-00 gti golf vakio pakosarjasta +300hv?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

-00 gti golf vakio pakosarjasta +300hv?

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 7.2.2008 22:49

eli pystyykö vakkari pakosatsista ottamaan yli 300hv vai alkaako ahdistamaan? ei oikein tunnu mistään löytyvän sopivaa satsia tilallekkaan? meneekö s3 pakosarja suoraan tohon kun se ei varmaankaan ahdistelis niin pahasti?

neuvoja mistä kyselen / mitä teen.

ht tunelta kysyin mutta sitä kautta olisi saanut vain sellaisen jossa on samat laipat kuin vakiossa mutta 50% avaremmat kanavat joten siitä ei olisi juuri hyötyä.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 7.2.2008 23:05

Atpturbo:1, 2

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 7.2.2008 23:55

ja noita ei mikään tuo maahan eli pitänee tilata jenkeistä? tuleekos tohon muita kuluja viälä päälle kun tuo hinta ei ole vissiin ihan se mitä siitä pitää oikeasti pulittaa?

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 8.2.2008 9:30

Diskopottu ja ht tune sarjalla päästää heittämällä sinne 300+hv
Ainut että se ei kestäny jostain syystä.
Putket halkeili saumoista jopa. Yleensä sauman vierestä halkeaa, mutta se yksilö oli saumojen
kohdaltaki haljennut.
Paras tuli kun teki itse vesijohto käyristä käyttäen ht tune sarjaa jiginä.
Taisi laipat olla sarjassa mustaa eikä rosteria.

edit. Niin ja saattaa olla ettei sitä kyseistä ht tune sarjaa enää myydä tuolla.

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 8.2.2008 15:33

Vakiosarjalla tuossa ei ainakaan ole mitään tolkkua. Pro-Mo myy APR:n sarjoja, tosin en ole varma myydäänkö APR:n pakosarjaa erikseen vai vain paketin yhteydessä.
Lisäksi lähes jokain turbopaja tekee noita pakosarjoja tilaustyönä. Kiinalaisista rosterisarjoista on kai kestävyyden kannalta ei niin hyvin kokeumuksia.

Miksu
-
Viestit: 197
Liittynyt: 23.7.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Miksu » 8.2.2008 21:29

kysy tommosta APR:n sarjaa.

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 8.2.2008 21:42

soitin pro-molle ja ne sano että ne ei myy ainuttaka pakosarjaa enää tohon golffiin kun ne on ollut kai täysin susia...ei ole menny paikalleen ym ym. että näin...

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 8.2.2008 21:44

^Ja nimenomaan APR:n pakosarjatko ei sovi?

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 8.2.2008 23:36

joo näin se sano...ihmettelinki että voiko näin ison firman ja paljon puhutun pakosatsit olla niin huonoja?! niin myyjä ainakin sanoi että on ollut niinpaljon susia että ei myy enää....eli kertokaapas vaihtoehto B

repo
-
Viestit: 194
Liittynyt: 12.8.2003 10:36

ViestiKirjoittaja repo » 9.2.2008 0:07

Nyt on Juhis kuullut omiaan. Olen joskus myynyt muutaman ATPturbon sekä SPAturbon pakosarjan.

Molemmissa isoja laatuongelmia.

Sen sijaan APR:n inconel-sarjasta ei ole ollut mitään puhetta, koska sitä ei saa irrallaan. Täytyy ostaa koko STG3 paketti.

Ja se istuu paikoilleen kuin hanska.

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 9.2.2008 11:58

jahas...tämä oli uusi tieto. no mitäs tähän STG3 sitten kuuluu?

Trex
-
Viestit: 509
Liittynyt: 3.8.2003 20:49

ViestiKirjoittaja Trex » 9.2.2008 13:41

Tuossa nuo taitaa olla: http://promo.pp.fi/apr_stage3.html

Onkohan nuo hinnat asennettuna ja jos on niin mitäköhän maksais pelkät osat ilman asennusta?

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 9.2.2008 14:12

tulee minusta hiton kallis setti kun tuon lisäksi pitää uusia kytkin ja ei tuossa viälä ulostuloakaan ole? eli menee väkisin 6k paremmalle puolelle!

itellä olisi kamat kasassa käytännössä ilman pakosarjaa mutta siitä ei kyllä sitten olekkaan mitään käsitystä mistä sen hommaan! =(

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 9.2.2008 15:11

tulee minusta hiton kallis setti kun tuon lisäksi pitää uusia kytkin ja ei tuossa viälä ulostuloakaan ole? eli menee väkisin 6k paremmalle puolelle!

itellä olisi kamat kasassa käytännössä ilman pakosarjaa mutta siitä ei kyllä sitten olekkaan mitään käsitystä mistä sen hommaan! =(


No toivottavasti ET oo saanu sellaista käsitystä että viritys/tehon lisäys olisi jossain määrin halpaa hommaa.
Ja edelleenkin "Markalla saa, markan osia"

Sinuna harkitsisin tuon STG3 paketin ostoa, ja myisin nuo jo hankkimat pois. STG3:ssa tulee valmis paketti, joka sopii kuin nenä päähän, ei muutakuin lätkit kiinni ;)

Tuos vähän uudempi linkki:
http://www.vhtracing.com/APR_Finland/?page=main
Lista sarjan sisältämistä osista:
http://www.goapr.com/VW/products/about_tvs3_bags.html

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 9.2.2008 18:11

ei ole mitään sellaisia käsityksiä, en ole lähteny liikenteeseen millään 1k budjetilla, mutta osista kokoamalla kun jaksaa nähdä vähän vaivaa niin säästää kyllä "pitkän pennin" ja enää siis puuttuu tuo pakosatsi ja periaatteessa downpipe mutta se pitää kyhäillä itse kun garret 28rs ei ole valmiina saatavana sellaista...

repo
-
Viestit: 194
Liittynyt: 12.8.2003 10:36

ViestiKirjoittaja repo » 9.2.2008 21:50

Tähän on nyt pakko puuttua vielä.

Eli parjattu ja monessa yhteydessä sikakalliiksi haukuttu stg3 paketti maksaa alk. 4750 eur. Hinta sisältää myös softan, ja softan asennuksen, muttei itse viripaketin asennusta. Softaan kuuluu kaikki emcs optiot, eli neljä ohjelmaa, sekä muut lisätoiminnot.

Paljonko se itse rakenneltu paketti sitten tulee maksamaan, jos tekee sen samanlaatuisilla osilla, kuin mitä APR paketista löytyy. Täytyy huomioida, että APR MAF runko ja inconel pakosarja ovat eksklusiivisia, eikä vastaavanlaatuisia tuotteita muilta löydy.

otetaan esimerkki:

ATP discopallo HW paketti maksaa ameriikassa 2400 taalaa.

Kääntyy euroiksi 1,4 kurssilla rahteineen tulleineen alveineen aika liki 2500 euroon.

sitten tarvitaan:

suuttimet 340 eur
bensapumppu 210 eur
moottorin tukikumppa 40 eur
MAF runko 120 eur
ahtoputkien osia 50 eur
letkuja (koska ATP:n letkut eivät sovi, eikä paketissa edes ole bypassille letkuja) 60 eur
tiivisteitä (pitäisi olla paketissa, mutta allekirjoittaneelle ei koskaan tullut vastaan) 20 eur
tulpat 80 eur
kiinnikkeitä / kannattimia, nippareita, klemmareita 100 eur
rälläkän laikka (koska atp pakosarja ei sovi paikoilleen ilman) 3 eur
kiintoavaimia ja hitsauskoneen laina (normi avaimet eivät sovi, joutuu vääntelemään ja hitsaamaan spesiaaliavaimia) 30 eur

Sitten asennat paketin noin neljässä päivässä paikoilleen. Kuskaat säädettäväksi 300km päähän ja ajelet takas, ruuvaat sitä ja tätä. Maksat säädöstä 700-1200 eur.

Paljon makso?

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 10.2.2008 11:41

APR:n paketista ei oo täältäpäin ollu mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin.

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 10.2.2008 13:37

palatakseni tähän topicin alkuperäseen aiheeseen niin millasia lukemia pystyy saamaan vakio 1,8T pakosatsista kun vähän suurentelee turbon puolelta röörejä?

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 10.2.2008 13:38

Vastauksethan on suoraan tuos ylhäällä.

ja APR stage3+ nuo kaikki hilppeet mitä tuossa repo luotteli niin tulee mukaan?
Lista sarjan sisältämistä osista:
http://www.goapr.com/VW/products/about_tvs3_bags.html



kiinnostaisi ihan mahdottoman paljon paljokos tämä stage3+ sitten maksaa jos romut lyö ite kiinni?
stg3 paketti maksaa alk. 4750 eur. Hinta sisältää myös softan, ja softan asennuksen, muttei itse viripaketin asennusta.


Mut parhaiten varmaan saat kaiken mahdollisen tiedot ja vastaukset tuosta paketista, ottamalla yhteyttä uudelleen Repoon

Ps. täysin samalla mielellä oon Albanzon kans
APR:n paketista ei oo täältäpäin ollu mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin.

Muutamaa autoa olen testannut, missä tämä kyseinen paketti on kiinni ja voin sanoa että tuntuis liikutavan koppia ;) ;D

repo
-
Viestit: 194
Liittynyt: 12.8.2003 10:36

ViestiKirjoittaja repo » 11.2.2008 0:30

Vakiosarjasta olen luotettavasti todistettuna nähnyt 255 hv lappuja APR K04 kitillä ja pakoputki/putsari/yms vireillä.

Tällöin sarjaa on jo portattu. Porttaamatta sama setti antaa 245-250hv

Vwvortexilla on varmaan mitattu vakioahtimellakin samoja lukemia, mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 11.2.2008 1:19

mut eikös S3 audissa ole sama pakosatsi ja siitä otetaan vakiona 265hv lastun kanssa? et eikös se kävis hyvin järkeen että kun sitä viälä avarretaan niin päästäs hyvinkin siihen 300?

repo
-
Viestit: 194
Liittynyt: 12.8.2003 10:36

ViestiKirjoittaja repo » 11.2.2008 1:34

Ei ole sama pakosarja

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 11.2.2008 9:02

Minä en nyt oikein ymmärrä miksi tästä yritetään väkisin tehdä huonoa.

Se vakiosarja on huono. Eikä sillä S3:n sarjallakaan vielä kuuhun mennä.

Virittäminen maksaa ja markalla saa markan osia. Yksinkertaista...

Juhis84
-
Viestit: 20
Liittynyt: 29.1.2008 22:12

ViestiKirjoittaja Juhis84 » 11.2.2008 11:18

ht-tunelta sain hommattua pakosatsin....siinä on 50% isommat kanavat kuin vakiossa eli pitäs riittää hyvin +300hv et saa nyt sit unohtaa vakiolla leikkimisen! ;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa