niissä vanhemmissa alumiinisissa ole anturit kiinni kiertämällä?
E: Yksi lähtö täälläkin on hajonnut, halkeamaa ei silmin havainnut ennen kuin otti kappaleen kouraan. Eikös niissä vanhemmissa alumiinisissa ole anturit kiinni kiertämällä?
-
- -
- Viestit: 71
- Liittynyt: 19.10.2007 16:44
Nyt purin kannen itseltäni, tiiviste ei näyttänyt palaneelta. kolmos ja nelosmännän välissä oli kylläkin tiivistepinnassa öljyn ja veden skoitusta eli valkosta tahnaa. Tulppia tarkemmin katottuani kaikki muut paitsi yksi näytti heikolta, joten puolakin ja sytytysjohdot menevät nyt ehdottomasti vaihtoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Tumi ja 29 vierailijaa