passat 1.8t katin poisto
Valvoja: ffp jäsenet
passat 1.8t katin poisto
elikkäs onko kukaan ottanut kattia pois turbo passatista? onko mitään vaikutusta millään saralla?
ei oo mitää muuta vaikutusta ku et ei mee päästöistä läpi jos on merkitty rekisteri otteeseen vähäpäästöiseksi....jos lamda anturi olis katin jälkeen ni sit olis vaikutusta :) tai näin mä luulen..korjatkoot muut jos oon väärässä. saankos kysästä et miks haluisit ottaa katin veke.se pari heppaa mitä tulee lisää ni ei kyllä pers dynolla tuolla tien päällä tunnu...
Vanhempi malli missä on vaan 1 lambda ennen kattia toimii, mutta hyöty olematon vaivaan nähden. Uudempi (-01 eteenpäin?), missä on lambdat sekä ennen että jälkeen, ei toimi.
Suosittelen uuden downpipen hommaamista ja sportti kattia, silloin ei tarvitse stressata leimasta, ja ei ahdista vähään aikaan tehoa lisätessä.
Suosittelen uuden downpipen hommaamista ja sportti kattia, silloin ei tarvitse stressata leimasta, ja ei ahdista vähään aikaan tehoa lisätessä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”