Eli yritin jo searchilla etsiä mut en löytänyt ratkaisua..
Eli mulla on AHF-koneinen -98 golf. Kylmänä starttaa hyvin ja lämpimänä joutuu sahaamaan käyntiin!
Vikamuistissa ei ole vikoja ja kun lämpimänä ottaa lämpötila-anturin piuhan irti niin lähtee heti käyntiin!
Onko vika-anturissa..?
Vai voisiko vika olla startissa, tuntuu että pyörittää jotenkin laiskasti.
Akku pitäisi olla hyvä ja latasin sen täyteen eilen!
Golf 4 tdi huono käynnistyvyys
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Tai sitten se on ominaisuus, joka ei korjaannu edes lämpöanturin vaihdolla.
Patenttia kehiin:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=74601
edit:
Kuten esim tuossa linkissä käy ilmi... laiska startti huonontaa paljon.
Uutta akkua ja jos ei auta niin uus startti.
Pitää pyöriä lämpösenä tietyn rpm yli että saa eculta luvan käynnistyä.
Patenttia kehiin:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=74601
edit:
Kuten esim tuossa linkissä käy ilmi... laiska startti huonontaa paljon.
Uutta akkua ja jos ei auta niin uus startti.
Pitää pyöriä lämpösenä tietyn rpm yli että saa eculta luvan käynnistyä.
Samaa aihetta sivuten, mutta 1z kone 3 koppases Golfissa.
Vika on semmoinen että kylmänä auto hehkuttaa ja lähtee hyvin käyntiin. Mikäli auto on ajettu kunnolla lämpöiseksi (yli 20km) niin hehku vilahtaa ja lähtee hyvin käyntiin, mutta mikäli autoa ei ajanut lämpöiseksi tai auto on kerennyt jähtyä sellaiseksi että ei vielä hehkuta niin saa sahata miltei 5 min käyntiin. Välillä rykii ja hörähtelöö ja savua ilmantuu ruhtinaallisesti. Lopulta lähtöö vaivaasesti käyntiin ja käy ensimmäiset n.7s kolmella tai jollakin, mutta auton käynti tasaantuu lopulta ja kaikki pelaa normaalisti.
Auto käyttäytyy hyvin säännön mukaisesti ja vika on ilmaantunut MAF:n vaihdon jälkeen. MAF oli oikein Käyttöautolta, mutta oli merkiltään joku ? I2E ?
Olen hyvin kiitollinen mikäli joku osaisi auttaa, sillä autoa on kohtalaasen rasittava sahata 5 min käyntiin parkki paikoilla.
Kiitoksi etukäteen...
Vika on semmoinen että kylmänä auto hehkuttaa ja lähtee hyvin käyntiin. Mikäli auto on ajettu kunnolla lämpöiseksi (yli 20km) niin hehku vilahtaa ja lähtee hyvin käyntiin, mutta mikäli autoa ei ajanut lämpöiseksi tai auto on kerennyt jähtyä sellaiseksi että ei vielä hehkuta niin saa sahata miltei 5 min käyntiin. Välillä rykii ja hörähtelöö ja savua ilmantuu ruhtinaallisesti. Lopulta lähtöö vaivaasesti käyntiin ja käy ensimmäiset n.7s kolmella tai jollakin, mutta auton käynti tasaantuu lopulta ja kaikki pelaa normaalisti.
Auto käyttäytyy hyvin säännön mukaisesti ja vika on ilmaantunut MAF:n vaihdon jälkeen. MAF oli oikein Käyttöautolta, mutta oli merkiltään joku ? I2E ?
Olen hyvin kiitollinen mikäli joku osaisi auttaa, sillä autoa on kohtalaasen rasittava sahata 5 min käyntiin parkki paikoilla.
Kiitoksi etukäteen...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa