Eli aluksi, tiedän että ei tästä myllystä saa mitään hirveitä tehoja tai vääntöjä mutta jotain pientä pitäisi saada irti.
Elikkäs auttaako yhtään jos vaihtaa ilmanputsarin vapaavirtaus-suodattimeen, tekee uuden pakoputken ja laittaa tämän nokan? Vai onko ihan turhaa touhua, tekemisen intoa kyllä olisi ja tietenkin muitakin keinoja saa ehdotella jos niitä on kunhan eivät maksa maltaita.
-Osku
Golf mk2 1.3 kaasariin "tehoa/vääntöä"
Valvoja: ffp jäsenet
Elikkäs auttaako yhtään jos vaihtaa ilmanputsarin vapaavirtaus-suodattimeen
Ei.
tekee uuden pakoputken
Hyvin vähän, jos ei muita muutoksia tee samalla. (lue 1-5 hevosvoimaa, 1-5 newtonmetriä)
ja laittaa tämän nokan
Muuten hyvä, mutta tuo nokka ei 1.3 -litraiseen käy. Ko. nokka on "isolohko" 8V nokka.
Vai onko ihan turhaa touhua
Melkolailla. Samalla rahalla, mitä 1.3:n virittämisen menee, ostaa monta 1.8 moottoria ja laatikkoa.
1.3 -> 1.8 kaasariin muutos kaikista helpoin/"järkevin" (mikäli on todellakin niin hyvä 1.3 kori että urakka kannattaa, ja saa halvalla tarvittavat 1.8 osat). 1.3:sen viritys on hukkaan heitettyä rahaa/vaivaa, mutta olihan tuolla nahkapöksyt viritelleet jonkun 1.3:sen luovuttamaan muistaakseni 115 heppaa 9000 kierroksella, ja maksimi mitä kone otti niin +10k :D
Kun eipä nuo alkuperäiset 1.8:sit maksa juuri mitään.. Niihin sitten saa kivasti kulkua lisää nokalla, putkella ja peltisarjalla. Mutta ihan mukava ja terhakka tuo 1.8 on ajella, vakionakin.
Kun eipä nuo alkuperäiset 1.8:sit maksa juuri mitään.. Niihin sitten saa kivasti kulkua lisää nokalla, putkella ja peltisarjalla. Mutta ihan mukava ja terhakka tuo 1.8 on ajella, vakionakin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa