Mobilesta bongasin ja Dopi ystävällisesti rahtasi suomeen, ensimmäiseltä omistajalta ja täydellisellä huoltokirjalla. Mittarissa nyt 166tkm.
Moottorina 96kw TDI, 6-vaihteisella manuaalilla.
takaa
Kromilistat puskureissa ja kromiset kattokaiteet, tehtaan alustasarja (-30mm?), 17”-alkuperäiset vanteet (Oliskohan Phoenix).
Blue Anthrazit helmiäisväri.
Löytyy myös vetokoukku, joka todella siististi piilotettu. Pistoke kääntyy puskurin taakse.
Saksan markkinoille tehty Executive varustelu, mm climatronic, MCD-Navi, monitoimiratti, cruise, himmenevä taustapeili, sadetunnistin, lasikattoluukku, penkinlämppärit, isompi ajotietokone, 4xsähkölasit yms.
kojetaulu
navi-clima
Nahka/kangas sporttipenkit, edessä molemmissa korkeus- ja ristiseläntuensäätö.
penkit
Tuossa talvi-look
Alla pyörii 16” RS4 Replikat ja ”vetelät” Noranza ykköset.
Pasaatiin tulossa merkitön maski kromirivoilla, sekä kromiset kahvankuoret. Kromi peilinkuoret täytyy joskus vielä hakea Kennyltä. Ajatuksissa myös päivittää tuo MCD-navi MFD-naviin.
Vihdoin sain myös rahdattua pienen polosen omaan talliin.
Viimeiset 3-vuotta ajanpuutteen takia äiteen tallissa seisonut.
Tuossa pari kuvaa jokusen vuoden takaa.
taka
etu
konehuone
Tuollaisia suunnitelmia mielessä:
Suunnitelmia1
Suunnitelmia2
Suunnitelmia3
Lisäosia pyritään haalimaan pikkuhiljaa, mm pakosarja/putkisto, hammashihna ahtimelle, RS-modi yms. Kokeillaan mitä tuollaisesta saa ulos kohtuullisella panostuksella.
G60-modi käynyt myös mielessä, mutta tuohon vanhaan koppaan todella vaikea saada mahtumaan, joten yritetään pärjätä tuolla pikkuisella.