golfin keula jettaan?
Valvoja: ffp jäsenet
golfin keula jettaan?
ANTEEKSI!
tämä varmaan on ollut jo vuosia mutta koitin käyttää hakua mutta sieltä löytyi minusta vain jetan keula golfiin...
mutta jos joku kertois että meneekö golfin 1pyöreä lamppu malli jettaan ja mitä pitää tehdä?
tai sitten joku viksumpi käyttää hakua ja laittaa linkin..
anteeksi, olen uus käyttäjä
tämä varmaan on ollut jo vuosia mutta koitin käyttää hakua mutta sieltä löytyi minusta vain jetan keula golfiin...
mutta jos joku kertois että meneekö golfin 1pyöreä lamppu malli jettaan ja mitä pitää tehdä?
tai sitten joku viksumpi käyttää hakua ja laittaa linkin..
anteeksi, olen uus käyttäjä
Muistaakseni joskus oli juttua että maski sopisi sekä Jetan että Golffin lukkopeltiin. Umpiot saa sitten askarrella sopimaan kun jenkkien "sealed beam" umpioita tuskin kannattaa käyttää. Valothan on samaa kokoluokkaa kuin esim. luukkulamppuisten japsien (Prelude & 323F & co) joten sellaisten löytäminen ei tuota tuskaa. Motonetista saa jopa kirkaslasisena :P
Tässä olis kuva Westmoreland keulasta irroitettuna.
Selkiyttää varmaan hiukan enemmän eroja tavalliseen.
Selkiyttää varmaan hiukan enemmän eroja tavalliseen.
No jos normi golf/jettakeulan saa parilla kympillä niin ei kai tuostakaan kehtaa yli 100€ kukaan tosissaan pyytää...vaikka onkin erikoisen ruma ja harvinainen. ;)
Kyllähän se nyt on niin, että noissa kun kysyntä ja tarjonta kohtaa, niin ei mun mielestä joku 450 euroa tuollaisesta harvinaisesta keulasta ole kova raha, vertaa vaikka Rallyen keula, kyllä niistäkin maksetaan tuollaisia summia, ja taitaa olla ainakin Suomessa vielä yleisempi kuin tuollainen Westmoreland. MUN mielestä tuo ei ole kallis, mutta en olekaan persaukinen ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”