Stroker?
Valvoja: ffp jäsenet
Stroker?
Onko kenelläkään kokemusta, tai edes tullut mieleen käyttää 1,9td: eli AAZ koneen pitkäiskuista(95,5mm) kampiakselia jossain 1,8 (KR,EVtms.)tai 2,0 (ABA,9A...)bensakoneessa? 1,8 kasvaisi noin teoriassa vajaa parilitraiseksi ja 2 litraisesta tulisi 2100cc!! Kertokaapa viisaammat kokemuksia tai mielipiteitä asiasta. Mäntä/veivipolitiikka täytyisi luonnollisesti räätälöidä sopivaksi.
Mä tollasta joskus aloitin tekemään, mutta opiskelijan rahatilanne sen sitten kaatoi...
Projektissa oli mukana 2E kone, eli 2.0 korkealohko 8v kannella, 1.9tdi:n kampura, 83mm ylikokomännät, 20v AGU kansi yms.
Rahatilanteen takia autoa oli tarkoitus ajaa ihan "kansipahvispacerilla" ja vaparina.
Mutta sitten tulin järkiini, että en ikinä saa sitä valmiiksi ja myin osat pois. Mitä nyt jälkeenpäin kuulin niin vaikka mun testeissä näytti että kampura mahtuis pyörimään lohkossa niin ei se aivan mahtunut. Öljyruiskuja tartti vähän modata ja lohkosta ottaa pienet palat pois että kiertokanget mahtuivat pyörimään. Lopuksi vielä jakohihnakikkailut.
Projektissa oli mukana 2E kone, eli 2.0 korkealohko 8v kannella, 1.9tdi:n kampura, 83mm ylikokomännät, 20v AGU kansi yms.
Rahatilanteen takia autoa oli tarkoitus ajaa ihan "kansipahvispacerilla" ja vaparina.
Mutta sitten tulin järkiini, että en ikinä saa sitä valmiiksi ja myin osat pois. Mitä nyt jälkeenpäin kuulin niin vaikka mun testeissä näytti että kampura mahtuis pyörimään lohkossa niin ei se aivan mahtunut. Öljyruiskuja tartti vähän modata ja lohkosta ottaa pienet palat pois että kiertokanget mahtuivat pyörimään. Lopuksi vielä jakohihnakikkailut.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa