mk2 konepelti ei mene kiinni

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

mk2 GTI
-
Viestit: 349
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

mk2 konepelti ei mene kiinni

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 27.1.2008 15:47

Nyt tällainen ongelma kakkoskoppasen kanssa että yhtäkkiä konepelti ei enää suostu menemään millään kiinni eli siis lukko asentoon se oli ennenkin vähän ronkeli eli sai hakata pari kertaa ennenkun meni mutta nyt ei mene enää ollenkaan vaikka kuinka lujaa löis kiinni onko tällaista sattunut muilla ja mikähän syynä?
Asensin vähän aikaa sitten konepellin kaasujouset mutta oireet ei ilmestyny niitten mukana vaan oli jo ennenkin vähän sellanen huono meneen kiinni

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

ViestiKirjoittaja LauriJT » 27.1.2008 16:09

oisko lukko tai tuulihaka jumissa/väärässä asennossa?

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 27.1.2008 16:34

Avausvaijeri ei palauta kokonaan, eli kahva jää "ylös"?

mk2 GTI
-
Viestit: 349
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 27.1.2008 16:57

tuo jälkimmäinen mulla oli mun edellisessä golffissa eli se kuskinpaikalla oleva pellin avaus vipu piti aina pukata ite kun se ei palauttanu mutta tässä ei kyllä vielä sitä ongelmaa ole.. oon miettiny jos konepelti ois saattanu löystyä kiinnityksistänsä ja se aiheuttais tämmöstä

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 27.1.2008 17:15

se oli ennenkin vähän ronkeli eli sai hakata pari kertaa ennenkun meni mutta nyt ei mene enää ollenkaan vaikka kuinka lujaa löis kiinni

Näin se kannattaa aina tehdä.. jos ei heti toimi ni isompi leka. Kyllä se antautuu jossain vaiheessa.

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

ViestiKirjoittaja LauriJT » 27.1.2008 19:39

ei se konepellistä varmasti ainakaan johdu. siinähän ei liikkuvia osia ole ja saranatkin on varmasti 20 vuodessa aika tukevasti paikoillaan.

TfP-Motors
-
Viestit: 91
Liittynyt: 19.1.2005 20:45
Viesti:

ViestiKirjoittaja TfP-Motors » 27.1.2008 23:59

Oisko lukkopelti vähän antautunut maan vetovoiman suuntaan, näin ainakin minulla.

Ilexi
-
Viestit: 209
Liittynyt: 27.8.2007 22:30

ViestiKirjoittaja Ilexi » 28.1.2008 17:01

Minä en oo vielä tavannu ainuttakaan kakkoskoppasta golffia jossa ois menny kone pelti kiinni ettei ois tarvinnu vejellä vaijeria. Sitä kun vähän nykii avaus vaijeria niin pelaa kun unelma. Vois olla että kun vaijerin vaihtaa uuten niin toimis hyvin ilman vippas konsteja.

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 28.1.2008 17:47

No vähäpä on ilexi peltejä aukonut kakkoskoppasista. Itellä on ollu kolme ja kaikki kyllä pelannut moitteetta. Entäs jos voitelee konepellin lukitussalpaa aseöljyllä?

Ilexi
-
Viestit: 209
Liittynyt: 27.8.2007 22:30

ViestiKirjoittaja Ilexi » 29.1.2008 16:45

No vähäpä on ilexi peltejä aukonut kakkoskoppasista. Itellä on ollu kolme ja kaikki kyllä pelannut moitteetta. Entäs jos voitelee konepellin lukitussalpaa aseöljyllä?


Itellä ollu kaks ja kaverila jetta ja koulussa laitellu useita ja kaikissa sama vika (tai ominaisuus). Voi tosin olla että on voitelun puutteesta tai liasta tai molemista johtuva ominaisuus näissä mitä minä oon nähny.

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 29.1.2008 23:07

ettei ois koko lukko lähteny irti? näin käyny mulla monesti

mk2 GTI
-
Viestit: 349
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 6.2.2008 19:12

Hehe olipa naurettavan helppo korjaus tänää kun oli aikaa kävin suihkuttamassa ensin crc:tä siihen lukkoon ja sitten ketjuöljyä ja pudotin kiinni.. olispa aina näin helppoo

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 6.2.2008 19:51

hmmph.. oisit vaa ottanu isomman lekan ni kyllä se pelti periksi antaa ajan kanssa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa