Golf 2 laatikkoswap?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Aurinkoinen_
-
Viestit: 72
Liittynyt: 5.10.2006 8:02

Golf 2 laatikkoswap?

ViestiKirjoittaja Aurinkoinen_ » 1.2.2008 12:48

Kuinkas mahtaa olla käykö GT-mallin laatikko Diesel-malliin kuinka helposti, vai käykö lainkaan? Ostin vain tuossa tollasen GT:n varaosa-autoksi ja siinä kun on tietääkseni vähän mukavemmat välitykset.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 1.2.2008 13:34

Kyllä se sinne käy. Kytkinlevyn taidat ainakin joutua vaihtamaan.
Näinköhän nuo GT:n välitykset on "mukavemmat".

OoTee
-
Viestit: 22
Liittynyt: 15.3.2006 22:15

ViestiKirjoittaja OoTee » 1.2.2008 14:48

Oon samaa mieltä ifan kanssa, että mahtaako GT:n laatikko olla mukavampi? Jos matka-ajoa on vähänkin enemmän niin kyllä se riisselin pauhu voi ruveta kyrpimään. Ite olen ettiskellyt omaan GT:seen laatikkoa pitkällä vitosella, kun moottoritiellä tuppaa kierrokset nousemaan melko korkealle ja ei se löpön kulutuskaan mikään pieni ole silloin.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 1.2.2008 17:41

ATH ja 4T -koodiset lootat on maantieajossa loistavia, satasta menee ~2600-2700 kierroksella 15" vanteilla. Sitten on 4S myöskin pitkällä viitosella, satasessa kierrokset ~2800-2900, mutta aavistuksen tiheämmällä perävälityksellä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa