Auto on siis -00 Golf 1.9 TDI 90hp AGR koneella. Manuaali laatikolla. Yhdellä ollut uudesta asti. Kaikki huollot tehty ajallaan Laakkosella. (3:mas huoltokirja menossa)
Auto on todella hyvässä kunnossa kun ajettu pelkästään matka-ajoa.
Kysymys kuuluukin että uskaltaako noin paljon ajettua lastuttaa ?
Miten vaikuttaa tossa koneessa kulutukseen ? Nyt näyttäs olevan keskikulutus jotain 5.9l.. Ajettu tosin aika paljon kaupunkia.
Uskaltaako lastuttaa ? AGR 380tkm.
Valvoja: ffp jäsenet
http://kauppa.finnautomobile.net/index.php?productID=1
Tollanen ois tarkoitus. Kaveri asens AGR leoniinsa ja hyvin toiminut.
Tollanen ois tarkoitus. Kaveri asens AGR leoniinsa ja hyvin toiminut.
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Eipä noi kalliita ole http://tinyurl.com/2t7a47
Viimeksi muokannut Mikael Johnsson, 13.2.2008 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Ei kannata virittää, hajoaa varmasti! ;)
Tukkikaa nyt kuitenkin ensitöiksi se egr, puhdistakaa imusarja sekä laittakaa perusasiat kuten ennakot, mahdolliset anturiviat ja suodattimet sekä ahtopaineet (tahtovat ajan myötä laskea alle tehtaalla säädetyn erinäisistä syistä) kuntoon ja senjälkeen sitten piristystä peliin, jo noilla aikaisemmin mainituilla parannuksilla autoon saa kummasti vetoja lisää, näin kävi samanverran ajetussa agr:ssä tässä kesälläkin.
Esim. suuttimien vaihto uusiin&tuottavampiin on parempi vaihtoehto kuin tuollaiset boksit, tulee vähän sitä tehoakin ja vanhat kuluneet osat korvattua uusilla ja taloudellisimmilla jota kautta sijoitettu summakin tulee pian takaisin, vähemmällä savulla enempi tehoa. Sanoisin tosiaan, että muuten vakioon agr:ään jos haetaan pientä piristystä, on huomattavasti parempi vaihtoehto vaihtaa nämä suuttimet kuin laittaa paikalleen jokin "peruslastu", mutta jokainen toki taaplaa tavallaan ja suurinosa hakee aina sen helpoimman, joskaan ei välttämättä niin hyvän reitin.
Tuo moottorihan ei huollettuna ja vakiona ole kulunut noilla kilometreillä juurikaan muun kuin korkeintaan kannen osalta, jonka ennakoiva huoltokaan ei tietenkään ikinä pahitteeksi olisi.
Jokin suutinspecialisti vois suositella jotain sopivia tuohon koneeseen, taitaa nämä "portterin suuttimet" olla ihan passelit tuollaiseen muuten vakioon agr:n vakiolla nestepäällä. Kohtuus kaikessa sitten, liian isot suuttimet ja pakolämmöt (lue: SAVU) tappaa koneen tai sen oheislaitteita nopeastikin varsinkin käytettäessä isoja kierroksia ja pitempiä vetoja joita suomen lainsäädännön puolesta pystyykin sitten tekemään vain radalla.
edit: Mito korjaas tota linkkiäs lyhkäsemmäks.
Tukkikaa nyt kuitenkin ensitöiksi se egr, puhdistakaa imusarja sekä laittakaa perusasiat kuten ennakot, mahdolliset anturiviat ja suodattimet sekä ahtopaineet (tahtovat ajan myötä laskea alle tehtaalla säädetyn erinäisistä syistä) kuntoon ja senjälkeen sitten piristystä peliin, jo noilla aikaisemmin mainituilla parannuksilla autoon saa kummasti vetoja lisää, näin kävi samanverran ajetussa agr:ssä tässä kesälläkin.
Esim. suuttimien vaihto uusiin&tuottavampiin on parempi vaihtoehto kuin tuollaiset boksit, tulee vähän sitä tehoakin ja vanhat kuluneet osat korvattua uusilla ja taloudellisimmilla jota kautta sijoitettu summakin tulee pian takaisin, vähemmällä savulla enempi tehoa. Sanoisin tosiaan, että muuten vakioon agr:ään jos haetaan pientä piristystä, on huomattavasti parempi vaihtoehto vaihtaa nämä suuttimet kuin laittaa paikalleen jokin "peruslastu", mutta jokainen toki taaplaa tavallaan ja suurinosa hakee aina sen helpoimman, joskaan ei välttämättä niin hyvän reitin.
Tuo moottorihan ei huollettuna ja vakiona ole kulunut noilla kilometreillä juurikaan muun kuin korkeintaan kannen osalta, jonka ennakoiva huoltokaan ei tietenkään ikinä pahitteeksi olisi.
Jokin suutinspecialisti vois suositella jotain sopivia tuohon koneeseen, taitaa nämä "portterin suuttimet" olla ihan passelit tuollaiseen muuten vakioon agr:n vakiolla nestepäällä. Kohtuus kaikessa sitten, liian isot suuttimet ja pakolämmöt (lue: SAVU) tappaa koneen tai sen oheislaitteita nopeastikin varsinkin käytettäessä isoja kierroksia ja pitempiä vetoja joita suomen lainsäädännön puolesta pystyykin sitten tekemään vain radalla.
edit: Mito korjaas tota linkkiäs lyhkäsemmäks.
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa