Remontti tuli eteen, viskon laakeri sano yhteistyönsä irti.
Miten helpoiten saa purettua, ja miten, kuusiokolo on akselin päässä, lähtekö koko paketti irti siittä vai täytyykö visko irrottaa ensin akselilta että saa purettua...?
AJM Viskon laakerin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Ilmeisesti VW Passat tai A4 Audi kyseessä....?
Kuusiokololla flekti viskoineen hihnapyörineen irti. Itse laakeri jää sinne runkoon.
Laakeri on seekerillä lukittuna sinne runkoon. Seekeri irti ja sitten vetää sopivalla ulosvetäjällä laakerin ulos.
Kasataan päinvastaisessa järjestyksessä.
Laturin otin tieltä pois, keulaa ei tarvinnu purkaa.
Kuusiokololla flekti viskoineen hihnapyörineen irti. Itse laakeri jää sinne runkoon.
Laakeri on seekerillä lukittuna sinne runkoon. Seekeri irti ja sitten vetää sopivalla ulosvetäjällä laakerin ulos.
Kasataan päinvastaisessa järjestyksessä.
Laturin otin tieltä pois, keulaa ei tarvinnu purkaa.
Eli Passat kysessä. Päädyin ottamaan sen pukin irti lohkosta: Laturi pois, ohjaustehostimen pumppu irti, muutama pultti irti (yksi on p-mäisesti alavesiletkun takana niin että täytyy hieman höllätä että saa pultin pois) Kuusiokololla pultti auki (pirun kireessä) ja sitten saakin jo nostettua pukin pöyrälle että saa lyötyä laakerin pois. Ei ollut seekeriä...
Laakeri siis on FAG 800244B , ja lähden maanantaina Marmoritiskiltä metsästään että saa hitlerin viimeisen v***uilun liikenteeseen...
Laakeri siis on FAG 800244B , ja lähden maanantaina Marmoritiskiltä metsästään että saa hitlerin viimeisen v***uilun liikenteeseen...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa